Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil dood!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

sherifa
15-01-2004, 14:52

Ja je leest het goed ik wil dood, er is nix meer voor mij om te leven ben het zo ontzettend zat om alleen ongelukig te zijn. Sinds ik ben geboren kan ik me gewoon niet herinneren dat ik een keer zonder zorgen zat ,altijd is er wel wat lost het ene probleem zich op meldt de andere probleem zich weer aan. Waarom al die moeite doen voor nix gewoon uit het raam springen en je bent klaar! Ja ik weet dat het harem is nou en die hel vedien ik dan wat heb ik misdaan om 2 keer de hel te beleven!! ik bespaar mezelf 1 hel.

The_Queen
15-01-2004, 14:54
Origineel gepost door sherifa Ja je leest het goed ik wil dood, er is nix meer voor mij om te leven ben het zo ontzettend zat om alleen ongelukig te zijn. Sinds ik ben geboren kan ik me gewoon niet herinneren dat ik een keer zonder zorgen zat ,altijd is er wel wat lost het ene probleem zich op meldt de andere probleem zich weer aan. Waarom al die moeite doen voor nix gewoon uit het raam springen en je bent klaar! Ja ik weet dat het harem is nou en die hel vedien ik dan wat heb ik misdaan om 2 keer de hel te beleven!! ik bespaar mezelf 1 hel. Sbahn’Allah Meid..wat doe je jezelf aan!!!

sherifa
15-01-2004, 15:00
Ik doe mezelf helemaal nix aan, andere doen mij altijd wat aan!! Dat geneens ik heb altijd ongeluk ik hoef maar wat aan te raken en het gaat kapot Ik heb echt geprobeert sbar te hebben maar alleen sbar hebben in je leven en nooit gelukkig zijn kan niet. Waar doe je het dan voor??

no_more
15-01-2004, 15:00
CHECK die pm die ik je heb gestuurd sherifa...

Eastboy
15-01-2004, 15:07

Origineel gepost door sherifa Ja je leest het goed ik wil dood, er is nix meer voor mij om te leven ben het zo ontzettend zat om alleen ongelukig te zijn. Sinds ik ben geboren kan ik me gewoon niet herinneren dat ik een keer zonder zorgen zat ,altijd is er wel wat lost het ene probleem zich op meldt de andere probleem zich weer aan. Waarom al die moeite doen voor nix gewoon uit het raam springen en je bent klaar! Ja ik weet dat het harem is nou en die hel vedien ik dan wat heb ik misdaan om 2 keer de hel te beleven!! ik bespaar mezelf 1 hel. Ik zou het je niet aanraden is heel erg haram en onthou een ding na slechte tijden komen goede tijden dus ik zou zeggen houd vol en wees gewoon jezelf.

ChOcOtOfFfF
15-01-2004, 15:09
Ik vind het heel rot voor je dat je ongelukkig bent maar aub heb nog meer Sabr. Alles is een test om te kijken hoe sterk je in je geloof staat. Dit is echt geen uitweg meid dus probeer door te zetten Insha Allah. Want geen moslim leidt aan iets zonder dat iets van zijn zonden daarvoor worden uitgewist. Insha Allah kun je hulp zoeken bij iemand en Allah smeken om je bij te staan. heel veel sterkte Insha Allah gaat het je lukken liefs Sou

sherifa
15-01-2004, 15:09
Bij mij komen na slechte tijden nog meer slechte tijden!! Ik zie geen reden om het niet te doen!!

ouafaetoen
15-01-2004, 15:17
Meid vertrouw op Allah we zeggen niet voor niets ALLAH HOEAKBAR Je moet niets stom doen lieverd Soms gaat het slecht en soms gaat het goed en er zijn mensen bij wie het slecht gaat maar na slechte tijden komen inschaallah goede tijden voor je Door jezelfd dood te maken schiet je niets mee op, voel je jeniet lekker heb je problemen ga dan bidden en vraag om hulp bij allah Meid ik kan verder niets doen voor je maar als je wil praten of wat dan ook dit is mijn email adres kun je me hier mailen als je wilt tenminste ik verplicht je niets Ouafaetoen@hotmail.com Take care ok

ChOcOtOfFfF
15-01-2004, 15:17
Origineel gepost door tahlala k weet wel een manier om jezelf snel en easy te killen.. geen fattoess p.m me maar!!t is dat een hulp voor iemand die het niet meer ziet zitten :rolleyes: triest geval!

sherifa
15-01-2004, 15:24
Weet je ik snap het gewoon niet meer ik heb een hele grote familie en iedereen weet hoe ik me voel maar,geen ene klootzak die naar me toe komt en begrip toont zodat ze me een keer met rust laten in plaats van nog meer problemen te veroorzaken. Ik vindt steun en begrip bij vreemden die geneens weten waarom ik dood wil. Wat is het leven toch mooi.

Aimana
15-01-2004, 15:32
Origineel gepost door sherifa Ja je leest het goed ik wil dood, er is nix meer voor mij om te leven ben het zo ontzettend zat om alleen ongelukig te zijn. Sinds ik ben geboren kan ik me gewoon niet herinneren dat ik een keer zonder zorgen zat ,altijd is er wel wat lost het ene probleem zich op meldt de andere probleem zich weer aan. Waarom al die moeite doen voor nix gewoon uit het raam springen en je bent klaar! Ja ik weet dat het harem is nou en die hel vedien ik dan wat heb ik misdaan om 2 keer de hel te beleven!! ik bespaar mezelf 1 hel. Jij bent gek!!!

studentikoosje
15-01-2004, 15:39
Ik weet niet waarom je dood wilt, maar geloof me dat is geen oplossing. Over een paar jaar. Als je insja3Allah gelukkig getrouwd bent en je kindje in je armen houdt ben je blij dat je niet uit het raam bent gesprongen. Want dan had je dit allemaal misgelopen. Geloof me, er komt nog een mooie tijd. En hoe lang je er ook op moet wachten, het is het waard. P.S mensen reageer met subtiliteit en de nodige liefde, ze heeft het moeilijk.

no_more
15-01-2004, 15:52
ik hoop dat mijn pm's je hebben geholpen...

rif_ridster
15-01-2004, 16:01
Meid haal ff DIEEEEEEP adem (en wel weer uitblazen he) Oke ff serieus: Donkere dagen heeft iedereen wel (anders ben je abnormaal) de een heeft ze vaker dan de ander... meid bidden bidden en nog eens bidden, smeekbeden verichten tot allah.. Wedden dat t zal helpen?! RR.

ChOcOtOfFfF
15-01-2004, 16:06

Origineel gepost door rizzoe zoo hard ! :kwaad: weet jij wel hoe confused dat meisje is en ze heeft hulp nodig en die zouden wij kwa moslims haar moet geven. ALLAH zegt toch help je naasten en behoed ze voor fouten! :rolleyes: goed gezegd meid!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9