Bekijk originele versie : overname internetcafe
salah123
04-07-2008, 14:44
kijk hier
http://www.speurders.nl/zakenentransacties/bedrijfsovernames/40545252/internetcafe_terovername.html?title_descr=internet cafe
Chinatown
04-07-2008, 14:45
Whahahwhahahahahahahahaha!!!!
salah123
04-07-2008, 14:46
ik zeg tog niet vooor fa2 mensen alleen mensne met geld
ramzilover
04-07-2008, 14:51
waar is het
WIE WIL EEN INTERNETCAFE OVERNEMEN HIJ KAN DIE WINKEL GEWOON HELEMAAL KOOPEN MET ALLE SPULLEN ER BIJ HET IS FUCKING GOEDKOOP VOOR MEER INFORMATIE MOET JE ME pm
EFFE SERIUES DIT IS NIET VOOR fa2 MENSEN
zeg hen er wel bij of je nog schullden hebt of niet zodat zij achteraf niet de zwarte piet worden en jij van je schulden verlost wordt:D
salah123
04-07-2008, 15:08
zeg hen er wel bij of je nog schullden hebt of niet zodat zij achteraf niet de zwarte piet worden en jij van je schulden verlost wordt:D
wat voor schuld moet je hebben S:SS: die man wil gewoon zun winkel verkopen jij heeft geen zin meer
salah123
04-07-2008, 15:08
en wrm reageren alleen vrouwen?
wat voor schuld moet je hebben S:SS: die man wil gewoon zun winkel verkopen jij heeft geen zin meer
facturen die niet betaald zijn bij leveranciers, verzekeringen die op naam van dat bedrijf zijn aangegaan en eventueel een achterstand vertonen en ga zo maar door....
dit kom ik vaak op werk tegen zo'n dossiers man dus ik waarschuw mensen gewoon ou safi.... ik heb vaak met dossiers te maken waarbij de overnemer de dupe wordt van de vorige eignaar omdat ie wat slonzig is geweest !!!!
nooit iets kopen vooralleer je alles uitgepluist hebt , dus alleen zuiver bedrijf kopen zonder schulden ou safi ...
salah123
04-07-2008, 15:17
facturen die niet betaald zijn bij leveranciers, verzekeringen die op naam van dat bedrijf zijn aangegaan en eventueel een achterstand vertonen en ga zo maar door....
dit kom ik vaak op werk tegen zo'n dossiers man dus ik waarschuw mensen gewoon ou safi.... ik heb vaak met dossiers te maken waarbij de overnemer de dupe wordt van de vorige eignaar omdat ie wat slonzig is geweest !!!!
nooit iets kopen vooralleer je alles uitgepluist hebt , dus alleen zuiver bedrijf kopen zonder schulden ou safi ...
wtf er is geen agterstand van niks:S:S wat moet je nu mensen bang maken :S:S::S
salah123
04-07-2008, 15:18
miss gebeurt dat in belgie maar niet hier
wtf er is geen agterstand van niks:S:S wat moet je nu mensen bang maken :S:S::S
ik maak NIEMAND bang, dit is harde realiteit a broeder ou safi;) , iik wil mensen duidelijk maken dat een zaak overnemen niet op één twee drie gebeurt, er komt heel wat kijken en één van de aandachtspunten is dit!!!
Nou dat denk jij, droom maar lekker in droomland, het gebeurt dagelijks....
zou jij het leuk vinden, dat je van de persoon vanwie je een zaak volledig overneemt en die je garandeert en zo ook in contract staat dat alles zuiver is maar dan ook alles en je achteraf word beladen met , belastigendienst, RSZ,advokaten, klanten die je aanschrijven omdt er in naam van dat bedrijf nog achterstand staat en ga zo maar door,
salah123
04-07-2008, 15:25
ik maak NIEMAND bang, dit is harde realiteit a broeder ou safi;) , iik wil mensen duidelijk maken dat een zaak overnemen niet op één twee drie gebeurt, er komt heel wat kijken en één van de aandachtspunten is dit!!!
Nou dat denk jij, droom maar lekker in droomland, het gebeurt dagelijks....
zou jij het leuk vinden, dat je van de persoon vanwie je een zaak volledig overneemt en die je garandeert en zo ook in contract staat dat alles zuiver is maar dan ook alles en je achteraf word beladen met , belastigendienst, RSZ,advokaten, klanten die je aanschrijven omdt er in naam van dat bedrijf nog achterstand staat en ga zo maar door,
JA DAT WEET IK MAAR WIJ HEBBEN GEEN AGTERSTAND VAN NIKS, mensen hebben juis achterstand bij ons als je boekje kijkt van mensen die ons moeten betalen maar daar gaat het nu niet om.
gewoon iemand die een internet cafe wil overneme PM mij
salah123
04-07-2008, 15:25
en wie fotos wil zien van die cafe moet zun e-mail adres stuuren dan stuur ik hem 4 fotos
JA DAT WEET IK MAAR WIJ HEBBEN GEEN AGTERSTAND VAN NIKS, mensen hebben juis achterstand bij ons als je boekje kijkt van mensen die ons moeten betalen maar daar gaat het nu niet om.
gewoon iemand die een internet cafe wil overneme PM mij
In dat geval, hoop ik dat jullie snel een overnemer vinden;)
salah123
04-07-2008, 15:30
In dat geval, hoop ik dat jullie snel een overnemer vinden;)
THX er zijn genoeg maar zijn meestal niet seriuese mensen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.