Bekijk originele versie : Maagd blijven tot na het huwelijk??
charlygirl
15-01-2004, 21:56
:rolleyes: I no een beetje afgezaagd onderwerp, maar ben toch benieuwd wat hoe jullie er tegenwoordig over denken. Geldt het voor de vrouw alleen of ook voor de man?? En wat vinden jullie van jongens die eerst een meisje ontmaagden voor het huwelijk, en later willen trouwens met een maagd?? :toink:
tatouzient
15-01-2004, 21:57
je zegt het zelf, afgezaagd onderwerp :rolleyes:
bisous xxx
HalveWaarheid
15-01-2004, 21:58
Maagd blijven tot je dood! Zullen we het daar over hebben! :D
xxMeissiexx
15-01-2004, 21:59
Ik weet vanmezelf dat ik Maagd ben en ook blijf (insha allah) tot mn huwelijk
en wat de jongens betreft die zeggen ik wil een maagd ik zou zeggen je kan niks eisen wat je zelf niet bent
en voor mij zou het geen probleem zijn als mijn man geen maagd meer is eigenlijk
xxMeissiexx
15-01-2004, 22:00
Origineel gepost door HalveWaarheid
Maagd blijven tot je dood! Zullen we het daar over hebben! :D
kifesch? :confused:
Het hoort niet, maar het gebeurt...
Je kan er misschien wel over blijven praten, maar het zou evenveel effect hebben als wanneer je boven iedereen uit probeert te schreeuwen op de markt van Marrakesh...
ChOcOtOfFfF
15-01-2004, 23:06
Allah heeft deze regel opgelegd voor zowel de man als de vrouw om ons te beschermen.
een jongen die zelf geen maagd meer is maar die wel een maagd eist als hij gaat trouwen is een grote hypocriet.
Ik vind dat de marokaanse jongens maagd moeten blijven, zowel de man als de vrouw tot hun huwelijksnacht.
Maar aangezien er tegenwoordig, heel veel moslimse jongens geen maagd zijn.. is dat geen probleeem meer voor de meiden/vrouwen.
Ze nemen al een vriendin vanaf hun 15, en hup duiken de bed in...
Kom op meiden, doe er wat aan!
In de koran staat dat ook de moslimse man maagd moeten blijven..
Maar goed... jongens zijn za3ma maagD! Oh please... die doen het al vanaf hun 15e ofzo..!!!
Maar Allah is the only one, who can Judge!!!!
groetjes...
maghrebgirl20
16-01-2004, 00:16
maagd :)
Hey charliegirl,
Ik ben maagd en vind dat als meisje je je maagdelijkheid MOET behouden voor je huwelijksnacht,dat is een meisje haar mooiste bezit,en dat hoor je enkel weg te geven aan de man waarmee je trouwt...maar ja niet iedereen denkt er zo over...en eigenlijk is het hun probleem...ieder zijn leven,ieder zijn straf...Ik hoop dat mijn toekomstige man maagd is,ookal is het moeilijk om een man te vinden die nog maagd is maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit??Niet?
xxx
ach bla bla bla
volgens sommige reacties hier lees ik dat alle jongens se.x beesten zijn vanaf hun 15e en de meisjes braaf maagd blijven
get a grip
sommige jongens zijn maagd, sommige niet
sommige meisjes zijn maagd en anderen weer niet!
Weet dat je later word beoordeelt opjezelf en niet op wat je partner heeft gedaan voordat je hem/haar hebt ontmoet
peaze
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Allah heeft deze regel opgelegd voor zowel de man als de vrouw om ons te beschermen.
een jongen die zelf geen maagd meer is maar die wel een maagd eist als hij gaat trouwen is een grote hypocriet.
OuALLAH illa je haalt de woorden uit mn mond :goedzo:
misstomaatje
16-01-2004, 12:45
Origineel gepost door xxMeissiexx
kifesch? :confused:
niet trouwen en maagd blijven tot je dood
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.