-Tamazight-
04-07-2008, 20:55
Klopt het dat je de eerste twee jaar geen belasting hoeft te betalen als je net een eigen bedrijf hebt?
Bedoel je hier in Nederland ? Hier moet je gewoon belasting betalen maar je krijgt als starter wel een paar voordelen en tot een maximum bedrag wat je van de belasting kunt aftrekken.
islamhandel
04-07-2008, 22:50
In Nederland moet je gewoon belasting betalen. Je mag 3 keer in 5 jaar tijd gebruik maken van de startersaftrek. Je mag als het goed is hiermee circa 2000 euro van je winst aftrekken.(boven je zelfstandigenaftrek)
jamie_is_back
05-07-2008, 00:06
Klopt het dat je de eerste twee jaar geen belasting hoeft te betalen als je net een eigen bedrijf hebt?
Hahaha, was het maar zo'n feest...Je betaalt gewoon belasting, denk je dat dit land dat zomaar aan hun neus voorbij laat gaan...Ik ben me hierin aan het oriƫnteren en heb er nog niet heel veel van opgestoken( ingewikkelde termen hanteert de belastingdienst, ook erg vaag helaas ), maar ik weet wel dat je als startende ondernemer recht hebt op verschillende aantrekkelijke aftrekposten, het hangt natuurlijk van jouw onderneming af en hoe je het allemaal gaat bestieren...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.