Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrouwen gaan meer vreemd dan mannen

LZN
15-01-2004, 19:12

Het staat vast dat de marokkaanse man in de drugs wereld zit en het is vaak dat ie achter tralies komt te staan terwijl ze zitten te rukken gaan hun vrouwen massaal vreemd dus niet alleen mannen al gaan vreemd een man die vreemd gaat is omdat ze niet genoeg van hun vrouwen krijgen en omdat een man het recht heeft om 4 vrouwen te nemen en omdat het van hun vrouwen niet mag gaan ze maar vreemd als mijn toekomstige vrouw niet mee akoord gaat dan kan je verwachten dat een man vreemd zal gaan een vrouw hoort haar man te amuseren.

amira_maroc
28-01-2004, 21:03
jij praat onzin!!!!!

roefaida
28-01-2004, 21:28
Origineel gepost door amira_maroc jij praat onzin!!!!! ben het met je eens groetjes zinia_nadoria

WomenInBlack
31-01-2004, 19:59
wel van dat stukje tekst heb ik geen woord verstaan .... grammatica ken je waarschijnlijk niet en waar is je uitspraak "vrouwen gaan meer vreemd dan mannen" op gebaseerd ........ groetjes

L_Tangaouia
01-02-2004, 11:23

Ik voeg me toe bij Women in Black! Ik begreep er geen woord van en wat ik wel begreep vind ik nergens op slaan. Sorry hoor!

Lady_moi
01-02-2004, 12:02
Gij Typt Nog Erger Dan Mij :confused:

Allure_80
01-02-2004, 17:24
Heb je ooit van punten, komma's en hoofdletters gehoord?!!!! Leer die te gebruiken voor je iets duidelijk probeert te maken!