Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Open ticket voor de boot, hoe werkt dit?

NinaFlorence
07-07-2008, 19:06

Wij hebben dit nu voor het eerst gedaan, weet iemand hoe dit werkt? Moet je ergens een instapkaart halen, kun je zo de boot in? En heb je verschillende rijen voor mensen die nog een kaart moeten kopen, moet je de auto ergens in een rij parkeren, heb er echt geen idee van.... alle informatie is welkom! Wij hebben trouwens van het reisbureau een formulier gekregen met de gegevens, barcodes en stempels.

Don_Zakaria
08-07-2008, 17:00
bij mij ging het zo: ik was er bijna 24 uur eerder aangekomen dan gepland, ik ging naar de reisorganisatie en kon instappen in de boot die er al was kreeg wel gewoon mijn tickets omdat ik via internet had geboekt. op de terugweg ging ik weer naar de reisorganisatie en kreeg te horen dat ik zo kon instappen. alleen weet ik niet hoe het nu gaat in verband met de drukte! in de rij staat zou je wel moeten ja als je zover bent dat je de boot in wilt en natuurlijk ook bij de douane en politie...succes!

heyjoe
08-07-2008, 18:51
Met een open-ticket bedoelt men meestal dat het een ticket is bijvoorbeeld maximaal 1 jaar geldig is. Dus je kunt wanneer je wilt gebruik maken van de boot ongeacht de dag. (ook bij met vliegen als je een open ticket hebt)

Fargh
08-07-2008, 19:26
Open ticket betekent dat de terug datum niet bekend is. Je mag deze binnen een periode van 6 maand (of 3 maand) gebruiken om terug te reizen. Ook in de zomermaanden kan je met eender welk ticket op eender welke boot. Je schuift aan en je mag op de eerste boot die er is.