Bekijk originele versie : Kan iemand mij troosten ?
Salaam iedereen,
Ik had een vriendin ( Éen vriendin...Niet de vriendin). Ik kon heel goed met haar opschieten. De reden was dat ze een muslima was die nogeens heel lief en aardig was en ook echt GEEN vriend wou terwijl ze er makkelijk meerdere kon krijgen.
We gingen goed met elkaar om omdat we wisten wat we van elkaar konden verwachten en dat maakte het zo leuk.
Maar.......(er zit altijd een maar in een verhaal)
Haar vriendin(nen) waren niet zo op mij gesteld, ze konden het blijkbaar niet voorstellen dat er een marokaanse jongen bestaat die helemaal niks wil van een meisje behalve goede vriendschap. En het gevolg was dat ze haar gek maakte. Ja meid......hij wil wat van je, hij moet iets van je......je moet hem niet vertrouwen.
En na maanden had ik het gevoel dat het niet meer zo door kon gaan en ik heb het eerlijk tegen haar gezegd.
Ik wil haar geen keuze laten maken tussen mij en haar "vriendin(nen)"
Dus ik heb besloten om er mee te kappen.......we kennen elkaar nu pas 5 maanden maar ik vind het toch een ***gevoel.
Ik vind het jammer dat het zo is afgelopen.......
Kan iemand me opvrolijken of me iets vertellen waardoor ik me beter zou kunnen voelen... :( ik denk het niet.
Maar ik hoop jullie meningen te kunnen horen.....
Groetjes Kais :(
Beslama :huil:
moidiana
30-09-2002, 09:08
oh ik vind het erg voor je hoor. ik kan je waarschijnlijk geen troost bieden. heel jammer dat het zo is afgelopen.
ik hoop toch het beste voor je. en misschien komt het toch nog wel goed? je weet nooit toch? hou je taai!
Damn, daar heb ik ook zo'n hekel aan, meiden onder elkaar.... Die kunnen zo'n druk uitoefenen op de andere dat het gewoon niet meer gezond is... en dan maken mensen zulke keuzes, ooit heb ik ook zoiets gedaan.... En daar heb ik zoveel spijt van gehad, dat ik uiteindelijk mijn excuses aan hem heb aangeboden en nu zijn we weer goede vrienden, maar zo mooi als daarvoor wordt het nooit meer.....
Opvrolijken, dat lukt me niet. Maar misschien, misschien, komt het allemaal wel weer op zijn pootjes terecht.
NL-girl
Bedankt voor jullie reacties meiden..............maar jullie hebben gelijk, meiden onder zijn echt erg. Ik moest me steeds opnieuw bewijzen dat ik NIKS wou en hun verpestten het dan weer door te zeggen dat ik wel wat wou. Pfffffffffffff
Sorry dat ik het zeg. Maar misschien was het dan toch niet zo'n heel goede vriendin. Ze had ook kunnen zeggen: "ja maar Kais, ik vertrouw je wel, dat is het belangrijkste en laat die meiden maar lullen."Of ze had voor jou gekozen en die zgn. vriendinnen in hun sop gaar laten koken. Nu is ze er schijnbaar mee akkoord gegaan, dat wil ook wat zeggen over haar gevoelens t.o.v. jou. Zij vertrouwde jou misschien uiteindelijk ook niet. Wel vervelend om te horen dat er weer een vriendschap is verpest door toedoen van derden. Bah. Beslama.
Nou ze was wel een goed vriendin snap je.........daarom vind ik het erg.
Maar ze moest anders kiezen of tussen mij of haar "vriendinnen"
En voor haar is dat natuurlijk heeeel moeilijk, daarom ging ik weg.
Ik wil haar niet laten kiezen, maar jammer dat ze zulke vrienden heeft.
DieselGirly
30-09-2002, 09:37
hey...als zij nou zo lief en aardig is?!....waarom laat ze je zitten!?....en waar is het vertrouwen in jou gebleven....?!
als jij haar niet leuk vind....gewoon als vrienden?!....wat hebben die vriendinnen dan te willen?!....die ''lieve vriendinnen'' van haar zijn jaloers!....
maar ik zal je troosten.....ik wil wel een goede vriendin worden!
ik laat je niet in de steek!
hey groetjes ikke.....
Ik snap wel wat jullie bedoelen.......
Maar het was letterlijk Mij tegen de Rest.......
Ik heb mn best gedaan maar ik kan ook niet verwachten dat ze 3 vrienden die ze jaren kent zomaar in de steek achter gaat laten.( ook al zijn ze niet eerlijk tegen haar)
Ik wou het gewoon niet moeilijker maken dan het al is......
:(
Ik heb het haar heel vaak gezegd.........ik wil haar graag als vriendin, zelfs als beste vriendin.
Maar die vriendinnen ziet ze 7 dagen in de week. Ze zitten samen op school en ze werken samen.
Mij ziet ze 1 keer in de zoveel tijd. Dus ik moet ze gewoon accepteren als het ware en daar begin ik niet aan. Daarom was er voor mij geen andere uitweg...
kalimiro
30-09-2002, 10:02
heeeeeeeeeeeyyyyyyyyy kais
ik vind het heel jammer voor jou
je zult er wel over heen komen heel gauw
huuhh wat ken ik doen om je blij te maken
ik zou zeggen vergeet die gedachtes
probeer ze kwijt te raken
na wat ik heb gelezen
je hebt je best gedaan'
je bent een aardig wezen
nou jah uiteindelijk is het zo gelopen
nu valt er alleen maar te hopen
ik hoop dat je en nieuwe goede vriendin tegen komt'
als je er tenminste aan toe bent
ik denk dat je er dan wel snel aan went
nou jah en als het weer zo afloopt
dan zou ik zeggen lozen met die hoop
ik hoop dat je nu weer vrolijk zult zijn
al is dit gedicht heel wel heel klein
nou jah heb me best gedaan
schop die nare gedachtes gewoon naar de maan
oke hou je taai
doe rustig aan'
dan zal het allemaal weer gaan
wens je alle geluk van de wereld mee
maar moet nu echt gaan okee
bye me lieve vriend
kusjes kalimiro
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :zwaai:
Origineel gepost door kalimiro
heeeeeeeeeeeyyyyyyyyy kais
ik vind het heel jammer voor jou
je zult er wel over heen komen heel gauw
huuhh wat ken ik doen om je blij te maken
ik zou zeggen vergeet die gedachtes
probeer ze kwijt te raken
na wat ik heb gelezen
je hebt je best gedaan'
je bent een aardig wezen
nou jah uiteindelijk is het zo gelopen
nu valt er alleen maar te hopen
ik hoop dat je en nieuwe goede vriendin tegen komt'
als je er tenminste aan toe bent
ik denk dat je er dan wel snel aan went
nou jah en als het weer zo afloopt
dan zou ik zeggen lozen met die hoop
ik hoop dat je nu weer vrolijk zult zijn
al is dit gedicht heel wel heel klein
nou jah heb me best gedaan
schop die nare gedachtes gewoon naar de maan
oke hou je taai
doe rustig aan'
dan zal het allemaal weer gaan
wens je alle geluk van de wereld mee
maar moet nu echt gaan okee
bye me lieve vriend
kusjes kalimiro
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :zwaai:
Dit is 1 van de liefste berichtjes die ik ooit heb gekregen........bedankt lieverd. Ik vind het echt heeeeeeeel lief van je.
Echt heeeeeel schattig.
Groetjes Kais,
Beslama :( :)
kalimiro
30-09-2002, 10:18
Origineel gepost door Kais
Dit is 1 van de liefste berichtjes die ik ooit heb gekregen........bedankt lieverd. Ik vind het echt heeeeeeeel lief van je.
Echt heeeeeel schattig.
Groetjes Kais,
Beslama :( :)
alsjbelieft kais :D
ben blij dat je het een leuk vindt :Iluvu: :zwaai:
Maar hoe dan charazad ........
Ze denkt nu steeds dat ik wat van haar wil omdat ze dat van haar vrienden krijgt te horen....
vrouwen gunnen elkaar niks, dat weet je nu toch wel. Als het aan een vrouw ligt, dan zal zij alleen aandacht van leuke jongens ontvangen.
kalimiro
30-09-2002, 11:27
Origineel gepost door Teaser
vrouwen gunnen elkaar niks, dat weet je nu toch wel. Als het aan een vrouw ligt, dan zal zij alleen aandacht van leuke jongens ontvangen.
nou daar klopt dus ECHT niks van :kwaad: :kwaad:
het kunnen net zo goed mannen zijn hoor
gaat om de persoon ZELF de een is slecht
en jarloers en helpt leugens de wereld in
om te krijgen wat hij of zij wil!!
EN DAT KAN NET ZO GOED EEN MAN ZIJN ALS EEN VROUW!!
het heeft er eigenlijk nix mee te maken MAN/VROUW
sommigen mensen hebben gewoon en slecht karakter!
dussssssss niet te snel oordelen
er zijn zat vrouwen die elkaar geluk gunnen!!!!!!!!!!!!
ik tenminste wel !!!! :Iluvu: :Iluvu: :zwaai:
thallaaaaa !!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.