Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kent er iemand een islamitische opvanhuis?

LZN
15-01-2004, 09:23

selaam broeders en zusters. hoe gaat het met jullie?met mij gaat het elhamdoelilah wel goed. ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen,want ik zoek namelijk een islamitische opvanghuis voor meisjes.ik weet niet of dat bestaat,maar als het zo is en iemand weet het,ik zou graag het adres willen. alvast sokran,masalama :(.

zoubida
15-01-2004, 09:56
Origineel gepost door TouriaMoslima selaam broeders en zusters. hoe gaat het met jullie?met mij gaat het elhamdoelilah wel goed. ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen,want ik zoek namelijk een islamitische opvanghuis voor meisjes.ik weet niet of dat bestaat,maar als het zo is en iemand weet het,ik zou graag het adres willen. alvast sokran,masalama :( Hmmm een islamitische opvanghuis?? Ik denk dat het niet dat er specifieke Islamitische opvanghuizen bestaan. Ik kan me ook vegrissen hoor maar goed. Ik ken er die Rashida heet. Die bevind zich in Den Haag. Wat je ook kan doen is JIP. Die weet er vast meer over... Veel succes.

Kenza
15-01-2004, 10:01
ja Derha in Amsterdam, ik weet wel dat het een opvanghuis is voor marokkaanse meiden. Ik weet niet of deze nog bestaat!

faizatunisia
15-01-2004, 10:04
Salaamaliekom Er bestaat wel degelijk een Islamitsch opvanghuis in rotterdam is het. Alleen het is een opvanghuis voor ismatische vrouwen geen opvanghuis dat de vrouwen in de islam stimuleert. Ik ben alleen de naam vergeten maar ik zou ff kijken in de stadsgids van r dam. Veel succes Wa alikom salaam

Mouny
18-01-2004, 00:44

Stichting Sadet in Rotterdam, mijn vriendin is hier werkzaam. Dus voor mee info kun je me pmen. Xm

angelrifia
19-01-2004, 13:27
meid waarom als ik vragen mag? pm me maar misschien kan ik je helpen ?