Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SCHULDEN... hELLUUPP

benjamin_80
04-07-2008, 16:26

. . . . . . . . . hEEY MENSEN IK HEB EEN PROBLEEM HEB EEN AANTAL SCHULDEN LOPEN VAN TELEFOONABONEMENT EN DERGELIJKE MAAR IK KAN DIE NU NIET IN 1 KEER TEGELIJK BETALEN EN ZE HEBBEN ALLEMAAL KORTE BETAAL TERMIJN DE MEESTE ZITTEN NU AL BIJ EEN INCASSO, MAAR NU VRAAG IK ME AF OF NIEMAND WEET HOE IK HET BESTE ALLES KAN AFBETALEN. IK HAD WELEENS GEHOORD DAT ER ZOIETS BESTOND DAT HEN HET VOOR JE BETALEN ALLEMAAL EN DAN MOET JIJ ALLES AAN HEN TERUG BETALEN MET RENTE UITERAARD, WEET IEMAND HIER IETS OVER... . . . .

Iris.
04-07-2008, 16:31
Telefoondingen doen dat volgens mij bijna niet! Maar je kan natuurlijk wel even informeren of dat kan daarzo door ze te bellen of mailen ofzo! In iedergeval is schuld (zeker op jou leeftijd, 28?) niet echt iets wat je makkelijk kan oplossen. En daarom zou ik ook zeker geen leningen enzo gaan afsluiten bij banken ofzo! Kan je het niet van je ouders lenen of broers/zussen? Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met rente en alles.

sweety_nadia
04-07-2008, 16:54
Neem even contact op met de klantenservice van die bedrijven, meestal kun je wel een betalingsregeling treffen. Wees er wel snel bij, want anders worden de schulden alleen maar groter!

Faicell
04-07-2008, 16:56
Telefoondingen doen dat volgens mij bijna niet! Maar je kan natuurlijk wel even informeren of dat kan daarzo door ze te bellen of mailen ofzo! In iedergeval is schuld (zeker op jou leeftijd, 28?) niet echt iets wat je makkelijk kan oplossen. En daarom zou ik ook zeker geen leningen enzo gaan afsluiten bij banken ofzo! Kan je het niet van je ouders lenen of broers/zussen? Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met rente en alles. Het is maar goed dat jij degenen met de schulden niet bent, met zulke ogen had je mij zover kunnen krijgen dat ik ze ging betalen :hihi:

Faicell
04-07-2008, 16:56

Schuldhulpverlening is ook een optie... Probeer via google wat over ze te vinden.

30april
04-07-2008, 17:10
Het bedrijf bellen... dat is al een hele goed teken bij hun... Vraag of je in termijnen kan betalen aangezien je het niet in één keer kan voldoen! Dit weigeren zij nooit! Zij willen liever dat je in termijnen betaalt dan dat je helemaal niks van je laat horen...

heyjoe
04-07-2008, 20:29
Ik sluit me aan bij bovenstaande advies, gewoon bellen en een regeling treffen. Als het echt om veel geld gaat en je hierdoor in de problemen komt dan kun je aankloppen bij een gemeentelijke kredietbank of schuldhulp via de gemeente.

samiraaaatje
04-07-2008, 23:22
ik heb de beste tip voor je je moet je gewoon uitschrijven op je adres en dan ergens gaan wonen zonder adres onderhuur ofzo dat houd je 5 jaar lang vol na 5 jaar zijn al je schulden verwatert want als ze jou 5 jaar niet kunnen traceren of bewijzen dat je hun briefpost hebt gekregen staan ze machteloos succes verder zo zo appart:hihi:

jamie_is_back
04-07-2008, 23:24
. . . . . . . . . hEEY MENSEN IK HEB EEN PROBLEEM HEB EEN AANTAL SCHULDEN LOPEN VAN TELEFOONABONEMENT EN DERGELIJKE MAAR IK KAN DIE NU NIET IN 1 KEER TEGELIJK BETALEN EN ZE HEBBEN ALLEMAAL KORTE BETAAL TERMIJN DE MEESTE ZITTEN NU AL BIJ EEN INCASSO, MAAR NU VRAAG IK ME AF OF NIEMAND WEET HOE IK HET BESTE ALLES KAN AFBETALEN. IK HAD WELEENS GEHOORD DAT ER ZOIETS BESTOND DAT HEN HET VOOR JE BETALEN ALLEMAAL EN DAN MOET JIJ ALLES AAN HEN TERUG BETALEN MET RENTE UITERAARD, WEET IEMAND HIER IETS OVER... . . . . Ze betalen niks voor je hoor...Vraag om een betalingsregeling en zorg in het vervolg dat je je administratie op orde houdt of iemand het laat doen... Niet teveel bellen en ken je grenzen...

fatja
04-07-2008, 23:52
Het bedrijf bellen... dat is al een hele goed teken bij hun... Vraag of je in termijnen kan betalen aangezien je het niet in één keer kan voldoen! Dit weigeren zij nooit! Zij willen liever dat je in termijnen betaalt dan dat je helemaal niks van je laat horen... inderdaad want afbetalingen is een recht dat je hebt, er bestaat zelfs een artikel over in het wetboek;)

jamie_is_back
05-07-2008, 00:00
ik heb de beste tip voor je je moet je gewoon uitschrijven op je adres en dan ergens gaan wonen zonder adres onderhuur ofzo dat houd je 5 jaar lang vol na 5 jaar zijn al je schulden verwatert want als ze jou 5 jaar niet kunnen traceren of bewijzen dat je hun briefpost hebt gekregen staan ze machteloos succes verder Wat triest, weglopen voor je problemen..:goedzo: Allah (swt) ziet alles hoor, hier komt hij niet ongestraft mee weg...

princeislam
05-07-2008, 07:19
ik heb de beste tip voor je je moet je gewoon uitschrijven op je adres en dan ergens gaan wonen zonder adres onderhuur ofzo dat houd je 5 jaar lang vol na 5 jaar zijn al je schulden verwatert want als ze jou 5 jaar niet kunnen traceren of bewijzen dat je hun briefpost hebt gekregen staan ze machteloos succes verder Wat een dombo ben jij, ben je ongelovig ofzo??? Schulden betaal je of in deze wereld of in het hiernamaals. Je komt er dus nooit mee weg.

30april
05-07-2008, 09:25
ik heb de beste tip voor je je moet je gewoon uitschrijven op je adres en dan ergens gaan wonen zonder adres onderhuur ofzo dat houd je 5 jaar lang vol na 5 jaar zijn al je schulden verwatert want als ze jou 5 jaar niet kunnen traceren of bewijzen dat je hun briefpost hebt gekregen staan ze machteloos succes verder In de fantasiewereld is dat mogelijk maar niet in de realiteit... 5jaar lang onderhuren is risicovol... en dan kom je na 5jaar weer terug naar je huisje...denk je dat je dan met rust gelaten wordt.... dit is gewoon problemen bijelkaar oprapen... men kan ook navraag doen waar je werkt.. tenzij je zwart werkt... en je mag je creditcards en pinpasjes niet gebruiken... kan dan ook niet als je uitkering ontvangt, pinnen is niet mogelijk anders word je getraceerd... je hebt ook andere vaste lasten... hoe wil je die betalen? als je betaalt weten ze dat je verstoppertje aan het spelen bent... kortom: zinloos :o