Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tips??????????????????????????????

Pagina's : [1] 2

Krullebol
30-09-2002, 15:39

Me liefje is binnenkort jarig, maar ik weet bij god niet wat ik voor hem moet kopen. Parfum, boxershorts vind ik zo saai :rolleyes: :rolleyes: Ik wil iets spectaculairs voor hem. Iets leuks. Alle tips zijn welkom. alvast bedankt. :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Junkie
30-09-2002, 15:55
Je moet in ieder geval iets kopen dat hij zelf leuk vindt. De meeste vrouwen komen altijd aanzetten met iets dat ze zelf leuk of nuttig vinden. Jij kent hem het best, dus als ie bv. van voetbal houdt koop je een voetbalencyclopedie.

Meknessia22
30-09-2002, 15:57
Hoi, mijn "vriendje"was van de week ook jarig.. Na lang gepiekerd te hebben liep ik langs een winkeltje en wist ik het: een pennenset met zijn naam erin gegraveerd... Hij was er echt heel blij mee, raakte helemaal geemotioneerd :) ik weet niet hoe lang jullie al samen zijn of hoeveel je wilt uitgeven? Groetjes, Meknessia

Ali_Z
30-09-2002, 16:02
Origineel gepost door Krullebol Me liefje is binnenkort jarig, maar ik weet bij god niet wat ik voor hem moet kopen. Een brandweerautootje met afstandsbediening doet het ALTIJD goed. TRUST ME!! Ali Z.

Camilla27
30-09-2002, 16:12

Origineel gepost door Ali_Z Een brandweerautootje met afstandsbediening doet het ALTIJD goed. TRUST ME!! Ali Z. haha nu weten we wat je S'avonds voordat je naar bed gaat allemaal uit spookt :D

Cyclop
30-09-2002, 16:13
wat een onzin ik ben jarig......jullie kunnen net zo goed naar de kerk gaan :kwaad: :kwaad: :kwaad:

Camilla27
30-09-2002, 16:16
Origineel gepost door karra005 wat een onzin ik ben jarig......jullie kunnen net zo goed naar de kerk gaan :kwaad: :kwaad: :kwaad: en wat zou jij willen voor je verjaardag? :D

Krullebol
30-09-2002, 16:16
Origineel gepost door Meknessia22 Hoi, mijn "vriendje"was van de week ook jarig.. Na lang gepiekerd te hebben liep ik langs een winkeltje en wist ik het: een pennenset met zijn naam erin gegraveerd... Hij was er echt heel blij mee, raakte helemaal geemotioneerd :) ik weet niet hoe lang jullie al samen zijn of hoeveel je wilt uitgeven? Groetjes, Meknessia We zijn lang samen, hij heeft al een ring met mijn naam en die van hem erin gegraveerd. Dus om nou te zeggen doe maar een pen met ook weer mijn naam is. Maar ik heb niet echt een budjet wat ik er voor wil uitgeven. Als het maar leuk is.

Kais
30-09-2002, 16:22
Geloof me nou maar.............als het een jongen is dan moet je een keuze maken...........iets romantisch geven of iets geven wat hij wil. Romantisch--->dagboekje, ring, kaarsjes, romantische film, enz enz Wat hij wil--->Een playstation spel.........trust me dat werkt altijd. Maar wel de juiste, kijk naar 1 voor boven de 16 jaar. Geen dank meid, your welcome, i know....i love you 2 fa2 Groetjes Kais, Beslama

Ali_Z
30-09-2002, 16:36
Origineel gepost door Camilla27 haha nu weten we wat je S'avonds voordat je naar bed gaat allemaal uit spookt :D :o Moet iedereen dat nou weten!! Ali Z.

Camilla27
30-09-2002, 16:49
Origineel gepost door Ali_Z :o Moet iedereen dat nou weten!! Ali Z. ach.......leuke geheimpjes zijn er om door te vertellen :D

kalimiro
30-09-2002, 17:13
Origineel gepost door karra005 wat een onzin ik ben jarig......jullie kunnen net zo goed naar de kerk gaan :kwaad: :kwaad: :kwaad: pfffffffffffffffff waaar slaat dit oppppp ?????????????!!!!!!!!!!!!!!! :kwaad: hey krullenbol geef em wat van je krullen of zo hahha nee hoor maar mischieneen leuk ideetje als je em wat gaf iets dat je zelf hebt gemaakt bijv een foto van jullie samen of zo en dan ingelijst met een mooi geschreven tekst (vanjezelfnatuurlijk) houdt ie daar niet van dan zou ik zeggen een playstation voor boven de 16 hahhaha hahha verderrrr weet ik ook nix ps wat zijn ze hobbies mischien ken je iets leuks kopen wat er mee te maken heeft !!

kickboxgirl
30-09-2002, 17:50
NOU JE KAN VAN ALLES EN NOG WAT KOPEN IK HEB VOOR ME VRIEND EEN CABRIO GEKOCHT AHHAHAHHA NIET ECHTE OF ZO DIE KLEINE SPEELGOED AUTO'S HIJ IS GEK OP AUTO'S EN DAT VOND IK WEL LEUK HEEFT VEEL GEKOST MAAR WEL WAARD.DAT WAS HET BEYY

Nounousa
30-09-2002, 22:12
Origineel gepost door kalimiro pfffffffffffffffff waaar slaat dit oppppp ?????????????!!!!!!!!!!!!!!! :kwaad: Ik denk dat hij bedoelt dat het iets is van niet moslims, verjaardagen vieren, het is namelijk Haram Het is Haram om iets anders te vieren dan de feestdagen die de Koran heeft aangegeven, BV verjaardag, valentijn, pasen je weet wel..... (alleen ter uitleg, ik wil niemand beledigen...) M3ha salama Hind

yedjis_ennador
30-09-2002, 22:20

Origineel gepost door Hindje Ik denk dat hij bedoelt dat het iets is van niet moslims, verjaardagen vieren, het is namelijk Haram Het is Haram om iets anders te vieren dan de feestdagen die de Koran heeft aangegeven, BV verjaardag, valentijn, pasen je weet wel..... (alleen ter uitleg, ik wil niemand beledigen...) M3ha salama Hind Ey Paas me die hadith hoor.. Ik bedoel een verhaardag is nie echt een feestdag aangezien het voor iedereen op een andere dag is.. je mag heus wel iets vieren een speciale gelegenheid.. Kijk dat bedoel ik he met Marokkanen Te snel zeggen ze dat iets haram is.. LAY HDIEK ZEG NIE OVER ALLES TE SNEL DAT HET HARAM OF HALAL IS

Pagina's : [1] 2