Bekijk originele versie : Er Was Vandaag Iets Op Het Nieuws Over Als Je Een Partner Uit Marokko Wil Halen .
marocgirl18
14-01-2004, 19:26
er was vandaag daar iets over dat als je een partner uit marokko wil halen dat ze het gaan verhogen naar 24 maar ik had niet alles gehoord wie weet hier meer over en wanneer ze het gaan verhogen :rolleyes:
Lady_moi
14-01-2004, 19:30
NIX gehoord NIX Gezien
miss_nador18
14-01-2004, 19:35
Origineel gepost door marocgirl18
er was vandaag daar iets over dat als je een partner uit marokko wil halen dat ze het gaan verhogen naar 24 maar ik had niet alles gehoord wie weet hier meer over en wanneer ze het gaan verhogen :rolleyes:
ja heb ik ook gehoord dat je 24 moet zijn voordat je iemand uit maroc kunt halen.
elmoemien
14-01-2004, 19:38
jullie zijn ukkies nog, of waren jullie van plan....?
ps: dat is een voorstel van het cda om de leeftijdsgrens te verhogen naar 24 (binnenkort wordt die grens 21) :)
MissMilion
14-01-2004, 19:41
Ja ja ja, je moet 24 zijn vooralleer je iemand kunt overbrengen van Marokko ENNNN hij moet de Nederlandse taal beheersen alvorens hij in Nederland komt?????? Ik had nooit gedacht dat ze Nederlandslessen geven in Marokko!!!??? Ze proberen blijkbaar wat uit te voeren!
Laten we zeggen wij de "Marokkaanse & Turkse gemeenschap" op dit ogenblik HEEEEL belangrijk zijn!! Tja, wanneer zijn we dit niet geweest!!! :rolleyes: :rolleyes:
Ze willen niet van het woord discrimineren horen, maar ze passen het zelf toe in PRAKTIJK.
elmoemien
14-01-2004, 19:43
heeft niks met volwassenheid te maken, ze willen speciaal voor marokkanen en turken die leeftijdsgrens verhogen om zo het laten overkomen van een partner te beperken. nederlander mag nog wel op zijn 18e iemand uit indonesie laten overkomen:)
miss_angelina
14-01-2004, 19:58
PURE DISCRIMINATIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en wij burgers kunnen niks doen!!!!
zogenaamd die politieke partijen die maken hun partij voor de verkiezingen zo aantrekkelijk mogelijk en als het kabinet gekozen is, dan hebben ze ons burgers niet meer nodig en hebben ze schijt aan ons......ze doen met ons wat ze willen........................en dan praat men over mensenrechten en gelijkwaardigheid hier in nederland.......
nou zoals ik de nederlandse taal geleerd heb kan ik dit omvatten als: PURE DISCRIMINATIE!!!!!!!!!!!!!!!!
MissMilion
14-01-2004, 20:35
Geloof mij meid, dit is identiek hetzelfde als in Belgiƫ!!
Het ergste hier is dat de Belgen de Belgen al discrimineren!!! Je zult zeggen huh :confused: . Ze discrimineren elkaar zelfs, neen ik ga niet om met zulke mensen, want... neen zot, die zijn helemaal niet in orde met hun bepaalde bedenkingen. Ewa dan zou je zeggen allatieff wat voor bedenkingen hebben ze dan bij "ons"????????? Tja... enkel een zucht.
**Zucht**
Nou, het is het allerbest als MaroNederlanders en TurkNederlanders gewoon hun MaroPartner en TurkPartner in Nederland vinden.
Ik leg niet uit waarom dat beter is, daar staan de kranten vol van en een beetje imam kan dat ook uitleggen.
Daarnaast is het onduidelijk waarom MaroNederlanders en TurkNederlanders, m/v niet eens op zoek gaan naar een fatsoenlijke Nederlandse partner. Wat deugt er niet aan een Nederlandse jongen of meisje?
Het moet er toch een keer van komen. Anders blijven die Maro-en TurkNederlandsen over.
Scottie, ruimbaan.
sneakynawal
14-01-2004, 21:14
Origineel gepost door Scottie
Nou, het is het allerbest als MaroNederlanders en TurkNederlanders gewoon hun MaroPartner en TurkPartner in Nederland vinden.
Ik leg niet uit waarom dat beter is, daar staan de kranten vol van en een beetje imam kan dat ook uitleggen.
Daarnaast is het onduidelijk waarom MaroNederlanders en TurkNederlanders, m/v niet eens op zoek gaan naar een fatsoenlijke Nederlandse partner. Wat deugt er niet aan een Nederlandse jongen of meisje?
Het moet er toch een keer van komen. Anders blijven die Maro-en TurkNederlandsen over.
Scottie, ruimbaan.
Ha ha ha...ruimbaan, nawal komt eraan :D
Nee ff zonder gein!
De reden dat ik (ik ga namens mezelf spreken) geen relatie met Rob zou nemen, is dat hij niet islamitisch is....en dan kan je wel zeggen, ja dan wordt hij toch moslim....., maar zoiets kan je niet afdwingen! Dus dan vermijd ik zulke situaties liever en ga voor de MaroNederlander!
Rob bestaat niet!
Mister_Ferrari
14-01-2004, 21:19
Nou dan ga ik maar snel eentje halen voordat het te laat is :hihi:
http://www.maximeverhagen.nl/speech_artikel.php?speechid=246
Speech van Maxime Verhagen, daarin geeft hij dit idee aan.
aSunnyFriend
14-01-2004, 21:57
ik vraag me eigenlijk af waarop de leeftijd van 24 is gebaseerd?? waarom niet 27 of 30 of??
en scott geldt het zoeken in eigen volk ook voor te dikke troonopvolgers ?
IFRIQUIA
14-01-2004, 22:38
Scottie spreek voor jezelf !!! aub ?!!!
aSunnyFriend
14-01-2004, 22:44
scottie woont dan ook alleen met zijn kat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.