Bekijk originele versie : Een 'moordweek'
Mister_Ferrari
15-01-2004, 21:04
Directeur doodgestoken tijdens werk in Delft
DELFT - De 56-jarige directeur van een schoonmaakbedrijf aan de Nijverheidsstraat in Delft is donderdagmiddag doodgestoken in zijn kantoor. Dat heeft een woordvoerder van de politie donderdag gemeld.
Kennelijk was dit niet genoeg en toen gebeurde dit
Dode en gewonde door steekpartij in Den Haag[b
DEN HAAG - Door een steekpartij aan de Laakkade in Den Haag is donderdagavond een man om het leven gekomen en een ander zwaargewond geraakt. Dat meldde de politie donderdag.
De gewonde man is naar het ziekenhuis overgebracht. Meer bijzonderheden zijn op dit moment nog niet bekend.[/b]]
Eén woord: :jammer:
sneakynawal
15-01-2004, 22:53
Ik ben afgewezen voor in een toneelstuk :rolleyes:....en door een jongen (niet dat ik verliefd was of zo...maar hij staat niet te springen om mij te leren kennen)...dus dit is een 'afwijsweek' voor mij! :(
aSunnyFriend
15-01-2004, 22:57
arm meisje!!
IFRIQUIA
15-01-2004, 23:05
erg sneaky
sneakynawal
15-01-2004, 23:06
Maar ik had ook goed nieuws :D...ik ga in mijn carnavalsvakantie op studiereis naar Marokko!!!
sneakynawal
15-01-2004, 23:07
Origineel gepost door IFRIQUIA
erg sneaky
Wat is daar nou weer sneaky aan? :confused:
maroquina
15-01-2004, 23:09
[QUOTE]Origineel gepost door sneakynawal
Ik ben afgewezen voor in een toneelstuk :rolleyes:....en door een jongen (niet dat ik verliefd was of zo...maar hij staat niet te springen om mij te leren kennen)...dus dit is een 'afwijsweek' voor mij! :( [/QU
Liever worden afgewezen dan vermoord toch?
sneakynawal
15-01-2004, 23:10
Origineel gepost door *******na
Origineel gepost door sneakynawal
Ik ben afgewezen voor in een toneelstuk :rolleyes:....en door een jongen (niet dat ik verliefd was of zo...maar hij staat niet te springen om mij te leren kennen)...dus dit is een 'afwijsweek' voor mij! :(
Liever worden afgewezen dan vermoord toch?
Uhuh...:rolleyes:...maar ik wilde heel graag in dat stuk spelen, maar goed, zat mogelijkheden! :)
maroquina
15-01-2004, 23:15
wat voor stuk?
sneakynawal
15-01-2004, 23:20
Origineel gepost door *******na
wat voor stuk?
Ik weet echt nie meer hoe het heet!
Maar het gaat over ' Judith ', zij heeft pas haar zusje An verloren (zelfmoord gepleegd)...en ze zoekt naar antwoorden...dan ontdekt ze dat haar vader haar zusje An heeft verkracht....
Het is drama...maar goed!
Nu weet ik ook hoe het voelt...als ik naar Idols kijk...het blijft vervelend.., maar ik vond het kei leuk..:)...(weer een nieuwe hobby er bij)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.