Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dilemma !!!!!

Pagina's : [1] 2

Anissa_bel
15-01-2004, 23:28

Wat zou je doen in de volgende situatie: Je hebt een vriendin die gek is op een jongen, ze praat er met je non-stop over, maar je vind hem ook leuk maar je houd het voor je eentje...Je laat haar spreken en knikt van ja ja, maar toch denk je van meid, ik denk hetzelfde als jouw! Als je hem ook ziet,dan bedaar je je...en probeer je te doen alsof het je koud laat...tov je vriendin. :confused: Maar hij wil jouw verder leren kennen...niet jouw vriendin..zou je hiermee doorgaan ? Je vind hem zelf ook speciaal, maw een schat van een jongen! Zou je de moed vinden om dit ongepaste nieuws aan je vriendin te vertellen? En zou het je vriendschapsband veranderen? Ik denk het wel....onbewust! :verdriet:

Followyourheart
15-01-2004, 23:54
Ik denk het toch wel, maar ook van haar kant hoor. Als zij met hem doorgaat zul jij niet 'gelukkig' zijn en als jij met hem gaat zal zij zich weer 'ongelukkig' voelen. Waarom houden jullie beiden niet gewoon vriendschap met hem, en verder geen liefdesperikelen. Op die manier zal er niemand zich gepasseerd voelen en kunnen jullie hem blijven zien. En anders....is het misschien toch beter het contact met die jongen te verbreken, want dat gaat dan misschien ten koste van je vriendschap. En ik denk dat je heus wel opnieuw verliefd word, maar nieuwe vrienschappen maken en dus iemand opnieuw echt vetrouwen zoals je je bij je vriendin voelt is moeilijk. En daarvoor is een jongen het toch niet waard?

EL_MoRo
16-01-2004, 00:09
Ik zou het persoonlijk niet doen... Ik vind van de vriendschap tussen mij en mij vriendin veel belangrijker dan een jongen... Meid vergeet nooit: Jongens komen en gaan maare echte vrienden blijven voor altijd bestaan!!!! Groetjes EL_MoRo

Mouna1986
16-01-2004, 09:56
Origineel gepost door Anissa_bel Wat zou je doen in de volgende situatie: Je hebt een vriendin die gek is op een jongen, ze praat er met je non-stop over, maar je vind hem ook leuk maar je houd het voor je eentje...Je laat haar spreken en knikt van ja ja, maar toch denk je van meid, ik denk hetzelfde als jouw! Als je hem ook ziet,dan bedaar je je...en probeer je te doen alsof het je koud laat...tov je vriendin. :confused: Maar hij wil jouw verder leren kennen...niet jouw vriendin..zou je hiermee doorgaan ? Je vind hem zelf ook speciaal, maw een schat van een jongen! Zou je de moed vinden om dit ongepaste nieuws aan je vriendin te vertellen? En zou het je vriendschapsband veranderen? Ik denk het wel....onbewust! :verdriet: Ik vind het al vies dat je daar nog over na moet denken en dat je telkens knikt terwijl jij hem zelf leuk vind zielig hoor als je iemand leuk vind moet je het teneerste meteen zeggen. En als je vriendin hem al leuk vind moet je hem al meteen uit je hoofd zetten ,want er zijn zat leuke jongens op aarde .IK vind dat je echt vies bezig bent ik zou jou nooit als vriendin willen hebben

Anissa_bel
16-01-2004, 11:14

ja...is gemakkelijk te zeggen Mouna als buitenstander. Maar sorry hoor, dat gebeurt plots dat je je hartje voor iemand verliest terwijl iemand anders er voor gevallen is...dan probeer je het te vermijden, dan ga je je vriendin er toch niet bij lastig vallen door te zeggen: Ik ook! :regie: Voor alle duidelijkheid: Ik vraag enkel mening over de situatie en niet over de persoon in kwestie want als we zo moeten verder gaan en meningen geven over de persoonlijkheid en het gedachtengoed van iedereen op dit forum, tjaaa...is nou niet de bedoeling :idee: Ik vraag enkel hoe zouden jullie reageren en niet zoals jij doet....zeggen van ik wil jouw niet als vriendin?! Mensen die direct conclusies trekken ,zijn meestal diegene die narrow-minded zijn en de anderen niet willen begrijpen. Want in het leven zijn er zoveel dilemma s die je moet aangaan . Maar natuurlijk heb ik mijn vriendin graag...maar ik wou even jullie reacties weten. Natuurlijk, laat ik haar niet vallen NEVER!!!!!!!!!!!!! Moet ik daarom vies zijn? :jammer: doei!

Haatje
16-01-2004, 11:23
Is makkelijk hoor. Ook voor n buitenstaander. Je moet je niet afvragen wat wij zouden doen, vraag je af wat n moslima zou doen.

Teaser
16-01-2004, 12:13
Origineel gepost door Anissa_bel Wat zou je doen in de volgende situatie: Je hebt een vriendin die gek is op een jongen, ze praat er met je non-stop over, maar je vind hem ook leuk maar je houd het voor je eentje...Je laat haar spreken en knikt van ja ja, maar toch denk je van meid, ik denk hetzelfde als jouw! Als je hem ook ziet,dan bedaar je je...en probeer je te doen alsof het je koud laat...tov je vriendin. :confused: Maar hij wil jouw verder leren kennen...niet jouw vriendin..zou je hiermee doorgaan ? Je vind hem zelf ook speciaal, maw een schat van een jongen! Zou je de moed vinden om dit ongepaste nieuws aan je vriendin te vertellen? En zou het je vriendschapsband veranderen? Ik denk het wel....onbewust! :verdriet: Ik zou wat aan mijn grammatica doen!

Anissa_bel
16-01-2004, 12:16
haha Teaser....op wraak uit omwille van mijn reactie op je topic ! :lol: you make me laugh! A tease...dat ben je! :jeweetog:

ikbenwieikben
16-01-2004, 12:18
meid ik weet precies wat je bedoelt en het is mij ooit ook overkomen.... maar ik heb gewoon afstand van die jongen genomen terwijl mn vriendin echt gek op hem was maar... hij niet op haar en he jullie zijn toch vriendinnen stel je gaat met hem???? zou je dan je hart kunnen luchten bij haar...?? en er zijn genoeg vissjes in de oceaan......easy come easy go.....

Teaser
24-01-2004, 18:23
Origineel gepost door Anissa_bel haha Teaser....op wraak uit omwille van mijn reactie op je topic ! :lol: you make me laugh! A tease...dat ben je! :jeweetog: :D Sterk spul he................die Teaser

HappyGurl
24-01-2004, 18:48
Die jongen ontwijken :ego: Een vriendin is belangrijker dan een of andere jongen.. :ego: :zwaai:

Misz_Lovelady
24-01-2004, 19:15
ik zou het haar zekerzz wel vertellen maar of ik verder met die jongen zou willen zou k nu niet kunnen zeggen zoiets kun je pas zeggen als je je in zo'n situatie bevindt! maar wat zekerzz zo is, is dat un vriendin wel belangrijker is maar denk is aan wat zij zou doen in zo'n situati..

Chyhaan
24-01-2004, 19:19
Origineel gepost door Anissa_bel Wat zou je doen in de volgende situatie: Je hebt een vriendin die gek is op een jongen, ze praat er met je non-stop over, maar je vind hem ook leuk maar je houd het voor je eentje...Je laat haar spreken en knikt van ja ja, maar toch denk je van meid, ik denk hetzelfde als jouw! Als je hem ook ziet,dan bedaar je je...en probeer je te doen alsof het je koud laat...tov je vriendin. :confused: Maar hij wil jouw verder leren kennen...niet jouw vriendin..zou je hiermee doorgaan ? Je vind hem zelf ook speciaal, maw een schat van een jongen! Zou je de moed vinden om dit ongepaste nieuws aan je vriendin te vertellen? En zou het je vriendschapsband veranderen? Ik denk het wel....onbewust! :verdriet: Als mijn vriendin iemand helemaal geweldig vind en ik ook... Dan zou ik het niet ontkennen... Ik zou het wel tegen haar zeggen en wachten op een reactie... :confused: En ik zou voor m gaan, iemand moet er toch voor gaan... Aangezie hij haar niet moet:)

sweet_nadoria
24-01-2004, 19:36
Uit respect voor mijn vriendin zou ik die jongen echt HARD laten vallen. Als je echt goed bevriend met een meisje, dan moet er gewoon geen enkele jongen tussen jullie komen ... Althans zo denk ik erover !! Ik zou het haar zeker niet vertellen, maar hem gewoon duidelijk maken mij met rust te laten .. Mijn vriendin die ik jarenlang ken, en altijd voor me klaarstaat is belangrijker voor me dan zo een jongen .. Je moet goed weten wie je echte vrienden zijn !!! Uiteraard zijn de meningen verdeeld over bovenstaande onderwerp ;) Liefs, S. Nadoria

maghrebgirl20
24-01-2004, 19:38

echte vrienden zijn voor altijd, ik zou een vriendin nooit zoiets aan doen. zij is al lang gek op hem en dan ga jij m inpikken, weet je hoe hard dat aan komt?

Pagina's : [1] 2