Bekijk originele versie : 65% van de marokkanen is "arm"
Wie heeft zojuist Nova gekeken daar zeiden ze dat 65% van de marokkanen net niet of net wel rond kan komen van hun salaris.
Wat is dat voor een bullshit dat marokkanen niet rond kunnen komen elke jaar naar marokko en dan zeggen dat je arm bent.
Maar het aller ergste zijn die Turken daar zijn er 80% van die zeggen ja van we zijn arm we kunnen niet rondkomen we hebben ongeveer 300 euro extra nodig. Dir is de grootste onzin die ik heb gehoord. Die Turken zijn net 18 en die hebben al een dikke BMW onder hun ass :confused:. Waar halen ze die onzin vandaan om te zeggen we zijn arm. Wat zijn die mensen hebberig tering. :jammer:
:zwaai: :zwaai: :zwaai:.
IFRIQUIA
15-01-2004, 23:47
Het is kut leven hiero je kan niet genieten ze laten je niet dit koud kikkerlandje maar ja wat doe je eraan ik hoop weg te kunnen gaan want als het zo doorgaat wordt je depri en zuur ...
trouwens HOLLANDERS zijn ook getroffen door deze harde tijden .....
weinig echte vrienden, famillies die uit elkaar vallen, media ,armoede, het gezeik van iedereen, scholen die niet functioneren,1e hulp waar je moet wachten,problemen ,horeca met fictie prijzen,harddrugs,junkies ,daklozen,werklozen ,ghettos
liever in marokko met weinig poen dan in nederland met een visioen....
IFRIQUIA
15-01-2004, 23:49
een bmw is geen rijkdom maar een gezond en gelukkig leven met mogelijkheden beste man ........
HeyoanQT
16-01-2004, 05:09
Veel kinderen nemen is de oorzaak van armoede, je verdeelt 1 inkomen over 7 of 12 kinderen, vergeleken met de nederlander die zijn inkomen verdeelt over 1 tot 3 kinderen. Dat scheelt om te beginnen een hoop, verders hebben ze geen geldbesef, wie spaart heeft wat, wie een bmw steelt ook, maar uiteindelijk is dat meer afbreuk aan de maatschappij dan opbouw, en dat laatste geschiedt door hard te werken, en das best moeilijk voor sommigen, zowel voor alloch als a tochtoon
sneakynawal
16-01-2004, 08:55
Het is een kwestie van uitgeven wat je je kan permiteren :rolleyes: ... dat is de sleutel voor succes ;)
babyvanbelisma
16-01-2004, 09:18
Je kan een euro maar 1 keer uitgeven en dat vergeten mensen vaak. al die leningen enzo zijn de laatste tijd zo aantrekkelijk, mensen zien alleen de eurotekentjes voor hun ogen en vergeten de kleine lettertjes. Dus gaan ze lenen en van alles en nog wat kopen en later zitten ze met torenhoge schulden.......
Beste track 70 procent van weinig is weinig en 37 procent van een paar miljoen is VEEL.
En ja je kan de euro maar een keer uitgeven dus moet je je budget er op aan passen en de vaste lasten er eerst af schrijven en op de ouderwetse manier potjes maken voor nog slechtere dagen die er ongetwijfeld aan zitten te komen!!!
Dan kun je de rest door 30 of 31 dagen delen en wallah je hebt je spenderingsbedragggg pfffff en dat is bitter weinig.
Ook met 1 kind nog thuis. :kwaad:
AlHoceima_Leila
16-01-2004, 19:33
:confused:
ik vind het nog wel meevallen hoor offe ..........
IFRIQUIA
16-01-2004, 22:37
Sehraoui ga nederlands leren lezen en ik bedoel niet alleen de lettertjes maar het ook begrijpen .....
Mister_Ferrari
16-01-2004, 22:51
Ik vond die Turkse gozer op Nova gisteren best geinig toen ie opmerkte dat zijn familie niet meer opbelde omdat hij geen geld meer stuurde :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.