Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dader held, dode leraar=eigen schuld.

Pagina's : [1] 2 3 4

Scottie
15-01-2004, 22:27

Nou, meer heb ik er niet meer over te zeggen. Ik ben alleen bang dat er geen werkgever meer is, geen uitzendbureau die nog een Turk aanneemt. Scottie.

appie666
15-01-2004, 22:31
Origineel gepost door Scottie Nou, meer heb ik er niet meer over te zeggen. Ik ben alleen bang dat er geen werkgever meer is, geen uitzendbureau die nog een Turk aanneemt. Scottie. Veel uitzendbureau's zijn in handen van Turken en die zullen echt niet wakker liggen vanwege het feit dat er een leraar door een volksgenoot is vermoord.

aSunnyFriend
15-01-2004, 22:42
en wie moet anders Schiphol schoonmaken ?? of de distributiecentra van Blokker en Albert hein bemannen??

Scottie
15-01-2004, 22:46
Origineel gepost door appie666 Veel uitzendbureau's zijn in handen van Turken en die zullen echt niet wakker liggen vanwege het feit dat er een leraar door een volksgenoot is vermoord. Nou, Turken en Marokkanen zullen nog ervaren dat we heel goed zonder deze groepen kunnen. Jullie zullen nog ervaren dat de kruik te water gaat tot hij barst. En dat Nederlanders wel heel ver zijn gegaan, maar dat als de wal het schip niet keert, het schip de wal keert. M.a.w. de grenzen met buitenlanders die onze normen niet respecteren is bereikt. Een fatsoenlijke Turk, en daar behoor jij duidelijk niet toe, schaamt zich dood dat een puber van 17 jaar en in Nederland geboren uit ouders die op jonge leeftijd naar Nederland zijn gekomen een leraar vermoord. Jij hebt geen benul van de waarde van een mensenleven. In Nederland. Spoel je mond en ga je huiswerk maken. Scottie.

sneakynawal
15-01-2004, 22:46

Waar slaat dit nou weer op :confused:....ik hoop dat niet iedereen zo gaat denken...want dit gaat werkelijk nergens over!

sneakynawal
15-01-2004, 22:49
Origineel gepost door Scottie nou, Turken en Marokkanen zullen nog ervaren dat we heel goed zonder deze groepen kunnen Jullie zullen nog ervaren dat de kruik te water gaat tot hij barst. Een fatsoenlijke Turk, en daar behoor jij duidelijk niet toe, schaamt zich dood dat een puber van 17 jaar en in Nederland geboren uit ouders die op jonge leeftijd naar Nederland zijn gekomen een leraar vermoord. Jij hebt geen benul van de waarde van een mensenleven. In Nederland. Spoel je mond en ga je huiswerk maken. Scottie. Dus als een persoon van Marokkaanse afkomst iets doms uithaalt....moet ik me daar druk om lopen maken...en me gaan verdedigen, omdat ik ook van Marokkaanse afkomst ben? Oh please...wanneer gaan we NIET meer in 'hokjes' denken :rolleyes:

SabroenDjamiel
15-01-2004, 22:49
Origineel gepost door Scottie Nou, meer heb ik er niet meer over te zeggen. Ik ben alleen bang dat er geen werkgever meer is, geen uitzendbureau die nog een Turk aanneemt. Scottie. Jemig zeg, waarom blijf je dit steeds aandikken?....Hecht jij waarde aan pubertaal?....Man kijk verder dan je neus lang is i.p.v. te oordelen dat straks geen enkele werkgever een Turk aanneemt alsof alle Turken verantwoordelijk zijn voor de dood van die leraar.... Het wordt eens tijd dat ze jou eens gaan bannen, met je extreem-rechtse uitspraken op dit forum :rolleyes: .....

appie666
15-01-2004, 22:53
Origineel gepost door Scottie Nou, Turken en Marokkanen zullen nog ervaren dat we heel goed zonder deze groepen kunnen. Jullie zullen nog ervaren dat de kruik te water gaat tot hij barst. En dat Nederlanders wel heel ver zijn gegaan, maar dat als de wal het schip niet keert, het schip de wal keert. M.a.w. de grenzen met buitenlanders die onze normen niet respecteren is bereikt. Een fatsoenlijke Turk, en daar behoor jij duidelijk niet toe, schaamt zich dood dat een puber van 17 jaar en in Nederland geboren uit ouders die op jonge leeftijd naar Nederland zijn gekomen een leraar vermoord. Jij hebt geen benul van de waarde van een mensenleven. In Nederland. Spoel je mond en ga je huiswerk maken. Scottie. Ik begrijp niet waarom je mij opeens aanvalt, tuurlijk vind ik het erg wat er gebeurt is. Ik wil je alleen erop attenderen dat mensen die uitzendbureaus bedrijven er niet wakker van zullen liggen, het leven gaat nou eenmaal door. Mede door het feit dat ik de leraar persoonlijk heb gekend, doet het me veel, dus ik weet niet waarom jij denkt dat ik geen medelijden toon?

IFRIQUIA
15-01-2004, 23:39
AI,.... SCOTTIE !!! dat deed pijn nou is het mijn beurt waar woon jij ? op MARS of op de aarde ? dus jij beweerd nu dat als een buitenlander een delict pleegt de rest moet boeten ? nou dan kunnen de NEDERLANDERS nergens meer terecht na al die shit die ze al sinds jouw zeer gewaardeerde GOUDENEEUW hebben gepresteerd..ai jaaaiia ik krijg snode plannen over jou maar je bent het niet waard je zou het niet als een kerel aanvaarden en huilen als een B***H

rnaj
15-01-2004, 23:53
Ik heb zijn vrienden in NOVA gezien. Ze hebben zijn daad niet goed gekeurd, alleen een beetje uit gelegd en gerzegd dat ze hem niet zouden vergeten. Ook een moordenaar heeft vrienden nodig. Dat vond ik niet stuitend, wel de mourad vereering die hier op de site wordt geuit.

sneakynawal
16-01-2004, 08:50
Origineel gepost door rnaj Ik heb zijn vrienden in NOVA gezien. Ze hebben zijn daad niet goed gekeurd, alleen een beetje uit gelegd en gerzegd dat ze hem niet zouden vergeten. Ook een moordenaar heeft vrienden nodig. Dat vond ik niet stuitend, wel de mourad vereering die hier op de site wordt geuit. Welke vereering dan? Ik veracht hem!

babyvanbelisma
16-01-2004, 09:23
weet je wat het is: buitenlanders, allochtonen????? Murat is de derde generatie, hij is geen van beide. Hij is een nederlander met een andere cultuur. Zijn mentaliteit is het probleem en niet waar hij vandaan komt....

Elberfeld
16-01-2004, 09:37
Origineel gepost door achmad zijn mentaliteit? ken jij mourat? vertel meid, wat was er mis dan? Hij schiet mensen door het hoofd, om maar een voorbeeldje te noemen. Dat is niet iets wat de gemiddelde scholier doet.

Elberfeld
16-01-2004, 09:47
Origineel gepost door Scottie Nou, Turken en Marokkanen zullen nog ervaren dat we heel goed zonder deze groepen kunnen. Jullie zullen nog ervaren dat de kruik te water gaat tot hij barst. En dat Nederlanders wel heel ver zijn gegaan, maar dat als de wal het schip niet keert, het schip de wal keert. M.a.w. de grenzen met buitenlanders die onze normen niet respecteren is bereikt. Een fatsoenlijke Turk, en daar behoor jij duidelijk niet toe, schaamt zich dood dat een puber van 17 jaar en in Nederland geboren uit ouders die op jonge leeftijd naar Nederland zijn gekomen een leraar vermoord. Jij hebt geen benul van de waarde van een mensenleven. In Nederland. Spoel je mond en ga je huiswerk maken. Scottie. Even voor de goede orde: het opnemen voor een bevolkingsgroep is iets anders dan moord goedpraten. Het lijkt in de verste verte niet op elkaar. Dat had Scottie ook wel moeten weten. Als hij het over 'ónze normen' heeft, moet hij zelf wel een goed voorbeeld geven. Deksels, het lijkt wel alsof door die moord op van Wieren een heleboel mensen op deze site niet meer helder kunnen denken.

babyvanbelisma
16-01-2004, 09:50

Origineel gepost door achmad zijn mentaliteit? ken jij mourat? vertel meid, wat was er mis dan? Nee achmad, ik ken hem niet. Maar ik vind inderdaad dat als iemand tot het neerschieten van mensen overgaat (de jongen is 17!! jaar) dat er iets mis is met je mentaliteit. En ik wilde met mijn post aangeven dat iedereen die zeurt over allochtoon dit en dat, gewoon verkeerd denkt, want hij is geen allochtoon. In mijn ogen is dit gewoon een jongen die even flink de weg kwijt is.

Pagina's : [1] 2 3 4