Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De bruidloft van muslima1900

almomina
29-09-2002, 21:20

salaam 3llikome, echt broeders en zusters muslima1900 is getrouwed mashallah, ze is vrouw geworden en is er in geslaagd de andere 50 procent van haar dine mee te nemen. mashallah ik ben zo trots op haar, dat ik elke keer een traan van geluk uit mijn ogen laat stromen.. ze is een voorbeeld voor elke muslima.. helaas zal ze niet meer hier op jasmina komen, omdat ze haar tijd nu met een mashallah van een broeder besteed.. haar bruidloft was zo mashallah, volgens de suna alleen anasheeds ze zag er zo mashallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah uit echt ze scheen nour uit. ik heb nog nooit zon mooie bruid gezien als zij.. nu is het aan ons voor de mensen die nog niet gehuwed zijn om ook inshallah een mashallah van een broeder of zuster te gaan vinden... en onze geloof compleet te maken.. zoals onze zustertje muslima1900 muslima stel je komt een keer toch effe kijken hier op deze cite.. meid ik houd veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eel van je en heb ook veel van je geleerd djazaaki allah o geirin moge allah jou huwelijk vol zegeninge geven en inshallah mashallah van kinderen geven je zuster almomina :( :Iluvu: i miss you sis

DESPERADA
29-09-2002, 22:01
SalaaM aleikOm.... MaAscHallaH Heel MOoi......!!! Tiss OOk MIjn wens InschallaH Die 50 Procent binneN Te haleN...... KaN Je Ook Vrijstelling KrIJgeN... :D WiL Nl NieT trouweN...... of op en andere maNieR.... :( KaN nieT ik weeT heT....... InschallaH Moge Allah haar en haar maN een gelukkig huwelijk scheNkeN.... En InschallaH MoOie souNie KinDeReN KrijgeN.....

almomina
29-09-2002, 22:06
Origineel gepost door DESPERADA SalaaM aleikOm.... MaAscHallaH Heel MOoi......!!! Tiss OOk MIjn wens InschallaH Die 50 Procent binneN Te haleN...... KaN Je Ook Vrijstelling KrIJgeN... :D WiL Nl NieT trouweN...... of op en andere maNieR.... :( KaN nieT ik weeT heT....... InschallaH Moge Allah haar en haar maN een gelukkig huwelijk scheNkeN.... En InschallaH MoOie souNie KinDeReN KrijgeN..... mashallah zuster inshallah ja ogtie ik zal dua voor je doen

almomina
29-09-2002, 22:09
ja ogtie ik ga je missen want ik heb het nu heeeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk als ik aan je lieve mashallah van je lach denk van gisteren en eerder gisterenavond maar zoals beloofd ik kom inshallah over een maandje ik geef je rust met je mannetje,, en als alles goed gaat dan kom ik je opzoeken ja ogtie fi dien.. okba ala zusters die inshallah hun dien compleet willen maken ameeeeeeen ja rab meid ik ben trots op je mijn nikaapje :Iluvu:

OemAbdoellah
30-09-2002, 14:58

Baraka Allahoe laka wa baraka 3alayka wa djam3a baynakoem fie gair!! wasalam al oegt e.

zina_maghrebia
01-10-2002, 19:10
salaam olaikom ya rabbie ik heb zoveel positiefe dingen gehoord over haar bruiloft. masha allah ik ken haar al jaren,jammer genoeg had ik die dag meerdere bruiloften.Ik zal haar zeker missen. Mocht ze hier een kijkje nemen,dan zeg ik je Nadia ik wens je veel geluk en liefde met je man. wa salaam olaikom

Meryembenik
06-11-2002, 13:20
Salamoengalajkoem, Ik heb eindelijk iemand gevonden die mij verder kan helpen.... Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar iemand die mij verder kan helpen met info over een Islamitische bruiloft. Ik heb het zelf nooit meegemaakt (jammergenoeg) en weet eigenlijk niet hoe ik dat (vooral nu waar muziek,glamour enz heel erg belangrijk is) moet gaan organiseren. Ik ga inshallah in mei/juni trouwen en ik wil persoonlijk op een islamitische manier trouwen, maar omdat ik niet weet hoe ik dat het beste kan doen denk ik steeds weer: Het is maar een keer in mijn leven. Maar dan denk ik meteen wee"; Ik ben wel verantwoordelijk voor alle mensen die op die dagen naar muziek geluisterd hebben enz, Als ik op de tv een annashied hoor kan krijg ik zo een heerlijk gevoel en dan hoop ik dat Allah mij de kracht geeft om op mijn bruiloft anashied te draaien zodat ik ook de mensen die dat nooit horen een kans te geven hoe mooi dat kan zijn en ze ook dat gevoel te geven. Alleen ik zit met een aantal problemen en ik hoop dat er veel mensne mij kunnen helpen (moslims die zelf een islamitische bruiloft hebben gegeven of meegemaakt bijv) #Is er een Vrouwen EN een mannen band die hier in NL annashied kan zingen met een deff.op een halalle manier) # Wat raden jullie mij aan om aan te trekken( zo sober mogelijk) Ik hoop dat jullie met vb kunnen komen. #Wat betreft make-up?????????????????????Heel erg licht of helemaal niet??????????? #Een dag of meerdere dagen???? #Waar ik zeker een voorstander van ben; Het maagdkwestie is alleen iets tussen mij en mijn man. Hoe hebben jullie dat aangepakt? #foto's en video opnames?? en als er nog iets anders is dan hoor ik het graaaag Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. p.s. Ik hoor weleens anashied,maar zijn er ook speciale anashied die over het trouwen gaan????? Als iemand dat weet ; wil je de namen van de band/zanger EN de titel hier neerzetten . Alvast bedankt...... Shoekran,jullie beloning zal bij Allah zijn.... Beslama

Meryembenik
06-11-2002, 13:23
Daar ben ik weer: Kan iemand mij dan ook te vertaling geven zodat ik weet wat er gezegd wordt? En Zijn er ook anashied in het berbers??????????? Shoekran

Hart4Islam
06-11-2002, 22:28
salaam 3liikome ja ogtie sorry, dat ik nu laat reageer die zuster had gewoon mecup op niet te donker maar normaal elhamdolilah, ze deed anasheeds in het arabish of wij zongen anasheeds voor haar haar kleding wass gewoon taksitats en jabadors, op het laats droeg ze een witte jabardor met een jalaba, cape en witte nikaap. zo ging ze de deur uit elhamdolilah, het was een geslaagde bruidloft

nadinne
09-11-2002, 09:50
Masha 'Allah dat ze zo getrouwd is en ze zal natuurlijk prachtig eruit hebben gezien. Mooi hoor en hamdoelilah dat zusters zo trouwen en willen trouwen!!!!!!!!!! Moge Allah haar huwelijk zegenen en insa'allah alle geluk van de wereld. En ons tijd zuster komt nog wel!!!!!!!!!! liefs van mij

Hart4Islam
09-11-2002, 22:15
inshallaaaaaaaaaaaaaaaah ameeeeeen