Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn gebroken ....

Pagina's : [1] 2

AdamX
15-01-2004, 20:25

Mijn gebroken hart Als een droom zo mooi, kwam jij in m´n leven. Zoals zon de warmte, heb jij liefde gegeven. Ik hou van jouw, zij je velen malen. Als een ster zo helder, kon jij altijd stralen. Wanneer ik keek in jou ogen, zo helder en groen. Was ik verlamd, en kon nauwelijks wat doen. Een kus op je lippen, zo warm ,zo zacht. Dan was ik verkocht, de rest van de nacht. Ik streelde je huid, zo zacht als fluweel. Mijn hart sneller kloppend, een brok in m´n keel. Jou lichaam zo mooi, zo perfect en zo rein. Maar nu wil je weg en dat doet mij pijn. Vandaar deze trap in je mooie gezicht. Dat doet gelijk je ogen dicht. Ik trap nog wat door, je hoofdje licht open. Het bloed stroomt er uit, meer dan ik kan hopen. Een voor een , breek ik je tenen. Daarna jouw wonderschone benen. Vervolgens je ribben, je vingers en armen. Je bent half dood, waar is nu je charme? Uiteindelijk sla ik je hersens goed in. Nu ben je vertrokken, nu heb je je zin!

zoubida
16-01-2004, 11:48
Origineel gepost door AdamX Mijn gebroken hart Als een droom zo mooi, kwam jij in m´n leven. Zoals zon de warmte, heb jij liefde gegeven. Ik hou van jouw, zij je velen malen. Als een ster zo helder, kon jij altijd stralen. Wanneer ik keek in jou ogen, zo helder en groen. Was ik verlamd, en kon nauwelijks wat doen. Een kus op je lippen, zo warm ,zo zacht. Dan was ik verkocht, de rest van de nacht. Ik streelde je huid, zo zacht als fluweel. Mijn hart sneller kloppend, een brok in m´n keel. Jou lichaam zo mooi, zo perfect en zo rein. Maar nu wil je weg en dat doet mij pijn. Vandaar deze trap in je mooie gezicht. Dat doet gelijk je ogen dicht. Ik trap nog wat door, je hoofdje licht open. Het bloed stroomt er uit, meer dan ik kan hopen. Een voor een , breek ik je tenen. Daarna jouw wonderschone benen. Vervolgens je ribben, je vingers en armen. Je bent half dood, waar is nu je charme? Uiteindelijk sla ik je hersens goed in. Nu ben je vertrokken, nu heb je je zin! A ras Marokkaan :maf:

Youssef31
16-01-2004, 11:52
een beetje ziek gedicht bah....

SweetxBaby
16-01-2004, 12:08
Origineel gepost door AdamX Mijn gebroken hart Als een droom zo mooi, kwam jij in m´n leven. Zoals zon de warmte, heb jij liefde gegeven. Ik hou van jouw, zij je velen malen. Als een ster zo helder, kon jij altijd stralen. Wanneer ik keek in jou ogen, zo helder en groen. Was ik verlamd, en kon nauwelijks wat doen. Een kus op je lippen, zo warm ,zo zacht. Dan was ik verkocht, de rest van de nacht. Ik streelde je huid, zo zacht als fluweel. Mijn hart sneller kloppend, een brok in m´n keel. Jou lichaam zo mooi, zo perfect en zo rein. Maar nu wil je weg en dat doet mij pijn. Vandaar deze trap in je mooie gezicht. Dat doet gelijk je ogen dicht. Ik trap nog wat door, je hoofdje licht open. Het bloed stroomt er uit, meer dan ik kan hopen. Een voor een , breek ik je tenen. Daarna jouw wonderschone benen. Vervolgens je ribben, je vingers en armen. Je bent half dood, waar is nu je charme? Uiteindelijk sla ik je hersens goed in. Nu ben je vertrokken, nu heb je je zin! Mijn gebroken hart... Een engeltje dat was jij in mijn ogen... Al het verdriet dat er in me zat, heb jij eruit gezogen... Ik ben zo blij dat je in mijn leven bent verschenen... want door jou zijn al mijn zorgen verdwenen.. Je was lief, leuk, en heel attent... Je was mijn schatje, echt een supervent... Ik heb veel gelachen met jou... daarom is mijn hart nu ook helemaal gek van jou... Ik zou jou nooit pijn doen, dat had ik je beloofd... Je zei na een paar maanden zijn wij verloofd... Mijn dag kon niet stuk... Ik straalde van geluk... Maar op een gegeven moment... werd jij door een ander verwent... Ik kwam erachter ... En jij praate steeds zachter... Ik trapte je tanden eruit... Ik sloeg je hoofd door de ruit... Je ballen hakte ik eraf en ik deed ze in folie.. Ik zette de pan op het vuur, en ik kookte je ballen in motorolie... Je ogen heb ik helemaal blauw geslagen... Je zult last krijgen van hoofdpijn, heel veel dagen... Je lichaam heb ik bewerkt met scheermessen... Zo heb ik eindelijk mijn dorst kunnen lessen... Je oren heb ik versierd met brandwonden... En hier heb je nog een stoot voor al die andere zonden.. uit eindelijk bloed je helemaal dood, Ik gooi je dan ook meteen in de sloot.. Mij belazeren, met een ander. daar kom je niet levend vanaf.. Ik heb je helemaal verminkt, en dat is uiteindelijk je straf... In ruil voor je zogenaamde liefde die jij aan me gaf... :bril:

SweetxBaby
16-01-2004, 12:14

Origineel gepost door Nassira0099 :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :hihi:

zoubida
16-01-2004, 12:15
Origineel gepost door Sweet Baby Mijn gebroken hart... Een engeltje dat was jij in mijn ogen... Al het verdriet dat er in me zat, heb jij eruit gezogen... Ik ben zo blij dat je in mijn leven bent verschenen... want door jou zijn al mijn zorgen verdwenen.. Je was lief, leuk, en heel attent... Je was mijn schatje, echt een supervent... Ik heb veel gelachen met jou... daarom is mijn hart nu ook helemaal gek van jou... Ik zou jou nooit pijn doen, dat had ik je beloofd... Je zei na een paar maanden zijn wij verloofd... Mijn dag kon niet stuk... Ik straalde van geluk... Maar op een gegeven moment... werd jij door een ander verwent... Ik kwam erachter ... En jij praate steeds zachter... Ik trapte je tanden eruit... Ik sloeg je hoofd door de ruit... Je ballen hakte ik eraf en ik deed ze in folie.. Ik zette de pan op het vuur, en ik kookte je ballen in motorolie... Je ogen heb ik helemaal blauw geslagen... Je zult last krijgen van hoofdpijn, heel veel dagen... Je lichaam heb ik bewerkt met scheermessen... Zo heb ik eindelijk mijn dorst kunnen lessen... Je oren heb ik versierd met brandwonden... En hier heb je nog een stoot voor al die andere zonden.. uit eindelijk bloed je helemaal dood, Ik gooi je dan ook meteen in de sloot.. Mij belazeren, met een ander. daar kom je niet levend vanaf.. Ik heb je helemaal verminkt, en dat is uiteindelijk je straf... In ruil voor de zogenaamde liefde die jij aan me gaf... :bril: hahahahahaha die is wel goed :jeweetog:

SweetxBaby
16-01-2004, 12:17
Origineel gepost door zoubida hahahahahaha die is wel goed :jeweetog: :jeweetog:

zoubida
16-01-2004, 12:21
Origineel gepost door Sweet Baby :jeweetog: jallah zied hi5 :stout:

sweetsorya
16-01-2004, 12:28
heb je geen betere gedicht

SweetxBaby
16-01-2004, 12:29
Origineel gepost door zoubida jallah zied hi5 :stout: :hoera: ( <-- Dat moet ze3ma hi5 voorstellen :D ) :zwaai:

misstomaatje
16-01-2004, 12:31
Origineel gepost door AdamX Mijn gebroken hart Als een droom zo mooi, kwam jij in m´n leven. Zoals zon de warmte, heb jij liefde gegeven. Ik hou van jouw, zij je velen malen. Als een ster zo helder, kon jij altijd stralen. Wanneer ik keek in jou ogen, zo helder en groen. Was ik verlamd, en kon nauwelijks wat doen. Een kus op je lippen, zo warm ,zo zacht. Dan was ik verkocht, de rest van de nacht. Ik streelde je huid, zo zacht als fluweel. Mijn hart sneller kloppend, een brok in m´n keel. Jou lichaam zo mooi, zo perfect en zo rein. Maar nu wil je weg en dat doet mij pijn. Vandaar deze trap in je mooie gezicht. Dat doet gelijk je ogen dicht. Ik trap nog wat door, je hoofdje licht open. Het bloed stroomt er uit, meer dan ik kan hopen. Een voor een , breek ik je tenen. Daarna jouw wonderschone benen. Vervolgens je ribben, je vingers en armen. Je bent half dood, waar is nu je charme? Uiteindelijk sla ik je hersens goed in. Nu ben je vertrokken, nu heb je je zin! wahahahahahah wat moet nou hier op zeggen :D

zoubida
16-01-2004, 12:33
Origineel gepost door Sweet Baby :hoera: ( <-- Dat moet ze3ma hi5 voorstellen :D ) :zwaai: hahahahaha oke dan :hoera:

SweetxBaby
16-01-2004, 13:13
Origineel gepost door zoubida hahahahaha oke dan :hoera: :hihi:

SweetxBaby
17-01-2004, 12:34
Origineel gepost door sweetsorya heb je geen betere gedicht :engel:

Lady_moi
17-01-2004, 12:38

ik vind et ma nix

Pagina's : [1] 2