Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help...wie Kan Me Helpen En Verklaren Waarom Dit Gebeurd ???????????

JustAGirl22
15-01-2004, 19:59

Salam, Kan iemand mij aub helpen en zeggen hoe het komt dat alles wat ik aanraak kapot gaat wallah is echt niet normaal. Dit is nu onveer 2 jaar dat wat ik krijg of koop of wat dan ook aanraak of in mijn bezit heb kopot gaat op één of ander manier. Om maar een paar voorbleelden te noemen van de 1001 gevallen. BV horloges die ik krijg of koop, oorbellen,kettingen, cd lader van mijn auto, mijn tv op mijn kamer, 2 hifi ketens, pc, handtassen, gsm, schoenen, mijn lenzen, nieuwe bril (nooit gedragen), ringen die gewoon in 2 breken enz enz enz mohiem te veel om op te noemen ik begrijp niet hoe dat komt ik ben heel zorgzaam dus daar zal het niet aan liggen. Weet iemand waarom dit bij mij gebeurt. Heb het rond gevraagd en ik krijg te horen dat het met zhor te maken heeft maar waarom zal iemand in godsnaam dat doen???????En geloof het liever ook niet. Misschien weten jullie het antwoord op mijn vraag en alleen serieuse reacties aub Alvast bedankt wallah hoop het teweten te komen via deze weg want maakt me wel bang.... Dikke knuffel :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Karima_xxx
15-01-2004, 20:01
Hey, wil niemand beschuldigen maar misschien kan het kwade magie zijn? anywayz, take care ciao, k xxx

JustAGirl22
15-01-2004, 20:06
Maar can let you go??Is het bij jou ook zo erg?? Vind je dat persoonlijk niet erg dat het bij jou gebeurd en wil je niet weten hoe dat komt al is het antwoord ver te vinden?? Mij schrikt het echt af en iedereen heeft het al opgemerkt in de familie dus ik mag niets meer aanraken (manier van spreken) dat is toch erg niet??? en lieverd ik wil het eerlijk gezegd niet geloven dat het zhor is maar het kan wel zijn maar waarom in godsnaam doet iemand dat????Wat bereikt die ermee??Jongens mensen zijn echt slecht wallah mohiem bedankt voor jullie reachties hoop er meer te ontvangen en misschien weet iemand het ofzo?? Dikke zoen

AdamX
15-01-2004, 20:29
als je mij maar niet aanraakt, straks smelt ik voor je ogen :D

JustAGirl22
15-01-2004, 20:33

Nou zo erg is het nog niet hoor adam...allahfed Groetjes

vatos
15-01-2004, 20:41
hahaha magische krachten zever en pakjes ja

JustAGirl22
15-01-2004, 20:52
Wat zever en pakjes!!! Ik vertel hier wel de waarheid hoor... Mohiem ga mijn woorden hier niet aan vuil maken... Beslama

Mouny
15-01-2004, 21:26
Ik zou me gaan aanmelden bij Interpolis en een hele goede verzekering nemen