Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Even dacht ik aan je

vraagteken1
30-09-2002, 19:55

Even dacht ik vandaag aan je mijn ogen werden vochtig Dacht aan ons samen zijn onze dagen van geluk, maar ook van verdriet Even dacht ik aan je schaamde me voor mijn tranen Stom, alsof jij dit ziet!!

BlueEye
30-09-2002, 22:31
Geen traan mocht ik meer van je laten Verdriet was voorbij Dus lieve Vraagteken Droog je tranen en denk aan mij Een vriendin door dik en dun Een vriendin die er voor je zal zijn....... BE......

Uitgeblust
02-10-2002, 14:58
Hoeveel tranen er ook komen Schaam je nooit voor mij Er komen betere tijden Voel je jezelf weer blij Mannen, vrouwen die huilen Geloof me dat gaat al eeuwen zo Vraag ik me nu plotseling af Hoe groot zijn de tranen van een vlo Zullen die ook verdriet kennen Verliefd worden net als wij Springen ze van dier op dier dolverliefd Hebben ze verkering of zijn ze alle vrij Vragen ... we hebben zovele vragen Zullen we ooit het antwoord weten Denkt hij/zij nog aan mij Of zijn ze ons allemaal vergeten :( :D

vraagteken1
02-10-2002, 20:43
Wees gerust vergeten zullen zij ons niet ook zij denken aan ons en wie weet, hoe groot is hun verdriet Graag zou ik hun tranen willen zien voelen hoe groot hun pijn is Kennen ze de eenzaamheid bovendien? Voor heel even kruipen onder hun huid de sterkte van het hart voelen, en schreeuwen zij het ook wel eens uit? Ook ik zou de tranen van een vlo willen kennen weten of het dan minder pijn zal doen al moet ik nu al eerlijk bekennen het is aal veel minder dan toen De tranen drogen vanzelf weer maar het blijft me verbazen, hoe onuitputbaar ze zijn, ze komen gewoon keer op keer. maar ik , ik wil ze nu even niet meer...

Uitgeblust
02-10-2002, 21:24

Niemand wil toch tranen Alleen als ze van geluk zijn Wie wil er nou toch leven Met al die intense pijn Ook ik wil veilig wezen Kruipen in zijn armen Samen zitten op de bank Tijdens kou elkaar verwarmen Het is mij niet gegunt Toch wacht ik geduldig af Gaat er wel eens door mijn hoofd Waaraan verdien ik deze straf Ik heb mezelf toch gebeterd Spijt betuigt en aan Hem getoont Wordt het niet eens tijd Ik ook met liefde word beloont Wat kan ik nu nog doen Om het tij voor ons te keren Hebben er niet genoeg Mensen mij weten te bezeren Ik accepteer maar mijn lot De Rabb leid mij wel Hoop dat Hij hem komt brengen Het liefst ook een beetje snel GEDULD UITGEBLUST, INSCHA ALLAH :(

amalita
03-10-2002, 09:59
**de zon verlicht alleen de dag **de maan verlicht alleen de nacht **de kaars verlicht voor heel even **en de licht van de islam ons hele leven dus mensen blijf maar in god vertrouwen en je word door hem (inscha allah) geholpen

Uitgeblust
03-10-2002, 10:55
Origineel gepost door Sophialaaroussi vraagteken en uitgeblust jullie zijn gewoon...subliem. Ik geniet van jullie woorden keer op keer.. Peace and love sophia Dank je wel lieverd waarom schrijf je niet mee :D :Iluvu: XxXx

Uitgeblust
03-10-2002, 10:57
Origineel gepost door amalita **de zon verlicht alleen de dag **de maan verlicht alleen de nacht **de kaars verlicht voor heel even **en de licht van de islam ons hele leven dus mensen blijf maar in god vertrouwen en je word door hem (inscha allah) geholpen Vertrouwen is er in HEM en elkaar Mooi gedichtje Amalita, dank je XxXx

Uitgeblust
03-10-2002, 11:21
Niet zo bescheiden zijn Woorden zul je vinden En ons met jou gedicht Weten te verblinden Gewoon jezelf laten gaan Wees geheel niet bang Je ziet ook dit gedicht Is niet al te lang Het gaat niet om de snelheid Wel om de intensiteit Geloof me lieve Sophia Achteraf heb je geen spijt Gewoon doen lieverd Heb woorden van je gelezen je bent echt wel goed :Iluvu:

vraagteken1
03-10-2002, 12:32
Origineel gepost door Sophialaaroussi vraagteken en uitgeblust jullie zijn gewoon...subliem. Ik geniet van jullie woorden keer op keer.. Peace and love sophia ook van mijn kant worden van dank :) Je bent te bescheiden met je woorden ik heb gedichten van je gelezen die heel goed hier tussen hoorden Het is vaak niet het ontbreken van talent maar meer een vorm van durven maar geloof me . doe het vaker en je zult zien, het went En nog een iets dat je moet weten ik ben je vraag nog niet vergeten ;) Helaas heb ik niet altijd veel tijd maar hij komt eraan het naams-gedicht, dat jou hopelijk verblijdt

Uitgeblust
03-10-2002, 17:17
Origineel gepost door Sophialaaroussi Dank van mij, dank van jullie Het lijkt hier wel thanksgiving... Niet durven schrijven is het niet het is meer het verwoorden van verdriet Een slinger van wantrouw ergens druppels van berouw En een rilling van de ultieme kou Ik zal het nog veel en vaker doen Ik zal jullie blijven lezen verwikkeld tussen jullie letters van het alfabet De tekens en de spaties in jullie zinnen zal ik zijn vraagteken wat leuk dat je mijn vraag nog weet Ik heb alle begrip en wil je niet opzadelen met zweet Het komt als het er is En het zal zijn als het is geweest. Mijn dank mensen van gedichtenland Peace and love Sophia Nu krijg ik een les Hoe het dichten gaat Was heel verwonderd Jou gedichtje hier al staat Waren het er zelfs twee Maak je me verlegen Kom op Sofia lief Je hebt lang genoeg gezwegen Laat je emoties gaan Ik weet het doet ook zeer Maar ik huil ook als ik schrijf En komen mijn tranen weer Ik schrijf aan mijn tijger Vraagteken in het verleden Wel zie ik ook gedichten Die gaan over het heden Wees niet bang om te voelen In je leven te gaan wroeten Vertel het uit je hoofd De emoties vanuit je voeten Zo hebben de woorden kracht Pijn zal ook verdwijnen Net zo als voor jou en mij Zal ook morgen de zon weer schijnen INSCHA ALLAH Dank je voor je gedichten Zie je nu wel hoe goed je bent :goedzo: XxXx

Uitgeblust
03-10-2002, 18:07
Verlegenheid is verdwenen Nu laat je tranen lopen Wens je ons warmte toe Wij kunnen dat alleen maar hopen Je woorden leven ... Sophia Pure klasse ... meid Je eerste stappen zijn gezet Loop nu in de wereld wijd Soms wil je een stapje terug Word je weer bang van binnen Vertrouw dan op HEM Geloof in je eigen zinnen Je bent een ware dichteres Ga nu nooit meer schuilen Heb je een schouder nodig Je kunt bij mij uithuilen Blijf ons hier verblijden Breng zonnenstralen met jou gedicht Nu weet ik al zeker Menig jongen voor jou zwicht ECHT MOOI SOPHIA MIJN COMPLIMENTEN :Iluvu:

amalita
14-11-2002, 10:58

mensne jullie zijn gewoon de beste met schrijven ik heb echt geen woorden voor om jullie te kunnen bewonderen alleeen blijf maar schrijven

EmiR_Soltan
14-11-2002, 14:23
Weg van deze bewoonde wereld terecht in een wereld van hartstocht en eeuwige liefde lust Even was ik bij jou Tegenover jouw zwoele lippen Even was ik weg Gesmolten in jouw aanwezigheid Ik dacht aan je aan de woorden die jouw hart voor me vertaalde in toekomstige liefde