Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Effe nu iets serieus..........

Pagina's : [1] 2

_MaJesTeiT_
29-09-2002, 22:19

Hallo allemaal, Ik zit met een serieus probleem. Dat is namelijk het volgende: Ik ben ontzettteeeeeend verlegen, wie kan me van mij verlegenheid afhelpen. Heeft niemand wat tips voor me.... :( want ik weet het niet meer...... groetjes van Saida

Teaser
29-09-2002, 22:34
je moet lid worden van een schaak club, Daar leer je heel veel leuke mensen kennen.

Dida
29-09-2002, 22:35
Origineel gepost door Saida Hallo allemaal, Ik zit met een serieus probleem. Dat is namelijk het volgende: Ik ben ontzettteeeeeend verlegen, wie kan me van mij verlegenheid afhelpen. Heeft niemand wat tips voor me.... :( want ik weet het niet meer...... groetjes van Saida verlegenheid is het beste wat er bestaat.. Ciao BAby ;)

yedjis_ennador
29-09-2002, 22:39
Build a bridge AND GET OVER IT :D

Junkie
29-09-2002, 22:57

Je kunt oefenen in de spiegel. Net zolang tot je zelf denkt, "ja, dat ziet er wel goed uit.'

_MaJesTeiT_
29-09-2002, 23:24
Origineel gepost door Teaser je moet lid worden van een schaak club, Daar leer je heel veel leuke mensen kennen. als jij ook lid wordt, waarom niet... ;)

_MaJesTeiT_
29-09-2002, 23:26
Mensen bedankt voor de jullie tips en ik hoop dat ik er wat aan heb.... :( groetjes van mij ;)

Tnawie
30-09-2002, 00:16
k was het ook ooit geweest, ben er wel vanaf gekomen :kusgrijs:

Fatomaat
30-09-2002, 00:21
Niet te veel nadenken wat anderen denken

soussiasaida
30-09-2002, 09:59
Ik kan der ook wat van hoor, alleen op yasmina ben ik alles behalve verlegen :stout:...........................

kalimiro
30-09-2002, 11:17
heyyyyyyyyyyyyyyyyyy verlegen jah dat herken ik vooral als je iemand pas leert kennen je moet er gewoon aan wennen degene die tegen over je staat is vast ook verlegen !! bijna iedereen is verlegen het verschilt van persoon de een heel erg de ander gewoon je moet er mee leren omgaan en de rest wordt van zelf gedaan wees gewoon jezelf het kan zijn dat je een beetje onzeker bent je raakt er wel aan gewend nou meid veel succes nog!!!!!!! :Iluvu: ps(ik ben zelf ook heel verlegen) :D ;) :p :zwaai:

Cina
30-09-2002, 11:44
Origineel gepost door kalimiro heyyyyyyyyyyyyyyyyyy verlegen jah dat herken ik vooral als je iemand pas leert kennen je moet er gewoon aan wennen degene die tegen over je staat is vast ook verlegen !! bijna iedereen is verlegen het verschilt van persoon de een heel erg de ander gewoon je moet er mee leren omgaan en de rest wordt van zelf gedaan wees gewoon jezelf het kan zijn dat je een beetje onzeker bent je raakt er wel aan gewend nou meid veel succes nog!!!!!!! :Iluvu: ps(ik ben zelf ook heel verlegen) :D ;) :p :zwaai: Haha, Kalimiro je bent op dreef Ben je aan het leren dichten Wat een paar woorden van onze Uitgeblust Al niet aan kunnen richten....:p Kusjes, Cina Ps. Saida, het gaat vanzelf over...heb gewoon geduld :)

kalimiro
30-09-2002, 11:49
Origineel gepost door Cina Haha, Kalimiro je bent op dreef Ben je aan het leren dichten Wat een paar woorden van onze Uitgeblust Al niet aan kunnen richten....:p Kusjes, Cina Ps. Saida, het gaat vanzelf over...heb gewoon geduld :) hahhaha ze zei veel oefenen en nou dat zie je he!! ps ga bij de topic van kais kijken volgens mij heet ie wie kan mij troosten daar staat ook en gedicht en bij de topic een gedicht voor jou staan er 2 van mij !

MissBlaBla
30-09-2002, 11:54
Origineel gepost door Saida Hallo allemaal, Ik zit met een serieus probleem. Dat is namelijk het volgende: Ik ben ontzettteeeeeend verlegen, wie kan me van mij verlegenheid afhelpen. Heeft niemand wat tips voor me.... :( want ik weet het niet meer...... groetjes van Saida Meid, je bent niet alleen... Hier nog eentje :( Ik durf voor de klas niet eens een presentatie te houden! Gewoon vette faalangst ofzo... Als ik tussen onbekenden zit, zul je mij echt NOOIT horen, tenzij ik tegen iemand naast me zachtjes fluister (met moeite). Hier op het forum, tjah... Mensen zien je niet, mensen horen je niet, je ziet de reacties niet (live), dus dat scheelt een hele hoop. Ik wil er OOK vanaf, het is zo vervelend! Ik heb een keer via mijn school deelgenomen aan een 6-delige soort van therapie om hier vanaf proberen te komen. Die vrouw kwam met oefeningetjes die eventueel zouden kunnen helpen. Het deed me NIKS! Zit er nog steeds mee. BlaBla

Soumayaa
30-09-2002, 11:58

weet je IK ben ook wel eens VERLEGEN..... en dat is niet altijd evident... want in mijn geval mis je door je VERLEGENHEID... wel eens de leukste dingen.... dus als het een echt probleem voor JOU is moet je proberen er echt over geraken...... en denken...." ik ben niet veel anders dan de anderen...dus waarom verlegen zijn" WE R ALL HUMANS!!!!...... ( wel ja ....sommigen lijken wel op apen..maar ja) thalla

Pagina's : [1] 2