Bekijk originele versie : Hey Dames Wat Vinden Jullie Wevan Dat Jullie Toekomstige Mannen Maagd Moeten Zijn!!!!
samiera_adam
15-01-2004, 13:55
Hey ik lees al een tijdje mee hierrzo op deze site, en ik heb zelf een vraag die me wel intereseert, ik zou graag willen weten wat juliie ervan vinden als een jongen maagd blijft tot zijn huwelijk
als jullie het een interssant onderwerp vinden reageren graag
kussiessssss jullie landgenote :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
samiera_adam
15-01-2004, 13:58
oke dan!!! thats what i am talking about
!!!!!!!!!!!
HalveWaarheid
15-01-2004, 13:58
Zometeen stopt ie em in je navel! Dus beter voor je als ie al wat ervaring heeft! :) Anders ga je zeker pijn lijden! :)
samiera_adam
15-01-2004, 14:01
hahahaahahah dat is ook wel waar maar ik vind het niet eerlijk dat een jongen een maagd wil hebben voor het huwelijk
en een jongen kan lekker zijn gang gaan en als zijn vrouw pijn moet lijden dan moet dat maar!!!!!!!!!! :zwaai:
samiera_adam
15-01-2004, 14:05
hey de titel klopt niet helemaal er zit een spelfout in kan iemand me zeggen hoe ik die weer recht zet????????
01LaHbIbAh09
15-01-2004, 14:06
Jah duuuuuuh iedereen moet Maagd blijven voor het huwelijk!!! Vrouwen en Mannen!!! Je hebt gewoon mensen die niet voor Allah Vrezen en gaan hun gang!!! Vindt het wel jammer hoor :( En sommige mensen snappen echt niet dat "zina" plegen ten strengste verboden is en Allah(swt) zal ze straffen!!!!
wij hebben niks te willen!!!
de regels staan toch duidelijk in ons Boek de Koran!!
daar staat in dat het een grote Zonde (!!) is als je overspel pleegt!
iwa jah... wat moeten wij ervan vinden
Origineel gepost door samiera_adam
oke dan!!! thats what i am talking about
!!!!!!!!!!!
:watte?: Ehh okay.. :)
Origineel gepost door HalveWaarheid
Zometeen stopt ie em in je navel! Dus beter voor je als ie al wat ervaring heeft! :) Anders ga je zeker pijn lijden! :)
pijn lijden!!!!!!!!!???????? liever hier een pijntje lijden dan in de hel voor eeuwig verbranden
xxx van mij
samiera_adam
15-01-2004, 14:13
we moeten protesteren!!!!!!!!!!!!
we moeten ze afwijzen mischien zou helpen maar ik hoor het nog wel ik moet nu naar huis!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes!!!!!!
:zwaai:
samiera_adam
15-01-2004, 14:15
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Jah duuuuuuh iedereen moet Maagd blijven voor het huwelijk!!! Vrouwen en Mannen!!! Je hebt gewoon mensen die niet voor Allah Vrezen en gaan hun gang!!! Vindt het wel jammer hoor :( En sommige mensen snappen echt niet dat "zina" plegen ten strengste verboden is en Allah(swt) zal ze straffen!!!!
I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!! allah oekabar
hey mensen moet nu echt weg!!!!!!!!!!!
Miss_wild
15-01-2004, 14:17
en wie is er van de jongens hier nog maagd, dat vraag ik me echt af???
socialedienst
15-01-2004, 16:25
Hey ik lees al een tijdje mee hierrzo op deze site, en ik heb zelf een vraag die me wel intereseert, ik zou graag willen weten wat juliie ervan vinden als een jongen maagd blijft tot zijn huwelijk
als jullie het een interssant onderwerp vinden reageren graag
kussiessssss jullie landgenote :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
ewa ik vind het onzin. WAt een man in zijn verleden heeft gedaan is voor Allah om te beoordelen en zal door Hem worden aangepakt..
Geldt overigens ook voor een vrouw, je kan een vrouw niet afwijzen, omdat ze aan alle eisen voldoet, maar ze is geen maagd meer. Ewa wie zijn wij om haar te straffen? God zal r straffen, maar hier op aarde is ze een kans waard.....
peazz
Ain_Sfa_Sscarr
15-01-2004, 16:27
hahahaahahah dat is ook wel waar maar ik vind het niet eerlijk dat een jongen een maagd wil hebben voor het huwelijk
en een jongen kan lekker zijn gang gaan en als zijn vrouw pijn moet lijden dan moet dat maar!!!!!!!!!! :zwaai:
wat space jij, je hebt zeker die jonko van je bro geblowt.
Het is ook niet eerlijk, niemand zegt ook dat een jongen wel mag
rampetampen. Ze doen het gewoon.
Maar ze moeten ook gewoon maagd blijven hoor.
This is for all the guy who shagg befor they are married:
You ain't supose to stupide
rachidabella
15-01-2004, 17:12
Ze moeten zelf weten..als ze maagd willen blijfen dan zullen ze er voor worden beloont!!
Zo niet dan is het wat tussen hem en allah swt.. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.