Bekijk originele versie : Kleding voor weeskinderen in Marokko
moula3joun
04-07-2008, 14:17
Salaam allemaal
Ik heb een vraagje mijn nicht heeft heel wat babykleding (voor een meisje) in de maten 50 t/m 86 maar dat zou ze graag willen geven aan weeskinderen in marokko, de kleding verkeert in zeer goede staat maar het geeft haar ruimtegebrek.
Wie kent er een instelling of organisatie in de buurt van den haag of rotterdam die dit meeneemt naar Marokko en dit ook werkelijk afgeeft aan de weeshuizen/ziekenhuizen daar
Ik hoop gauw van jullie te horen
Wa Salaam
Ik zou 't niet weten, maar ik wil wel even zeggen dat ik 't heel lief vind van jullie! :-)
M0cr0lady_I
04-07-2008, 22:48
Echtt goedd van jullie.. mij moeder neemt het altijd zelff mee en geeft al die kleren ook zelf aan de kinderen op straat of naar ziekenhuizen..
ik wil het ook weten het liefst in den haag
anisaleila
05-07-2008, 15:16
wij nemen meestal kleren die we niet meer dragen of willen zelf mee en delen het uit, maar iemand dit het speciaal meeneemt allah ou a3lam
wens jullie succes en een goede daad :goedzo: we hebben hier zooooveel en soms zeuren we nog en zeggen geen hamdoellah :jammer:
moula3joun
05-07-2008, 17:14
Dank jullie wel lieve dames,
En weet je de kleding is toch niet te gebruiken omdat haar dochter 3 is dus alles past niet meer en om het weg te gooien is nergens voor nodig en de ziekenhuizen hier hebben genoeg Marokko daar in tegen kan zeker hulp gebruiken....
Wij gaan dit jaar niet op vakantie zodoende dat we het zelf niet hebben meegenomen....
Maar als er iemand is die het Visabilla zou willen meenemen of een instelling is die dit meeneemt dan hoor ik het graag
:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.