Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie weet wanneer het ingaat....

Pagina's : [1] 2

Miss_Saraatje
15-01-2004, 14:28

Salaam Allajkoem Wie weet wanneer het ingaat dat je 24 moet zijn om je partner uit marokko te halen.. Niet dat ik van plan ben om er daar 1 te halen ben gewoon benieuwd... Wa allajkoem salaam

AAAbracadaver
15-01-2004, 14:30
Het is nog geen wet, voorlopig is het hier alleen nog een plan. In Denemarken is het al wel van pas.

babyvanbelisma
15-01-2004, 14:41
ja idd. wat abra zegt.

Miss_Saraatje
15-01-2004, 14:42
Als ik eerlijk moet zijn......vind ik het wel een goed plan...

babyvanbelisma
15-01-2004, 14:44

Ja ik ook.

aSunnyFriend
15-01-2004, 15:24
ik vind het pure discriminatie...waarom 24 ?? waarom niet 29 of 30....voor 21 vind ik nog wel iets te zeggen..

an3sdej
15-01-2004, 15:49
Ik ben het er helemaal mee eens als dit ingevoerd wordt. Voor ingezetenen uit de EU zal dit niet gelden.

aSunnyFriend
15-01-2004, 15:52
recht op vrije partnerkeuze ...geldt blijkbaar niet voor Moslims

AAAbracadaver
15-01-2004, 16:41
Origineel gepost door aSunnyFriend ik vind het pure discriminatie...waarom 24 ?? waarom niet 29 of 30....voor 21 vind ik nog wel iets te zeggen.. Die wet gaat ook gewoon voor Nederlanders gelden net zoals alle wetten voor partners buiten Nederland nu geldig zijn voor alle Nederlanders. Sterker nog, er is geen wet te vinden in Nederland waar specifiek wordt gezegt dat deze alleen voor moslims geldt dus laat die uitroep van discriminatie alsjeblieft achterwege.

Willemien
15-01-2004, 16:42
Origineel gepost door aSunnyFriend recht op vrije partnerkeuze ...geldt blijkbaar niet voor Moslims Het gaat hier niet om het recht van vrije partnerkeuze, je mag trouwen met wie je wil. Het gaat om het recht van vestiging van de partner.

Peej
15-01-2004, 16:46
Origineel gepost door aSunnyFriend recht op vrije partnerkeuze ...geldt blijkbaar niet voor Moslims Daar heb je volgens mij helemaal gelijk in. Het wordt alleen niet gedicteerd door de overheid, maar in zeer veel gevallen door de ouders en de familie die een partner uitkiezen voor zoon of dochter. En het komt (of kwam) niet zelden voor dat daarbij om mij onduidelijke redenen wordt gekozen voor een neef of nicht.

aSunnyFriend
15-01-2004, 16:49
abradinges er is nog lang geen sprake van een wet maar een voorstelletje gedaan door maxiem Verhagen in een speech over integratie...na te lezen op de website van deze man...en is wel degelijk gericht op Moslims....

Willemien
15-01-2004, 16:55
Origineel gepost door aSunnyFriend abradinges er is nog lang geen sprake van een wet maar een voorstelletje gedaan door maxiem Verhagen in een speech over integratie...na te lezen op de website van deze man...en is wel degelijk gericht op Moslims.... Nee, het is gericht op grote groepen mensen die in nederland woonachtig zijn, die elders roots hebben, waar ze graag hun dochter of zoon uithuwelijken, waarbij het echtpaar een voorkeur heeft om in nederland te komen wonen. Maar ik ben niet blij met deze wetten, in vind het namelijk ontzettend onrechtvaardig voor al die mensen die met hun hart en ziel aan hun (buitenlandse) partner gehecht zijn en ook met hart en ziel aan Nederland gehecht zijn. Ongeacht of dit dan een moslim, marokkaanse, gereformeerde, duitse of hollandse inwoner van Nederland betreft. Die mensen gaan in de toekomst hier ontzettend veel frustraties aan overhouden, en dat vind ik diep triest.

roebla
15-01-2004, 18:03
Pure Racisme Als je bijv. uit Marokko of Turkije komt mag het niet Ben je NL mag het wel ! zo simpel ligt dat

aSunnyFriend
15-01-2004, 18:07

Ik ben bijvoorbeeld een Nederlander die bekeerd is tot de heilige Islam ..gelden deze regels eigenlijk voor mij??

Pagina's : [1] 2