Bekijk originele versie : Het Verbieden Om Met Jongens Om Te Gaan???
lela_Hanan
15-01-2004, 17:28
Salaam broeders en zusters,
Ik hoor vaak van meiden dat het verboden is om met jongens om te gaan!...
Zelf vind ik het normaal als je met jongens om gaat om de goede redenen..zoals klasgenoten, collega's etc...
Zolang je er maar geen slechte bedoelingen bij hebt!!!
WAT IS JULLIE MENING DAAROVER?
:zwaai:
HalveWaarheid
15-01-2004, 17:30
Branden in de hel zul je!
soussiasaida
15-01-2004, 17:32
Ik kan me er wel in vinden, dat mijn broer, vader, oom, opa en ALLAH niet wil dat ik met jongens omga... het gaat tenslotte om je eigen bescherming hoe je het wendt of keert....
lela_Hanan
15-01-2004, 17:34
Dus....je wilt zeggen dat je niet praat met je medeklasgenoten?...
Dat slaat dus nergens op....
Frikouja
15-01-2004, 18:19
soms twijfel ik aan het bestaan van gewoon goede vrienden...en al helemaal bij de marokkaanse jongens! Denk je ergens een goede vriend te hebben die je beschouwt als een echte mattie...dan blijkt achteraf dat ie alleen op meer uit was...
dus jah ik kan me er eigenlijk ook wel in vinden dat mijn ouders dat niet goedkeuren...Jij kan met hem omgaan om de `goede redenen` maar hoe denkt hij erover...?!
(Ik zeg niet dat het altijd zo is en ga niet alle jongens over een kam scheren...maar dit is wel mijn ervaring)
(en jah collega`s en klasgenoten die spreek je toch gewoon op school of op je werk...)
(en dan is het aan jou lela Hanan hoe je die zin opvat en of daarom niet met medestudenten)
Lady_moi
15-01-2004, 18:23
Nja alst zo gewoon een klasgenootje is ofzo dan isda eigenlijk nie erg
VIND IK!
Ik kweet da mn ouders er anders over denken mja zoiets kunt ge nie negeren éh?
Ma teveel me jongens omgaan is ook nie goe...1 of 2 aaight
MEER???? NO WAY
Smeetje_Mocro
15-01-2004, 18:24
Verbieden? Hmmm
Je moet jongens gewoon geen verkeerd beeld van jezelf geven...ik heb veel vrienden die jongens zijn..nix verkeerds aan..ik doe nix verkeerds...het zijn vrienden..en ik weet dat de meeste mensen nu zullen denken dat je gewoon geen vrienden met een jongen kan zijn..maar ja dan zijn hun ervaringen toch wat anders dan die van mij...
Sommige meiden praten teveel...Roddelen roddelen en nog eens roddelen! Nee dar heb ik geen zin in! Jongens zijn be3da trankiel..vooral als er een meid bij zit! Respect voor elkaar toch
Karima_xxx
15-01-2004, 18:37
Origineel gepost door lela_Hanan
Salaam broeders en zusters,
Ik hoor vaak van meiden dat het verboden is om met jongens om te gaan!...
Zelf vind ik het normaal als je met jongens om gaat om de goede redenen..zoals klasgenoten, collega's etc...
Zolang je er maar geen slechte bedoelingen bij hebt!!!
WAT IS JULLIE MENING DAAROVER?
Hey,
'k Vind dat moet kunnen. Maar weet waar je grens is en als het een oprechte vriendschap is enzo. Als je vrienden bent of klasgenoten of collega's etc. , vind ik dat kunnen. Maar WEET wie je te vriend houdt en wie niet!
Just keep your selfrespect and dignity!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ieder denkt daar anders over hé.
Anywayz, take care girlie
Ciao, k xxx
aicha2003
16-01-2004, 14:34
Tja, t hangt er vanaf op welke manier je met ze omgaat, denk ik.
:)
Klasgenoten zijn we in de klas, maar daar buiten niet. Ik ga niet alleen omdat ik het niet mag, maar ook omdat ik dat zelf niet wil, met mannen om.
Ma3a Salama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.