Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : adres boot malaga??¿¿

Pagina's : [1] 2

love_alhoceima
07-07-2008, 14:16

Wie kent het adres naar de boot van Malaga op mijn tomtom heb ik staan: Muelle Canovas 3 , ik zou graag willen weten of dit klopt dalijk kom ik in the middle of nowhere terecht :nerd: Bij voorbaat dank;)

HARTEN_DIEF
07-07-2008, 14:17
malaga puerto .... kom je wel

love_alhoceima
07-07-2008, 14:19
malaga puerto .... kom je wel dat kan ik dus niet op de tomtom vinden

sirakzit
07-07-2008, 16:33
moet ik ook weten

love_alhoceima
07-07-2008, 16:35

ik heb gehoord dat het adres klopt dus het is Muelle Canovas 3

koekkie
07-07-2008, 16:50
Het staat ook in je tomtom voorgeprogrammeerd; als nuttige bestemming en dan veerboot.

asdfghjkl
07-07-2008, 20:11
laatste stukje moet je gewoon borden volgen staat duideljik boot tekentje en puerto kan je niet missen

love_alhoceima
07-07-2008, 23:10
owki dankjewel allemaal:D :kus: (me pa let niet op borden:p )

love_alhoceima
08-07-2008, 15:02
Lieve schat , ik zie dat je van alhoceima komt , ik ook , jammer genoeg moet ik je teleurstellen . er is geen boot vanuit malaga dit jaar . Reduan ferry is failliet en is overgenomen door comarit , deze zal de boot van malaga gebruiken voor de route almeria alhoceima . Sorry , maar ik wil je gewoon tijd besparen . grtz dan ben jij de eerste van wie ik het hoor maar hij rijd denk ik wel ik vraag men oma wel die ziet de boot vanuit haar raam;)

Polly_McShane
08-07-2008, 15:59
huh kun je een boot pakken vanuit Malaga? hoef je dan niet eerst naar algecieras? en met welke eindbestemmingen?

love_alhoceima
09-07-2008, 12:02
Lieverd , mijn ouders zijn daar al een week , en ik denk voor al respect van je oma , dat die het beste weten idd, de boot ligt in de haven van alhoceima meer dan 6 maanden aan wal , hij vaart hoogstens rondje hoceima , maar niet uit malaga . De enige boot vanuit malaga gaat naar melilla owki dankje wel;)

Polly_McShane
09-07-2008, 14:11
Lieverd , mijn ouders zijn daar al een week , en ik denk voor al respect van je oma , dat die het beste weten idd, de boot ligt in de haven van alhoceima meer dan 6 maanden aan wal , hij vaart hoogstens rondje hoceima , maar niet uit malaga . De enige boot vanuit malaga gaat naar melilla hoi hoeveel betaal je van malaga naar mellilia? en hoe lang zit je dan in de boot?

Aardbeitjes
09-07-2008, 14:14
Een beetje Navi heeft zo'n optie waarmee je rechtstreeks naar bedrijven/ winkels etc. in de nabije omgeving kunt navigeren. Gewoon op havens klikken (of iets waar daar in de buurt van komt) en rijden maar ;)

love_alhoceima
09-07-2008, 14:23
Een beetje Navi heeft zo'n optie waarmee je rechtstreeks naar bedrijven/ winkels etc. in de nabije omgeving kunt navigeren. Gewoon op havens klikken (of iets waar daar in de buurt van komt) en rijden maar ;) dat klopt maar de boot rijd dus niet van malaga naar alhoceima (dus het word nador of tanger:p )

Aardbeitjes
09-07-2008, 14:23

dat klopt maar de boot rijd dus niet van malaga naar alhoceima (dus het word nador of tanger:p ) :kweetnie: Tja, andere optie is: volg de zee.... :maf2:

Pagina's : [1] 2