Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Accepteer jij een niet-maagd als vrouw/man?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Cina
30-09-2002, 17:09

Hallo allemaal, Hoewel dit al een gekwaud, herkauwd en uitgespuugd :D onderwerp is ben ik toch wel benieuwd naar de uitslag.... Laat je stem maar horen! Liefs, Cina

Junkie
30-09-2002, 17:15
Ik heb het inderdaad geaccepteerd. Was zelf allang mijn onschuldigheid verloren. Daarbij zijn alle maagden veel te jong voor mij.

kickboxgirl
30-09-2002, 17:36
IK BEN EEN VROUW EN MIJN MAN MOET MAAGD ZIJN NET ALS MIJ HIJ WIL EEN MAAGD VROUW DUS HIJ OOK GELIJK STAAN WE OOOK EN GEEN 1IS HAAR BETER BESLAMA

Cina
30-09-2002, 17:38
Origineel gepost door kickboxgirl IK BEN EEN VROUW EN MIJN MAN MOET MAAGD ZIJN NET ALS MIJ HIJ WIL EEN MAAGD VROUW DUS HIJ OOK GELIJK STAAN WE OOOK EN GEEN 1IS HAAR BETER BESLAMA Wil je dan nog even stemmen :)

kickboxgirl
30-09-2002, 17:44

HOEZO STEMMEN?????????????

Cina
30-09-2002, 17:45
Origineel gepost door kickboxgirl HOEZO STEMMEN????????????? Het is een poll....

-Reda-
30-09-2002, 17:56
Tja...tuurlijk accepteer ik een niet-maagd als vrouw...dat is tog niet belangrijk in een relatie...het gaat erom dat je van elkaar houdt en, net zoals OMar_EN_OMar zei, dat je het gevoel hebt dat je elkaars leven met elkaar wilt doorbrengen...

-Reda-
30-09-2002, 17:58
Hey Cina...eigenlijk moest je maar twee opties plaatsen in je poll: Ja/Nee...dat maakt het veel makkelijker...omdat je nu weer dingen gaat krijgen van "mannen mogen wel en vrouwen niet" gezeur...

Cina
30-09-2002, 18:00
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Hey Cina...eigenlijk moest je maar twee opties plaatsen in je poll: Ja/Nee...dat maakt het veel makkelijker...omdat je nu weer dingen gaat krijgen van "mannen mogen wel en vrouwen niet" gezeur... Daar was ik nou net benieuwd naar...Of er verschil is tussen vrouwen en mannen en maagdelijkheid en ik moet eerlijk zeggen: de stemmen van de mannen verbazen me wel, in mijn omgeving merk je toch echt dat een man liever een maagd als vrouw wil... (En hiermee heb ik een begin gemaakt aan het 'mannen mogen wel en vrouwen niet' gezeur :D) XxX Cina

Camilla27
30-09-2002, 18:02
nou als ik een nietmaagd man wil dan zal ik nooit aan een man komen.jaah of je moet Najib heten :D haha maar goed.....en maagd zijn heeft niets te maken met liefde of houden van.......dus het speelt bij mij en de meeste geen rol.........

-Reda-
30-09-2002, 18:07
Origineel gepost door Cina ik moet eerlijk zeggen: de stemmen van de mannen verbazen me wel, in mijn omgeving merk je toch echt dat een man liever een maagd als vrouw wil... Jah, ik heb daarop gestemd (ik ben een man en ik accepteer een niet-maagd als vrouw)...maar bij mij in de omgeving zie je dat niet zo...dat zijn allemaal van die geile honden...:D:D:D....die hebben vlgs mij een niet-maagd als vrouw...vlgs hun zijn die beter in bed...3aala mocro's...:maf2:...

yessin_21
30-09-2002, 18:26
iedereen ouwehoert over liefde, liefde heeft er niks mee te maken, als je als moslim je gewoon aan de regels houdt dan komt het geluk je vanzelf tegemoet. kijk maar naar die wijven die misleidt zijn door jongens, eerst dit dan dat en voor ze het wisten lagen ze op hun rug met de benen wijd. Want ja hij zou toch met haar trouwen, mooi niet dus. Die hebben nu een stempel op hun voorhoofd, ach ja je moet het zelf weten. liever heb ik dat mijn toekomstige vrouw maagd is.

Camilla27
30-09-2002, 18:29
Origineel gepost door yessin_21 iedereen ouwehoert over liefde, liefde heeft er niks mee te maken, als je als moslim je gewoon aan de regels houdt dan komt het geluk je vanzelf tegemoet. kijk maar naar die wijven die misleidt zijn door jongens, eerst dit dan dat en voor ze het wisten lagen ze op hun rug met de benen wijd. Want ja hij zou toch met haar trouwen, mooi niet dus. Die hebben nu een stempel op hun voorhoofd, ach ja je moet het zelf weten. liever heb ik dat mijn toekomstige vrouw maagd is. ik neem aan dat jij nog maagd bent??????

kickboxgirl
30-09-2002, 18:31
dat bedoel ik yassin geen 1moslim acceptert ontmaagd wijf kan niet ze liegen hierzo van liefde en chit een maagd vrouw is bij de islam belangrijk en man niet hij hoeft niet maagd te zijn als ik het maar ben dat is belangrijkste beslama

tonk
30-09-2002, 18:31

De een is niet meer geheel onschuldig in bed, de ander heeft handjes die iets teveel wapperen, kan niet koken of weet niet eens hoe zijn kinderen heten. Dan heb ik liever een niet meer maagdelijke man die wel kan koken, dan een maagd die nog geen ei kan bakken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18