Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Telfort Bel/Sms bundel na checken!?

ZijnHartje
04-07-2008, 10:25

Assalaam alikoem, Hoe kan je op internet na kijken hoeveel belminuten/smsjes je nog hebt? Ik heb Telfort, heb me op hun site aangemeld, kan alles zien qua informatie maar niet hoeveel belminuten of smsjes ik nog heb. Of is er een andere manier om na te kijken? Liefs.

marOkaansemeid_
04-07-2008, 13:18
dat kun je niet checken:o

CasualMe
04-07-2008, 14:23
Bij Telfort kan dat niet meisje :(

ZijnHartje
04-07-2008, 14:51
Huh? Je zou toch moeten kunnen na kijken hoeveel bel/sms min je nog hebt?

ZijnHartje
04-07-2008, 17:14

Nou fijn is dat, zo kan ik dus echt niet in de gaten houden hoeveel ik bel en sms. Maar bedankt in ieder geval.

yoennes
04-07-2008, 17:52
Ik heb daarvoor een keer gebeld naar de klantenservice, en ik kreeg te horen dat ik maar gewoon elke maand mijn totale gespreksduur op mijn tel op 0 moest zetten.. T-mobile is wat dat betreft veel beter Dat doen ze niet voor niks zo. Heel veel mensen die telfort hadden kregen rekeningen van hier tot tokio terwijl ze niet veel bellen:confused:...... een keertje had iemand zijn simkaart eruit gehaald en in de kast gezet alleen ter controle kreeg hij toch 86 euro:maf:

CasualMe
05-07-2008, 01:00
Dat doen ze niet voor niks zo. Heel veel mensen die telfort hadden kregen rekeningen van hier tot tokio terwijl ze niet veel bellen:confused:...... een keertje had iemand zijn simkaart eruit gehaald en in de kast gezet alleen ter controle kreeg hij toch 86 euro:maf: Wist het wel! Iedereen die ik ken klaagt over die Telfort afzetters! :kwaad: Khlieha sel3a.

marOkaansemeid_
05-07-2008, 12:15
ik heb geen problemen hoor met telfort;)