Bekijk originele versie : Carnaval afschuwelijk feest!
Ja echt alle mensen die verkleed en dronken over straat lopen. De wegen die geblokeerd worden omdat een compleet orkest lawaarerig langs kruipt.
De drukte, de angst, want je weet maar nooit wie er onder dat masker loopt. Een cowboy waarvan je niet weet of het pistool wel daadwerkelijk nep is. Mensen die dan in de kroegen hangen en zich vol zuipen...goed voor de hersencellen. Bah heb een hekel aan dat feest gewoon omdat men het verstand op dat moment op nul zet.
Oh ja...naast dit hebben ze zelf niet eens in de gaten hoe voor schut ze erbij lopen...
Binnenkort weer verplicht aanzien!
http://www.isep.org/alumni/2001/jonkman/carnaval.jpg
Khanoussi
14-01-2004, 18:14
Origineel gepost door 1980
Ja echt alle mensen die verkleed en dronken over straat lopen. De wegen die geblokeerd worden omdat een compleet orkest lawaarerig langs kruipt.
De drukte, de angst, want je weet maar nooit wie er onder dat masker loopt. Een cowboy waarvan je niet weet of het pistool wel daadwerkelijk nep is. Mensen die dan in de kroegen hangen en zich vol zuipen...goed voor de hersencellen. Bah heb een hekel aan dat feest gewoon omdat men het verstand op dat moment op nul zet.
Oh ja...naast dit hebben ze zelf niet eens in de gaten hoe voor schut ze erbij lopen...
http://www.isep.org/alumni/2001/jonkman/carnaval.jpg '
Is gewoon een traditie in Nederland (in ieder geval in het zuiden) ,ík vind 't zelf niet zo veel aan , maar ja als ik jou bericht lees , krijg ik meer het gevoel dat je haat omdat er dingen gedaan worden die volgens het grote sprookjesboek verboden zijn , en ja dat verkleden hoort er nou eenmaal bij :)
http://www.rtl.nl/components/reizen/yorintravel/goedopreis/images/hoofddoek90.jpg
Bankrover :)
Origineel gepost door track
Niemand verplicht jou dit alles te aanzien.
En het verstand op nul zetten, daar weten er hier velen van mee te spreken.
Ik heb een hekel aan het suikerfeest, ik lust geen suikers.
Zeer slecht die geraffineerde suikers. :D
Maar daar stopt het mee, ieder doet wat ie wil, toch?
Maak je niet dik, dun is de mode. ;)
Jawel want je ziet altijd wel een verkleed iemand over straat lopen.
Haha jij bewijst dat je zelfs nu al je verstand op 0 hebt staan. Laat staan met Carnaval. Want suikerfeest heeft totaal NIETS met suiker te maken. Zo weet je dat ook weer.
Moejaheed
14-01-2004, 18:24
Dit is een typisch kaferfeest dat we moeten negeren. Er word gemoord geroofd gedronken verkracht gestolen ... dat nioemen zij feesten
Origineel gepost door Khanoussi
'
Is gewoon een traditie in Nederland (in ieder geval in het zuiden) ,ík vind 't zelf niet zo veel aan , maar ja als ik jou bericht lees , krijg ik meer het gevoel dat je haat omdat er dingen gedaan worden die volgens het grote sprookjesboek verboden zijn , en ja dat verkleden hoort er nou eenmaal bij :)
http://www.rtl.nl/components/reizen/yorintravel/goedopreis/images/hoofddoek90.jpg
Bankrover :)
Sprookjesboek? Sorry maar iemand die in een fee verkleed is dat is pas the reality? Nee hoor ik heb een hekel aan dat feest omdat het een nutloos feest is. Het heeft geen inhoud of niks.
Je vindt er zelf niet veel aan zeg je? Dus je bent het wel met me eens... :rolleyes:
fatima86
14-01-2004, 18:33
Er zit een verhaal achter Carnaval heb ik me laten vertellen. Mensen zuipen en worden dronken hoort in principe niet bij Carnaval. Tijden veranderen, mensen veranderen. Dus nestel lekker op de sofa met een kop warme chocolademelk en trek het je niet aan.
:rolleyes:
Moejaheed
14-01-2004, 18:36
Origineel gepost door fatima86
Er zit een verhaal achter Carnaval heb ik me laten vertellen. Mensen zuipen en worden dronken hoort in principe niet bij Carnaval. Tijden veranderen, mensen veranderen. Dus nestel lekker op de sofa met een kop warme chocolademelk en trek het je niet aan.
:rolleyes:
de kafers nemen elke gelegenheid aan om te drinken. Ze bezatten zich samen met hun vrouwen en wisselen deze uit dat is hun vrouwenemancipatie. Ze zijn een gevaar voor anderen als ze zich dronken op straat begeven. Op deze overtreding zouden zwaardere straffen moeten staan met de doodstraf bij herhaaldelijk voorkomen insha'allah
Origineel gepost door KohiNoor
???? Wat een gel/ul. Alsof dat normaal gesproken ook niet gebeurd al dan niet door Nederlanders :rolleyes:
Er word gefeest,plezier gemaakt en gedronken jaaaa klopt en het is reuze gezellig. Heb er nu al zin in :) Nix nuttelaas aan en heeft inhoud genoeg alleen jij kent die niet :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Tja smaken verschillen Kerst en Pasen vind ik persoonlijker aangenamer (ik vier het niet maar de sfeer is niet te vergelijken met dat van Carnaval). Ben een keer met een vriendin de stad in geweest op een avond...en ik voelde me echt niet veilig...er liepen overal dronken mensen allemaal akelig verkleed en ooooh wat een pret hadden ze, nou ja pret ze merken er eigenlijk niets van daarvoor hebben ze teveel Heiniken op, en dan buiten met een temperatuur van -1 graden. Ja errug gezellig!
fatima86
14-01-2004, 18:43
Origineel gepost door Moejaheed
de kafers nemen elke gelegenheid aan om te drinken. Ze bezatten zich samen met hun vrouwen en wisselen deze uit dat is hun vrouwenemancipatie. Ze zijn een gevaar voor anderen als ze zich dronken op straat begeven. Op deze overtreding zouden zwaardere straffen moeten staan met de doodstraf bij herhaaldelijk voorkomen insha'allah
wat jij wil ;)
Zeker gezellig :p Maar als je bang voor ze moet zijn omdat ze gemeen doen verdienen ze echt een schop onder hun kon/t!! Mijn vriendjes en ik zijn meestal alleen wat dronken en gezellig en vallen geen mensen lastig, juist niet met carnaval!!
Tja dat ben jij en je vriendjes...maar niet iedereen denkt op die manier...
Alleen wat dronken? Weet je wel zeker dat je dan niemand lastig valt? In een biertje zit best wel veel alcohol hoor dat de hersencellen (denkvermogen) aantast :D
Khanoussi
14-01-2004, 18:56
Origineel gepost door Moejaheed
Als of iedereen dat doet die carnaval viert , kan je net zo goed zeggen dat elke marokkaan een crimineel is en elke priester kinderen misbruikt :rolleyes:
Nee echt niet. We vallen alleen elkaar lastig en dat is voorlopig voldoende :hihi:
Aha...voorlopig zeg je...dus er staat sommige nog wat te wachten?
lalasamia_35
14-01-2004, 20:09
man carnaval,
binnenkort mag ik me dan weer gaan verkleden... niet dat ik het leuk vind, maar het wordt van me verwacht op mijn stageschool... op zulke tijden denk ik, ik zou liever op een islamitsche basisschool stage willen lopen, waar ze niet aan deze onzin doen... nu moet ik gaan denken als wat ik mezelf kan gaan verkleden... was vorig een zigeuneres... dit jaar orgineel, ik zal mezelf als een clown gaan verkleden...
een clown met een hoofddoek... zou de CDA dit nou wel als goede intergratie beschouwen??
:zwaai: Sammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Origineel gepost door lalasamia_35
man carnaval,
binnenkort mag ik me dan weer gaan verkleden... niet dat ik het leuk vind, maar het wordt van me verwacht op mijn stageschool... op zulke tijden denk ik, ik zou liever op een islamitsche basisschool stage willen lopen, waar ze niet aan deze onzin doen... nu moet ik gaan denken als wat ik mezelf kan gaan verkleden... was vorig een zigeuneres... dit jaar orgineel, ik zal mezelf als een clown gaan verkleden...
een clown met een hoofddoek... zou de CDA dit nou wel als goede intergratie beschouwen??
:zwaai: Sammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mijn motto luid...doe normaal dan doe je gek genoeg ;)
Nee joh :eek: Was maar geintje he! :p
Gelukkig :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.