Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nou nou...

Pagina's : [1] 2 3 4

littlegirl
14-01-2004, 21:25

wat mij de laatste tijd opvalt is dat wij marokkanen de verkeerde voorzetsels gebuirken bij sommige woorden zo zag k laatst ergens staan DE hart het is Het hart en zo zijn er nog wel meer.. aub mensen let daar op zo hoor je de mensen ook praten wajooww... echt erg... jullie ook opgevallen..??

Arabian_Pearl
14-01-2004, 21:27
Idd, velen hun nederlands trekt op niks. Ze zouden nederlandse bijles moeten volgen.

littlegirl
14-01-2004, 21:28
is echt erg joh

rachidabella
14-01-2004, 21:32
mievrouw ik hieb inbulgelings coersoes giedaan maar die jiefrouw zij ik hoed niedierlandsch spreek doen, subsoedie is op dus ik niet mier les doen volg :D

ChOcOtOfFfF
14-01-2004, 21:32

Origineel gepost door Arabian_Pearl Idd, velen hun nederlands trekt op niks. Ze zouden nederlandse bijles moeten volgen. Inderdaad zonder komma velen hun N ederlands met hoofdletter N trekt op niks. Ze zouden N ederlandse bijles moeten volgen. :zwaai: :lekkerpuh juf Sou:ego: Ps trekt op niks :confused: Ps velen hun :confused:

littlegirl
14-01-2004, 21:34
daar letten we niet op mevrouw ik heb het hier over de voorzetsels ok? moet ik eens echt op mijn spelling letten? dan doe ik alles goed

ChOcOtOfFfF
14-01-2004, 21:35
Origineel gepost door littlegirl daar letten we niet op mevrouw ik heb het hier over de voorzetsels ok? moet ik eens echt op mijn spelling letten? dan doe ik alles goed ik hou ervan om dingen tegen mensen te gebruiken :o gun mij dit pleziertje ok :D :zwaai:

MissBlaBla
14-01-2004, 21:35
Wat heel vaak gebruikt wordt is "die"... Echt, dat zetten ze overal voor haha... BlaBla

rachidabella
14-01-2004, 21:37
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Inderdaad zonder komma velen hun N ederlands met hoofdletter N trekt op niks. Ze zouden N ederlandse bijles moeten volgen. :zwaai: :lekkerpuh juf Sou:ego: Ps trekt op niks :confused: Ps velen hun :confused: littlegirl van chocotofff kun je tenminste wat leren :D

littlegirl
14-01-2004, 21:37
Origineel gepost door MissBlaBla Wat heel vaak gebruikt wordt is "die"... Echt, dat zetten ze overal voor haha... BlaBla hihih inderdaad

littlegirl
14-01-2004, 21:38
ow ja juist aan haar heb ik wat wil je zeggen??

ChOcOtOfFfF
14-01-2004, 21:38
Origineel gepost door rachidabella littlegirl van chocotofff kun je tenminste wat leren :D :ego: :Iluvu:

Mister_Ferrari
14-01-2004, 21:39
Origineel gepost door littlegirl wat mij de laatste tijd opvalt is dat wij marokkanen de verkeerde voorzetsels gebuirken bij sommige woorden zo zag k laatst ergens staan DE hart het is Het hart en zo zijn er nog wel meer.. aub mensen let daar op zo hoor je de mensen ook praten wajooww... echt erg... jullie ook opgevallen..?? Nee jouw Nederlands trekt op veel, geen hoofdletters, geen puntjes of komma's, GEBRUIKEN. Chocotoff lol:hihi:

littlegirl
14-01-2004, 21:40
ja en jij kan niet lezen ik had het over de VOORZETSELS

rachidabella
14-01-2004, 21:40

Origineel gepost door ChOcOtOfFfF :ego: :Iluvu: :D :Iluvu: en by the way littlegirl ja je hebt inderdaad veel aan haar :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4