Bekijk originele versie : f*ck MURAT f*ck MURAT AANHANGERS
killalot
15-01-2004, 23:07
zag je ze net op tv, stelletje zieligerds zeg! doodstraf geven die vieze lelijke rotgek. die vriendjes en vriendinnetjes zijn toch ook hartstikke gestoord gewoon?
ik schaam me diep voor onze allochtoonse generatie dat ze zijn naam nog durven te juichen voor de tv. SCHANDE!!!
sneakynawal
15-01-2004, 23:09
Ik heb het ook gezien...heel slecht dat ze het goedkeuren op de een of ander manier....
Ze zijn onwetend....ze weten niet wat ze zeggen...:jammer:
juist ja. echt tuig gewoon. ik begrijp ze echt niet wat ze bezielt.
sneakynawal
15-01-2004, 23:22
Zeeparel :jammer: denk na, voordat je iets intikt!
Hoe kan je zoiets nou goedkeuren? Dwaze!!!
IFRIQUIA
15-01-2004, 23:22
ALTIJD ZWART EN WIT IS ER GEEN GRIJS ?
JE WEET NIET WAT ER IS GEBEURD DUS HOUDT JE ERBUITEN ER IS EEN RECHTER DIE GRAAG JOUW WERK WILT DOEN OF GA STUDEREN EN HAAL JE TITEL ......een bescheiden mening
killalot
15-01-2004, 23:26
Origineel gepost door IFRIQUIA
JE WEET NIET WAT ER IS GEBEURD DUS HOUDT JE ERBUITEN ER IS EEN RECHTER DIE GRAAG JOUW WERK WILT DOEN OF GA STUDEREN EN HAAL JE TITEL ......een bescheiden mening
pardon meneer betweter. het is gewoon een foute jongen, zo klaar als een klontje. iemand met een wapen op zak is zo ie zo al geen stuiver waard lijkt me.
Origineel gepost door IFRIQUIA
[pcolor=red]JE WEET NIET WAT ER IS GEBEURD[/color] DUS HOUDT JE ERBUITEN ER IS EEN RECHTER DIE GRAAG JOUW WERK WILT DOEN OF GA STUDEREN EN HAAL JE TITEL ......een bescheiden mening
In ieder geval is het duidelijk dat een 17 jarige leerling een kogel in het hoofd van een docent heeft gejaagd.
De docent is overleden. En de dader heeft zich inmiddels aangegeven bij de politie
EN VOOR DIE MOORD IS GEEN ENKEL EXCUUS. EN OOK GEEN VERZACHTENDE OMSTANDIGHEDEN.
Ik vind zo'n reactie echt vreselijk. En m'n eerste reactie is grote woede.
Maar als ik probeer na te denken waarom ze toch zo doen, dan denk ik: We moeten niet vergeten dat het pubers zijn (en die zitten in een moeilijke onevenwichtige levensfase). En ik denk dat zij zelf ook helemaal op de kop staan en niet kunnen begrijpen dat hun vriendje, die zij aardig en sympathiek vinden, een moord heeft gepleegd. Nu noemt iedereen hun vriendje een smerige, lafhartige moordenaar. Ik denk dat ze helemaal ondersteboven zijn en niet eens goed beseffen wat ze doen, maar dat ze in feite ontkennen wat ze niet kunnen en willen geloven.
Dit is geen excuus voor hun gedrag. Het blijft een misselijkmakende houding.
killalot
15-01-2004, 23:45
Origineel gepost door Perez
Ik vind zo'n reactie echt vreselijk. En m'n eerste reactie is grote woede.
Maar als ik probeer na te denken waarom ze toch zo doen, dan denk ik: We moeten niet vergeten dat het pubers zijn (en die zitten in een moeilijke onevenwichtige levensfase). En ik denk dat zij zelf ook helemaal op de kop staan en niet kunnen begrijpen dat hun vriendje, die zij aardig en sympathiek vinden, een moord heeft gepleegd. Nu noemt iedereen hun vriendje een smerige, lafhartige moordenaar. Ik denk dat ze helemaal ondersteboven zijn en niet eens goed beseffen wat ze doen, maar dat ze in feite ontkennen wat ze niet kunnen en willen geloven.
Dit is geen excuus voor hun gedrag. Het blijft een misselijkmakende houding.
je hebt helemaal gelijk vindt ik!
denk eens na viswijf hoe kan je moord goed lullen.
Bedoel je mij Grover?
Ik praat de moord absoluut niet goed. Ik heb het over de demonstratie en die praat ik ook niet goed.
Je leest niet goed. Ik vind het net zo smerig, lafhartig en gemeen als jij. Maar ik ga een stapje verder / dieper.
Origineel gepost door Perez
Bedoel je mij Grover?
Ik praat de moord absoluut niet goed. Ik heb het over de demonstratie en die praat ik ook niet goed.
Je leest niet goed. Ik vind het net zo smerig, lafhartig en gemeen als jij. Maar ik ga een stapje verder / dieper.
nee niet over jou over die halve gare chick die hier loopt te zeggen dat het goed is :kwaad:
Ik vat die mensen echt niet die het goed keuren echt ziekelijk gewoon, ik denk dat de mensen die het goedkeuren zelf hulp nodig hebben van een pyschiater.Want ik denk ook niet dat ze het goedkeuren als iemand hun moeder neerschiet als die bijvorobeeld per ongeluk op iemands teen staat en dan met een lullig excuus komt als mijn grens is bereikt als iemand op em tenen staat ofzo. Het ergst is gewoon dat die arme is getorven voro een kutjochie van 17 die ze eigen **** nog geeneesn kan wassen. Waar gaat dit heennnnnnnnnnnnnnnnn??????????????
IFRIQUIA
16-01-2004, 22:55
pardon meneer betweter. het is gewoon een foute jongen, zo klaar als een klontje. iemand met een wapen op zak is zo ie zo al geen stuiver waard lijkt me.
ja uwe EDELECHTBARE je hebt je titel al op zak zie ik nou hoe luid je eind vonnis ?
IFRIQUIA
16-01-2004, 22:58
In ieder geval is het duidelijk dat een 17 jarige leerling een kogel in het hoofd van een docent heeft gejaagd.
De docent is overleden. En de dader heeft zich inmiddels aangegeven bij de politie
EN VOOR DIE MOORD IS GEEN ENKEL EXCUUS. EN OOK GEEN VERZACHTENDE OMSTANDIGHEDEN.
we hebben nu ook een OFFICIER VAN JUSTITIE met de eis ga zo door nu je titel nog halen ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.