Bekijk originele versie : Wie weet dit
hallo heb een vraagje ik heb 2 digitale camera's en allebei zijn ze kapot als je op de power knop druk gebeurt er niets, ik wil ze graag laten maken maar ben al naar zo een fotozaak geweest en die sturen het alleen naar de fabriek op en dat zal lang duren. maar ik heb in ieder geval 1 op korte termijn nodig. Het is een samsung digitale camera en een sony weet iemand waar ik dit kan laten maken?
zijn de accu's of batterijen van die camera's wel opgeladen of leeg.
zit de juiste accu wel in de juiste camera? en zit die er goed in.
heb je geprobeerd in de winkel een nieuwe accu erin te laten proberen of die dan wel werkt, (dan weet je dat het aan de accu ligt)
wel apart, dat beiden camera's van verschillende merk zelfde probleem hebben, dat de camera niet aangaat. ik denk dat je iets kleins over het hoofd ziet. even goed controleren wat ik net benoemd heb.
zijn de accu's of batterijen van die camera's wel opgeladen of leeg.
zit de juiste accu wel in de juiste camera? en zit die er goed in.
heb je geprobeerd in de winkel een nieuwe accu erin te laten proberen of die dan wel werkt, (dan weet je dat het aan de accu ligt)
wel apart, dat beiden camera's van verschillende merk zelfde probleem hebben, dat de camera niet aangaat. ik denk dat je iets kleins over het hoofd ziet. even goed controleren wat ik net benoemd heb.
ja het is ook vaag maar nee ik heb bij beide nieuwe batterijen geprobeerd de een geageerd helemaal niet meer en de andere hoor je soort van aangaan maar dan pakt hij hem niet
ja het is ook vaag maar nee ik heb bij beide nieuwe batterijen geprobeerd de een geageerd helemaal niet meer en de andere hoor je soort van aangaan maar dan pakt hij hem niet
dan zou ik het niet weten. je kan nog de handleidingen van de camera's raadplegen bij (Problemen Oplossen ofzo iets) meestal ergens in het boekje beschreven welke problemen er zouden kunnen zijn en hoe die op te lossen of wat het is.
en ja beter het via de winkel te laten doen. en tja, misschien dat iemand je camera even kan lenen voor die 1 of 2 daagjes.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.