Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stop De Islam Topics!!!!

qwatra
15-01-2004, 00:25

?????? salaam, De meesten onder jullie zullen wel raar gekeken hebben, maar ik meen het, tegenwoordig zijn er meer ongelovigen dan gelovigen en wanneer er discussies ontstaan tussen die twee groepen word er meestal gescholden, de ongelovigen maken dan meestal gebruik van het schelden van de profeet(vzmh), dit komt emotioneel hard aan bij de gelovigen, alleszins toch bij mij, daarom heb ik het idee dat we hier geen islam topics meer moeten plaatsen want dan onteren we de naam van onze profeet(vzmh) en sommigen gaan nog verder en dan bedoel ik over Allah(swt), islam topics moeten in de islam categorie geplaats worden daar komen alleen onze broeders en zusters in de islam die met alle respect over de islam kunnen praten, nou wat zeggen jullie hier van of denken jullie hier helemaal anders over, nou laat me het gerust weten, maha salama

Norah
15-01-2004, 00:57
Origineel gepost door qwatra ?????? salaam, De meesten onder jullie zullen wel raar gekeken hebben, maar ik meen het, tegenwoordig zijn er meer ongelovigen dan gelovigen en wanneer er discussies ontstaan tussen die twee groepen word er meestal gescholden, de ongelovigen maken dan meestal gebruik van het schelden van de profeet(vzmh), dit komt emotioneel hard aan bij de gelovigen, alleszins toch bij mij, daarom heb ik het idee dat we hier geen islam topics meer moeten plaatsen want dan onteren we de naam van onze profeet(vzmh) en sommigen gaan nog verder en dan bedoel ik over Allah(swt), islam topics moeten in de islam categorie geplaats worden daar komen alleen onze broeders en zusters in de islam die met alle respect over de islam kunnen praten, nou wat zeggen jullie hier van of denken jullie hier helemaal anders over, nou laat me het gerust weten, maha salama Aleikoem salaam, Op zich heb je heb je wel gelijk, de twee groepen gaan niet respectvol met elkaar om, maar misschien moet je het juist doorzetten en proberen vanuit je eigen altijd het goede voorbeeld te blijven geven, (hoe moelijk het ook is, op het moment dat je beledigt wordt) wie weet gaan steeds meer leden zich dan ook wat toegankelijker opstellen en kunnen we eindelijk eens leuk discussieren over onderwerpen zonder heen en weer gescheld en respectloze opmerkingen die dan geplaatst worden. Ik denk dat er met jou en mij nog wel meer leden zijn die zoiets hebben van het moet toch ook anders kunnen, maar ik vind de topics stopzetten toch wel errug. Dan wordt jij omdat een ander het voor je verziekt belemmert in het uiten en wisselen van je mening en gedachtengang. Norah :zwaai:

qwatra
15-01-2004, 01:01
salaam, ja dat is wel zo, maar het is soms echt erg en dan kan niemand ingrijpen, omdat de harde woorden al gezegd zijn, als het er bij mij op islam aankomt en iemand gebruikt een scheldwoord dan voel ik me gelijk onmachtig, omdat ik het op dat moment jammer vind hoe een persoon zo over Allah(swt) kan praten, daarom zeg ik dat ze die topics dan naar de rubriek over islam moeten verplaatsen zodat wij als moslim bescherming krijgen op dat vlak.... ik weet niet of jullie dat snappen..

Norah
15-01-2004, 01:06
Origineel gepost door qwatra salaam, ja dat is wel zo, maar het is soms echt erg en dan kan niemand ingrijpen, omdat de harde woorden al gezegd zijn, als het er bij mij op islam aankomt en iemand gebruikt een scheldwoord dan voel ik me gelijk onmachtig, omdat ik het op dat moment jammer vind hoe een persoon zo over Allah(swt) kan praten, daarom zeg ik dat ze die topics dan naar de rubriek over islam moeten verplaatsen zodat wij als moslim bescherming krijgen op dat vlak.... ik weet niet of jullie dat snappen.. Ik snap wat je bedoelt meid, maar het gebeurt ook van 2 kanten bedoel ik en dat moet stoppen. Laten we elkaar respecteren en duidelijk maken naar de mensen die niet normaal meedoen dat ze niet langer gewenst zijn om aan een discussie mee te doen of iets dergelijks...? Ja op het moment dat ze over de Islam beginnen wil ik het liefst ook alles bij elkaar vloeken en tieren, maar het is niet de manier. Dus dan slik je het maar....

Savinna
15-01-2004, 11:41

groot gelijk

ChOcOtOfFfF
15-01-2004, 15:00
ik denk er iets anders over;) Mensen die echt willen zieken doen dat toch wel, als het nu hier is of bij de rubriek Islam en ik. De meesten niet-moslims(dus niet allemaal) die hier komen die halen hun info over de Islam uit de media :( maar komen hier om te kijken wat ons Marokkaanse jongeren zoal bezig houdt. ik vind het juist goed als er evt wat artikelen over de Islam hier worden geplaats, dan wordt het misschien nog"toevallig" gelezen Insha Allah. Een beetje respect van beiden kanten is natuurlijk nodig maar ja iedereen blijft verantwoordelijk voorzichzelf. Sou :zwaai:

2Naughty
15-01-2004, 15:31
Ik vind het juist goed dat er ook over de Islam topics geopend worden. Anders gaat het toch alleen maar over vriendjes, jongens en marokkaanse meiden etc. Mensen met een zwakker imaan of kleine kennis over de Islaam steken er dan misschien nog iets van op of raken meer geintereseerd in de Islam.. En een beetje pittige discussie is altijd welkom toch? Schelden is natuurlijk niet goed, daar ben ik ook tegen maar het is toch niet verboden om over de Islam te discussieren? Ik zelf vind het heel leerzaam en steek er veel van op. Misschien is het anders verstadiger om die topics gewoon niet meer te lezen?

qwatra
15-01-2004, 17:17
salaam, bedankt voor al jullie reacties, maar ik denk dat sommigen onder jullie het wel een beetje verkeerd hebben begrepen, het is helemaal niet mijn bedoeling om alles wat over islam te maken heeft te stoppen, ver daarvan, ik vind het gewoon jammer dat we zo al dat gescheld tolereren en daarom had ik gedacht op die manier het schelden te verminderen,..... xxxxxxxxxxxboesas

Ikrame_girl
15-01-2004, 20:26
Ik begrijp wat je bedoelt ....mar als er islam topics moeten woden geopend dan moet dat indedaad bij islam en ik...mar daar zullen de ongelovigen volgens mij toch komen....maar een ing...vertrouw op jzelf en Allah(swt)...dan komt alles inshallah goed gewoon doorzetten.

vatos
15-01-2004, 20:40
tfoe hang jullie eigen eens op dan heben we minedr overlopers