Bekijk originele versie : Ik ben diep geschokt
Vroeger keken we alleen maar naar films die over zulke dingen gingen en nu............................. een leraar(adjunct directeur die is vermoord)
Waarom waarvoor, en alle leerlingen die gevaar op dat moment liepen.
En wat te denken aan de nabestanden van deze vermoorde man.
en de ouders van de dader die dit moeten meemaken en een vinger die ook naar hun wijst
Je denkt eraan je kinderen naar school te nemen om iets te leren en dat dit, (ik vind dit diep diep triest, ik heb hier geen woorden voor, in wat voor wereld leven we in :confused:
Ik heb een zoontje die in april 2 word, en als ik nu al zulke taferelen zie, wat gebeurt er in de tijd dat hij naar school gaat :(
Ik hoop en bid elke dag dat allah alle moslims zal behoeden voor het slechte, en dat we niet constant in het nieuws zijn alleen als er iets negatiefs gebeurt.
Sorry, ik moest het gewoon kwijt
Ik groet jullie allen :(
misstomaatje
14-01-2004, 15:49
Origineel gepost door Amira25
Vroeger keken we alleen maar naar films die over zulke dingen gingen en nu............................. een leraar(adjunct directeur die is vermoord)
Waarom waarvoor, en alle leerlingen die gevaar op dat moment liepen.
En wat te denken aan de nabestanden van deze vermoorde man.
en de ouders van de dader die dit moeten meemaken en een vinger die ook naar hun wijst
Je denkt eraan je kinderen naar school te nemen om iets te leren en dat dit, (ik vind dit diep diep triest, ik heb hier geen woorden voor, in wat voor wereld leven we in :confused:
Ik heb een zoontje die in april 2 word, en als ik nu al zulke taferelen zie, wat gebeurt er in de tijd dat hij naar school gaat :(
Ik hoop en bid elke dag dat allah alle moslims zal behoeden voor het slechte, en dat we niet constant in het nieuws zijn alleen als er iets negatiefs gebeurt.
Sorry, ik moest het gewoon kwijt
Ik groet jullie allen :(
weet je al wat de afkomst is van de dader
socialedienst
14-01-2004, 16:34
hij is turks :(
het is een turkse jongen :(
Miss_Wafae
14-01-2004, 18:15
Jepss...Hij is Turks..vanavond om 8 uur op nederland 1 een intervieuw met de woordvoerder van zijn familie..
als je het zo goed weet, vertel het ons dan, :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.