Bekijk originele versie : Dit is pas geduld hebben....
SweetRose
30-09-2002, 23:13
tazzzzzz
kging vande middag naar mijn stagebedrijf om enkele papieren te laten handtekenen....en toen ik terugkwam, nam ik een kortere weg...(dacht ik)
dus ik stond zo voor het rode licht met mijn mooi fietsje...en der was niet veel volk te zien eigenlijk...
ik stond daar maar te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten..te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten....te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...
wholah ik werd zooooooooooooooot....het bleef maar rood licht...
ik fietste terug achteruit waarts om de lange weg maar te nemen...ik fiets..Ik draai me om, om te zien of het nog altijd rood licht was...ik was al enkele meters verwijderd...en wat zie ik... :schok: het werd ineens groen...Ik draaide mijn fiets in volle vaart terug en eer ik terug daar was, was het licht al terug op rood gesprongen...:huil: tazzzzzzz en dan heb ik nogmaals gewacht en ditmaaaal tot dat het echt groen werd...En dat was ongeveer zo'n 15 minuten lang....tfoeeeee die mogen best eens dat systeem veranderen, want het trekt op niets...!!!!!
bye
xxx
SweetRose
30-09-2002, 23:18
nou het gaat hier meer over geduld..Niet over slim zijn...
ik kreeg het toen echt waar...
ik had echt zin om gewoon door te fietsen...maar khad schrik om gepakt te worden door de politieagenten....ook al was er geen één daar te bespeuren...!!
xxx
Harlem69
30-09-2002, 23:25
Origineel gepost door zin 'n midar
nou het gaat hier meer over geduld..Niet over slim zijn...
ik kreeg het toen echt waar...
ik had echt zin om gewoon door te fietsen...maar khad schrik om gepakt te worden door de politieagenten....ook al was er geen één daar te bespeuren...!!
xxx
Lady Zin... omdat je zo braaf was... is de volgende tekst in groen... speciaal voor jou...
Je bent een kanjer...!!!
:zwaai: :goedzo: :zwaai:
SweetRose
30-09-2002, 23:26
Origineel gepost door Harlem69
Lady Zin... omdat je zo braaf was... is de volgende tekst in groen... speciaal voor jou...
Je bent een kanjer...!!!
:zwaai: :goedzo: :zwaai:
ach had je niet moeten doen :p
dank je wel....:D
xxx
yedjis_ennador
30-09-2002, 23:30
Whahahahahahahahahahahaah Zin en midaR wollah die is goed hahaha :melig:
SweetRose
30-09-2002, 23:32
Origineel gepost door yedjis_ennador
Whahahahahahahahahahahaah Zin en midaR wollah die is goed hahaha :melig:
ten eerste is het zin 'n midar
en ten tweede...dit is geen mop of grap ofzo..hé...het is een feit dat derstraks me overkomen is...!!!
xxx
yedjis_ennador
30-09-2002, 23:43
ten eerste is het zin 'n midar
en ten tweede...dit is geen mop of grap ofzo..hé...het is een feit dat derstraks me overkomen is...!!!
xxx
Hahaha Ik geloof je daarom moet ik lachen zie het helemaaL voor me.. En euh Zin 'n midar sorrY voor de typfouT 'n spreek je uit als en.. vandaar mijn naam yedjis ennador.. kan ook 'n nador maar mijn manier je weet.. :rolleyes:
SweetRose
01-10-2002, 21:32
Origineel gepost door yedjis_ennador
Hahaha Ik geloof je daarom moet ik lachen zie het helemaaL voor me.. En euh Zin 'n midar sorrY voor de typfouT 'n spreek je uit als en.. vandaar mijn naam yedjis ennador.. kan ook 'n nador maar mijn manier je weet.. :rolleyes:
:zwaai:
xxx
tazzzzzz
kging vande middag naar mijn stagebedrijf om enkele papieren te laten handtekenen....en toen ik terugkwam, nam ik een kortere weg...(dacht ik)
dus ik stond zo voor het rode licht met mijn mooi fietsje...en der was niet veel volk te zien eigenlijk...
ik stond daar maar te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten..te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten....te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...te wachten...
ik fietste terug achteruit waarts om de lange weg maar te nemen...ik fiets..Ik draai me om, om te zien of het nog altijd rood licht was...ik was al enkele meters verwijderd...en wat zie ik... :schok: het werd ineens groen...Ik draaide mijn fiets in volle vaart terug en eer ik terug daar was, was het licht al terug op rood gesprongen...:huil: tazzzzzzz en dan heb ik nogmaals gewacht en ditmaaaal tot dat het echt groen werd...En dat was ongeveer zo'n 15 minuten lang....tfoeeeee die mogen best eens dat systeem veranderen, want het trekt op niets...!!!!!
bye
xxx
:goedzo: Je volgt de verkeersregels zeer correct op..
Ondanks je pech..blijf je koel en de regels trouw..je bent een geduldige dame..en geloof me..dit is een luxe in deze wereld..en dat maakt je ook bijzonder..
:goedzo:
k wou dat ik in belgie woonde ........ :p
SweetRose
02-10-2002, 13:22
Origineel gepost door Mohammed Justice
:goedzo: Je volgt de verkeersregels zeer correct op..
Ondanks je pech..blijf je koel en de regels trouw..je bent een geduldige dame..en geloof me..dit is een luxe in deze wereld..en dat maakt je ook bijzonder..
:goedzo:
dank u mojo...maar het was niet mijn bedoeling om hier de dikke nek uit te hangen...ik heb inderdaad toch geduld zoals je zei..:D
maar zie hé..stel u voor ik stap toch door en het is rood licht...En heeeel toevallig komt er een politieagent voorbij...en ja hoor dan heb ik een boete van 50 euro...zid...hoe moet ik dat zeggen thuis??
pff mijn pa gaat niet content zijn...ik denk dat die dan als straf mijn rijbewijs een jaar uitsteld...:huil:
daarmee ...ik probeer altijd aan de gevolgen te denken in alles...!!!
en natuurlijk aan mijn ouders...
nou dit was het :D :D
xxx
SweetRose
02-10-2002, 13:24
Origineel gepost door Raskal
k wou dat ik in belgie woonde ........ :p
:eek:
xxx
Jawairia
02-10-2002, 14:21
Je moet eigenlijk in de ginieus book of records, komen, hahahahaa...wat een geduld..
tazzzzzz
bye
xxx
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah je bent net zo zot als toen ik weg ging( ik ging niet weg ik was er gewoon een tijdje niet en nu zal ik weer een tijdje niet komen denk k)
hey lieve schat hoe ist met mij prima
ik mis je echt heeeeeeeeel erg
:Iluvu:
SweetRose
02-10-2002, 21:52
Origineel gepost door Jawairia
Je moet eigenlijk in de ginieus book of records, komen, hahahahaa...wat een geduld..
:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.