Bekijk originele versie : Digitale TV
Aardbeitjes
10-07-2008, 13:31
Hoi hoi,
Ik ben van plan om me aan te melden voor digitale televisie. Nu zag ik dat er meerdere aanbieders zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Wil graag advies; zit er bijv. verschil in de kwaliteit? Of alleen in prijs? :D
Spuit_Kampioen
10-07-2008, 13:55
kpn is goedkoopste ...doen is goed
KPN en Ziggo.
KPN: Goedkoop, kost maar 7 euro per maand. Maar daar kun je alleen één tv op aansluiten. Wil je nog één aansluiten op dig telv dan betaal 10 euro.
Enige nadeel is dat KPN storingsgevoelig is. Je ontvangt het signaal uit de lucht met een ontvanger. Als je bijvb in een flat woont ergens onderin ofzo. En bij een drukke weg, dan heb je vaak dat het beeld kan weg vallen.
Ziggo: Prijs is redelijk maar wel duurder dan KPN. Kost 15 euro volgens mij? Beeld daarbij is dat het meer stabiel is omdat, het over de kabel gaat.
Ik zelf heb KPN, maar heb interactieve digitale televisie. Das ook niet zo duur, maar wel veel relaxeder. Je moet hiervoor wel een internet verb voor hebben. ;)
Aardbeitjes
10-07-2008, 15:20
KPN en Ziggo.
KPN: Goedkoop, kost maar 7 euro per maand. Maar daar kun je alleen één tv op aansluiten. Wil je nog één aansluiten op dig telv dan betaal 10 euro.
Enige nadeel is dat KPN storingsgevoelig is. Je ontvangt het signaal uit de lucht met een ontvanger. Als je bijvb in een flat woont ergens onderin ofzo. En bij een drukke weg, dan heb je vaak dat het beeld kan weg vallen.
Ziggo: Prijs is redelijk maar wel duurder dan KPN. Kost 15 euro volgens mij? Beeld daarbij is dat het meer stabiel is omdat, het over de kabel gaat.
Ik zelf heb KPN, maar heb interactieve digitale televisie. Das ook niet zo duur, maar wel veel relaxeder. Je moet hiervoor wel een internet verb voor hebben. ;)
Oke, bedankt voor je uitleg! Denk toch maar dat ik dan voor KPN ga :goedzo:
Weet je toevallig ook hoe het zit met internet? Stel je hebt een laptop (met Wifi) en je wilt deze in een buitengebied gebruiken (heb net vakantiehuis gekocht waar geen i-net aansluiting zit)... heb je daar ook iets digitaals voor, als oplossing? :hihi:
Miss een stomme vraag, maar ben niet zo thuis in dat soort dingen :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.