Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat kilootjes er vanaf, wie zou me kunnen helpen?

Pagina's : [1] 2

Mizzy_GreenEyez
06-07-2008, 22:31

Salaam ou alaikom allemaal, Nou zit ik enige tijd te denken, en zit ik toch ergens mee. Ik wil er graag een paar kilootjes vanaf. En dan denk ik aan tien kilo. Ik zeg het nu al een tijdje, maar zoals ze zeggen, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik vroeg me af of er leden zijn die een geschikte dieet kennen waar ik me aan kan houden. Je mag altijd reageren, maar je kan me ook een prive mail sturen. Bedankt voor de moeite. Liefs, Mizzy_GreenEyez ;)

sneeuwwitje010
06-07-2008, 22:39
ik wil ook wahd 10 kilo afvallen. en zo snel mogelijk

tangouia610
06-07-2008, 22:41
probeer weight care dieet, ben 10 kilo in 4 weken afgevallen

sneeuwwitje010
06-07-2008, 22:43
probeer weight care dieet, ben 10 kilo in 4 weken afgevallen wulllah??? is toch die shakes en zooo??? wat dee je dan percies welke nam je kun wat meer info geven

tangouia610
06-07-2008, 22:47

hier vind je meer info http://www.idealemaatjes.nl/page/

sammiraaaatje
06-07-2008, 22:50
Ziekenhuis dieet heel streng, maar je valt 3 kilo in een week tijd af. Je houdt je gedurende 5 dagen aan de dieet en in het weekend mag je alles eten. Liefs Sam

sneeuwwitje010
06-07-2008, 22:50
Ziekenhuis dieet heel streng, maar je valt 3 kilo in een week tijd af. Je houdt je gedurende 5 dagen aan de dieet en in het weekend mag je alles eten. Liefs Sam kan je me een link of zo geven van die ziekenhuisdieet

Mizzy_GreenEyez
07-07-2008, 12:24
hier vind je meer info http://www.idealemaatjes.nl/page/ Dankjewel meissie, ik zal straks een kijkje nemen op die site. :kus:

Mizzy_GreenEyez
07-07-2008, 12:27
Ziekenhuis dieet heel streng, maar je valt 3 kilo in een week tijd af. Je houdt je gedurende 5 dagen aan de dieet en in het weekend mag je alles eten. Liefs Sam Shoukran voor het reageren. Heb je enige idee waar ik die ziekenhuis dieet kan vinden, of heb jij em zelf? Zou je die dan willen pmmen, of willen plaatsten in mijn topic? Bedankt voor de moeite, :kus: .

Bellefleur
07-07-2008, 12:37
Ik heb enkele maanden geleden gebakkert, de resultaat is te zien :) Ik ben 7 kilo afgevallen, meer wilde ik niet en dat heb ik in ongeveer 8 weken gedaan. Mijn moeder was sneller die is 10 kilo afgevallen. Ik vond deze dieet erg effectief, nu maanden later hebben wij beiden geen last van een terugval, want het is langzaam en geleidelijk gegaan en zitten wij nog op onze streefgewicht. Je moet niet 3 kilo in een week willen afvallen, want dat komt gegarandeerd terug. Denk goed na over je voeding, eet met mate en ga sporten of wandelen. Dit zijn de tips die ik je kan geven. Veel succes en hou de moed er in, want zonder kom je helemaal nergens. ;)

Mizzy_GreenEyez
07-07-2008, 22:56
Ik heb enkele maanden geleden gebakkert, de resultaat is te zien :) Ik ben 7 kilo afgevallen, meer wilde ik niet en dat heb ik in ongeveer 8 weken gedaan. Mijn moeder was sneller die is 10 kilo afgevallen. Ik vond deze dieet erg effectief, nu maanden later hebben wij beiden geen last van een terugval, want het is langzaam en geleidelijk gegaan en zitten wij nog op onze streefgewicht. Je moet niet 3 kilo in een week willen afvallen, want dat komt gegarandeerd terug. Denk goed na over je voeding, eet met mate en ga sporten of wandelen. Dit zijn de tips die ik je kan geven. Veel succes en hou de moed er in, want zonder kom je helemaal nergens. ;) Je hebt enkele maanden geleden gebakkert? Bedoel je, dat je met behulp van dieetenboek Sonja bakker bent afgevallen?

Suikerlipje_
10-07-2008, 00:53
Ik wil ook 10 kg eraf hebben.

BentDarbaida
10-07-2008, 06:27
wat echt helpt mij bij is.... Ik zit aan mijn blok met een Nlse collega, een man wel te verstaan en elke keer als ik iets wil eten zegt ie.... ELK PONDJE GAAT DOOR HET MONDJE nou kijk maak hoe snel je ophoudt met dat gesnoep

Sweetest_thang
10-07-2008, 10:36
wollah ik wil ook 10 kilo kwijt tegen mijn bruiloft, 31 oktober 25ste van deze maand heb ik een verlovingsfeestje, zou fijn zijn als ik alvast wat kon kwijtraken!! ik ben aant twijfelen tussen die weight care dieet van tangaouia en het ziekenhuisdieet van samiraaatje

Mizzy_GreenEyez
11-07-2008, 23:00

wollah ik wil ook 10 kilo kwijt tegen mijn bruiloft, 31 oktober 25ste van deze maand heb ik een verlovingsfeestje, zou fijn zijn als ik alvast wat kon kwijtraken!! ik ben aant twijfelen tussen die weight care dieet van tangaouia en het ziekenhuisdieet van samiraaatje Salaam ou alaikom meid, Ik weet het wel zeker! Ik ga beginnen met de producten van weight care, maandag inshaallah zal de eerste dag worden! Ik zal jullie op de hoogte houden .. Liefs , Mizzy_GreenEyez :goedzo:

Pagina's : [1] 2