Bekijk originele versie : Wie kan me a.ub. Helpen aan een nep Diploma MBO
Salaam,
Het klinkt misschien heel raar maar wie kan mij aan een nep diploma helpen van het MBO Internationaal handel,alsjeblieft alleen serieuze reakties alvast bedankt.
islam-4_Everboy
11-07-2008, 02:02
"zeg jaap. Op jouw mbo diploma van 1 jaar geleden staat dat je een 9 had voor Frans. Dát komt goed uit! We hebben iemand nodig die schriftelijk contact kan onderhouden met 2 van onze klanten in Frankrijk. Moet voor jou een eitje zijn lijkt me"
En daar sta je dan......
islam-4_Everboy
11-07-2008, 02:03
Ga je best doen voor een diploma, jullie denken dat alles te koop is tegenwoordig. KANSLOOS :(
Maar die kennis is niet te koop.
ambitiontje
11-07-2008, 10:11
:hihi:
je kan versnelde opleiding doen en dan krijg je ook nog eens studiefinanciering als je nog een jonkie bent.
Weet niet wat je omstandigheden zijn, maar wie weet slaag je op Marktplaat s
islam-4_Everboy
11-07-2008, 12:44
jah bijv, hij kan ook eventueel op niveau 1 beginnen:hihi:
PaRaSoNiCa
11-07-2008, 12:50
"zeg jaap. Op jouw mbo diploma van 1 jaar geleden staat dat je een 9 had voor Frans. Dát komt goed uit! We hebben iemand nodig die schriftelijk contact kan onderhouden met 2 van onze klanten in Frankrijk. Moet voor jou een eitje zijn lijkt me"
En daar sta je dan......
:haha:!
Portomonee
11-07-2008, 16:09
is niet zo slim
weesbarmhartig
11-07-2008, 16:54
Is ook in strijd met de Islamitische regels.
En daar sta je dan......
Bedankt voor je waarschuwing,maar wollah echt wollah
is echt belangrijk wollah ik heb het met iets verpest was allang bezig,maar toen kwam het moment er tussen
ik ben nu 2 jaar achter gelopen.Dus is echt van belang.
Diamantjuh_W
11-07-2008, 19:04
zo zie je maar dat je tegenwoordig zonder school niks meer bent..
Portomonee
11-07-2008, 19:10
ey die ben en jerry ijs is dammmmmmn lekker man
bablabla
11-07-2008, 19:20
zo zie je maar dat je tegenwoordig zonder school niks meer bent..
Zelfs met een diploma ben je als marokkaans zijnde niets waard in dit land! Je bent altijd een tweede rangsburger.
Portomonee
11-07-2008, 19:27
Zelfs met een diploma ben je als marokkaans zijnde niets waard in dit land! Je bent altijd een tweede rangsburger.
als je wat begint voorjezelf dan heb je ander positie in de maatschapij.
.maar verder ben je gewoon een ''tuig''in hun ogen
Diamantjuh_W
22-07-2008, 22:21
Klopt Helemaal..!! Maar door met school verder te gaan en als marokkaan zijnde te bewijzen dat we niet allemaal zo zijn..!
pff ik word er gek van als de een iets slechts doet zijn we er allemaal de dupe van ..
I Love Ben&Jerry hihi..:P
HoceimaBoyZ
22-07-2008, 22:31
Jij voelt je zeker zielig of wat? Niemand is wat waard in dit land. Ook de Nederlandse middenklasse niet. Dat is het leven van tegenwoordig. Alles draait om geld en diegene met véél geld zijn wat waard.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.