Bekijk originele versie : eerste keer vliegtuig naar marokko
m0cr0_007
05-07-2008, 19:39
kga van dusseldorf naar marrakech?
Hoe gaat het in zn werking? Paspoort, tickets? Daar in Marokko? marokkaanse id nodig? zoja waarvoor en hoe etc. Niet dat ik ineens vast word gehouden ofzo haha
maroc_meisje17
05-07-2008, 20:07
Marrakech is best goedkoop he, heb ik gehoord? Ik ga ook voor de eerste keer in jaren alleen met het vliegtuig :( 19 juli, maar dan naar Tanger
dekkandekkan
05-07-2008, 20:47
he he ja ik ben in december geweest. is wat minder lux als klm of airfrance maar stukken goedkoper.
Het vliegveld heet niederrein en is niet in dusseldorf maar in Weeze (dus ga niet in de fout wat veel mensen deden is naar dusseldorf rijden)
Waar je op moet letten is dat je paspoort nog minimaal zes maanden geldig moet zijn. Als je marokkaans paspoort hebt moet je natuurlijk geldig vreemdelingen pas hebben.
je ticket heb je als het goed is uitgeprint en anders doe je even de bevestiging uitprinten ( die je hebt gekregen van ryanair).
Daarnaast zijn de heel streng in de handbagage geen blikjes drinken, shampoo of spullen waar vloeistof in zit want dat wordt er gewoon uitgehaald.
2 uur vantevoren aanwezig zijn dan zit je goed.
Is wel veel beter dan schiphol met al die druktes en gates dit is lekker klein en simpel.
(o ja eten moet je voor betalen in het vliegtuig dussee neem zelf wat mee)
als je meer vragen hebt hoor ik het wel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.