Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil mijn BORSTEN laten vergroten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
14-01-2004, 19:10

maar ik ben bang dat me ouders er achter zullen komen want het zal wel te zien zijn. ik heb al een neuscorrectie gehad maar ik ben niet tevreden met me borsten want ze zijn niet echt groot. en me vriend zou het natuurlijk erg op prijs stellen als ik dit laat opreren. ewa, wie heeft wel eens een borstoperatie gehad en kan mij zeggen of het pijn doet en of jeveel napijn hebt? wa salaam.

AlHoceima_Leila
14-01-2004, 19:14
WAAROm wees blij met wat je hebt ik vind het niet zo goed maar het is JOUW keus dus ik zou zeggen ga naar via google naar een site over daT en sterkte

Aselhiej
14-01-2004, 19:21
Origineel gepost door Shania_DenBosch maar ik ben bang dat me ouders er achter zullen komen want het zal wel te zien zijn. ik heb al een neuscorrectie gehad maar ik ben niet tevreden met me borsten want ze zijn niet echt groot. en me vriend zou het natuurlijk erg op prijs stellen als ik dit laat opreren. ewa, wie heeft wel eens een borstoperatie gehad en kan mij zeggen of het pijn doet en of jeveel napijn hebt? wa salaam ben je moslim?

outlandmoro
14-01-2004, 19:32
Origineel gepost door Aselhiej ben je moslim? Zo ja??? Dan moet je blij zijn met wat Allah swt je heeft gegeven en het gewoon accepteren. Ieder individu is uniek

madv
14-01-2004, 19:37

niet doen!!! zonde van je lichaam . toen ik een jaar terug in het ziekenhuis lag(blinde darm operatie) lag ik naast een meisje die het had laten doen, 10 jaar geleden en ze moest het weer opnieuw laten doen omdat het uitgezakt was. als je niet tevreden bent met jezelf kan je beter naar een psycholoog gaan dan je lichaam laten verbouwen.

outlandmoro
14-01-2004, 19:42
Origineel gepost door achmad en trouwen met je vriend ;) Ik zou niet met iemand trouwen die een neuscorrectie en borstvergroting goed keurt!!!!! :jammer:

sahira
14-01-2004, 20:31
Kleine borsten? Ja, nou en? Maar goed, je kan er last van hebben ja, maar om nu een operatie te ondergaan lijkt me niet erg verstandig, af gezien van het feit dat het niet goed is als je moslima bent. Er gebeuren ontzettend veel ongelukjes, dus laat je eerst maar goed voorlichten. Wil je in de toekomst kinderen? Zo ja, bedenk dan dat je misschien niet in staat bent om je kind te voeden middels borstvoeding, en zoals iedereen weet is dat de beste voeding die je je baby het eerste jaar kan geven. Ik heb ook geen grote borsten, gelukkig niet, ik ben blij met wat ik heb, ik zei altijd: ik heb 2 erwtjes op een plankje...totdat ik naast een andere net moeder lag in het ziekenhuis, ze had borsten waar je U tegen zou zeggen. Maar zij kon haar baby niet voeden, terwijl ik mooi met twee baby's lag te glunderen, elk aan één borst!! Zo zie je maar weer, het ligt niet aan de groote! Veel belangrijker is of ze doen wat ze moeten doen, nl. je kind voeden. Maar in ieder geval succes, en ik hoop dat je je zelf nog eens goed in de spiegel kijkt, en je vriend zou je moeten accepteren zoals je bent, doet hij dat niet...verkeerde vriend!

AsMaE_Kenitria
14-01-2004, 20:44
Sooo heey :eek:.... Nou meid, ik zeg je 1 ding, ben gewoon tevreden met wat je van Allah gekregen heb.... en verander al helemaal geen dingen aan jezelf omdat je vriend dit op prijs stelt :jammer:..... En als laatste, hell yeah :schok: tuurlijk zien je ouders dat !!!! Maar ja, het is en blijft jouw keuze, het is jouw lichaam en alleen JIJ bepaalt wat je ermee doet.... Ma3a Salama Asmae :)..

soulfa
14-01-2004, 20:48
ALS JE MOSLIM BENT, MOET JE WETEN DAT HET HARTSTIKKE HARAM IS. JE MOET GEWOON TEVREDEN ZIJN MET WAT ALLAH JE HEEFT GEGEVEN. EN JE ZEGT ZELF DAT JE NIET LELIJK BENT, WAT MAKEN DIE BORSTEN DAN UIT. JE HEBT TOCH WEL WAT. EN NOG IETS ALS JE TROUWD EN KINDEREN KRIJGT WORDEN JE BORSTEN TOCH GROTER. MET SILICONEN KUN JE GEEN BORSTVOEDING GEVEN. DENK ER MAAR GOED OVER NA MEISJE.

omaymaa
14-01-2004, 20:55
JA meid, wees tevreden met je zelf. En probeer dat idee uit je hoofd te halen. Want als moslima mag je gewoon niet aan je lichaam veranderen , om het mooier te maken. Dussss als ik jou was niet doen!!!

Peej
14-01-2004, 21:09
Onzeker over je uiterlijk? Als ik het zo lees kun je beter onzeker zijn over je vriend. Want als die echt van je houdt zou die je nemen zoals je bent en zal het hem niet uitmaken of je grote of kleine borsten hebt. Als je het laat doen, Oké. Maar doe het níet omdat je hem wilt behagen.

Lima
14-01-2004, 22:28
Origineel gepost door soulfa ALS JE MOSLIM BENT, MOET JE WETEN DAT HET HARTSTIKKE HARAM IS. JE MOET GEWOON TEVREDEN ZIJN MET WAT ALLAH JE HEEFT GEGEVEN. EN JE ZEGT ZELF DAT JE NIET LELIJK BENT, WAT MAKEN DIE BORSTEN DAN UIT. JE HEBT TOCH WEL WAT. EN NOG IETS ALS JE TROUWD EN KINDEREN KRIJGT WORDEN JE BORSTEN TOCH GROTER. MET SILICONEN KUN JE GEEN BORSTVOEDING GEVEN. DENK ER MAAR GOED OVER NA MEISJE. Meid, borsten laten vergroten is hartstikke HARAM !!!! Je mag het alleen verkleinen, als je hele grote borsten hebt waar je last van hebt (bv rugpijn).... Ik heb dan geen bewijs waar et staat beschreven, maar ik weet t zeker... dus denk, alsjeblieft goed na voordat je iets doet waar je spijt van krijgt... En geloof me, als je vriend echt van je houd accepteert hij je zoals je bent en anders heeft hij pech, vind ik..... Maar ja, de keus ligt bij jou.... Ik geef je alleen maar advies, dus voel je niet aangevallen of zo... Ik hoop dat je de juiste beslissing neemt....Incha allah Moge Allah, je helpen Beslama all

IFRIQUIA
14-01-2004, 22:44
Als je beter voelt ok niet omdat je dubbel d wilt om je lusten....

SweetB
15-01-2004, 01:14
Je moet nooit iets doen zodat een ander zich beter voetl, je verhaal lijkt er een beetej op dat je het doet om je vriend te behagen. Als je vanuit dat perspectief denkt zit je al fout en moet je gaan nadenken over wat voor relatie je hebt. Want hij houdt duidelijk van je om wie je bent maar om hoe je eruit ziet. Mischien een nieuwe vriend zoekend ie ehct om je geeft i.p.v van je borstvergoting. Greetzzzzz Sweet B PS zie dit niet als een persoonlijke aanval alleen een advies!!!!!!

sweet_nadoria
15-01-2004, 21:53

:schok: Ziekieeeeeeee :schok: Dank Allah voor hetgeen dat je Hij je heeft gegeven !!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6