Bekijk originele versie : je vraagt om een meisje der hand
tonymontana
15-01-2004, 22:32
en je krijgt haar armen er bij :rolleyes: zo goed koop ouders willen maar al te snel van hun ontspoorde dochters af :rolleyes: maar ik neem alleen genoegen met haar hand :rolleyes: t zal me nix verbazen als binnen kort de ouders jou nog geld bij geven dat je met hun dochter trouwt :rolleyes:
xxMeissiexx
15-01-2004, 22:37
Origineel gepost door tonymontana
en je krijgt haar armen er bij :rolleyes: zo goed koop ouders willen maar al te snel van hun ontspoorde dochters af :rolleyes: maar ik neem alleen genoegen met haar hand :rolleyes: t zal me nix verbazen als binnen kort de ouders jou nog geld bij geven dat je met hun dochter trouwt :rolleyes:
Wollah die topics die jij opent he :hihi: hoe kom je er in godsnaam op
maghrebgirl20
15-01-2004, 22:38
echt niet bij mij......... mijn ouders willen met niet kwijt, zo lief ben ik :)
chadia2003
15-01-2004, 22:39
hahahaahah dat vroeg ik me dus ook al af meid
tonymontana
15-01-2004, 22:44
Origineel gepost door xxMeissiexx
Wollah die topics die jij opent he :hihi: hoe kom je er in godsnaam op
je heb t of je heb t niet ;)
thaladytorija
16-01-2004, 10:47
:D:D:D
naja zeg!!
marocogirl
16-01-2004, 11:43
dat is niet bij iedereen zo hoor!!
denk ik toch haha
groetjes marocogirl
je heb t of je heb t niet ;)
en jij hebt het NIET...
Origineel gepost door nefissa
en jij hebt het NIET...
:giechel:
soussiasaida
16-01-2004, 13:52
Dan moeten ze wel heeeeeeeeeeeeeeel erg ontspoord zijn. Maar het feit dat jij de hand van een "ontspoord meisje"wilt gaan vragen b.w.v.s. zegt al genoeg over jezelf.....................
tonymontana
16-01-2004, 18:23
Origineel gepost door Nassira0099
Tegen wie heb je het nou eigenlijk specifiek?
Je praat namelijk in de jij/jou-vorm.
Thalla,,
Groetjes Nassira
who fakkin cares zoek t uit a dooie :rolleyes:
tonymontana
16-01-2004, 18:24
Origineel gepost door nefissa
en jij hebt het NIET...
kheb nooit gezegd dat ik t had :rolleyes: maar van jou krijg ik ook geen stijve dus je hebt t ook niet :rolleyes:
Lady_moi
16-01-2004, 19:20
Ma de handaskers krijgen zelfs mijn vingertje nie :lekkerpuh
JA Tnawies en dan :ego:
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.