Bekijk originele versie : marokkanen onderling!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marokkanen onderling haten elkaar en de Nederlanders haten Marokkanen ik dacht jullie (Marokkanen) moeten voor elkaar opkomen maar wat zie ik hier gebeuren elkaar afkraken dat is de enige waar Marokkanen in goed zijn.
Jammer is dat, insallah komt het goed met de Marokkanen!!!!!!!!!!!!!!!!!
de meeste marokkanen zowel meisjes en jongens zijn niet goed bezig vriendjes/vriendinnen, weg lopen van huis, ect
ik keur het allemaal af maar het is hun ****ing leven..ze zijn
in de war.............
maar goed wat ik hier zie gebeuren wordt steeds gekker de wereld is ook gek aan het worden misschien vandaar.
wees blij dat jullie eten huis hebben etc....
laat elkaar met rust en let niet op elkaar!!!!!!!!!!
maar dit is maar internet dus de meeste kunnen zich hier uitleven met onzin verhalen te vertellen.
Lady_moi
14-01-2004, 14:04
Gij zijt zelf marokkaan dus gij hoort ook bij HEN
RisLaine
14-01-2004, 14:06
Origineel gepost door SOmaar
Marokkanen onderling haten elkaar en de Nederlanders haten Marokkanen ik dacht jullie (Marokkanen) moeten voor elkaar opkomen maar wat zie ik hier gebeuren elkaar afkraken dat is de enige waar Marokkanen in goed zijn.
Jammer is dat, insallah komt het goed met de Marokkanen!!!!!!!!!!!!!!!!!
de meeste marokkanen zowel meisjes en jongens zijn niet goed bezig vriendjes/vriendinnen, weg lopen van huis, ect
ik keur het allemaal af maar het is hun ****ing leven..ze zijn
in de war.............
maar goed wat ik hier zie gebeuren wordt steeds gekker de wereld is ook gek aan het worden misschien vandaar.
wees blij dat jullie eten huis hebben etc....
laat elkaar met rust en let niet op elkaar!!!!!!!!!!
maar dit is maar internet dus de meeste kunnen zich hier uitleven met onzin verhalen te vertellen.
Ever Heard Of Jealousy?! :rolleyes:
hey,
je hebt wel gelijk, de marokkanen proberen elkaar meer zwart te maken en de grond in te boren, dan wat anders, in plaats voor elkaar op te staan en elkaar positieve dingen aan te leren, nee ze pushen elkaar nog meer de duisternis en het harame in....
xxxxxxx
Origineel gepost door qwatra
hey,
je hebt wel gelijk, de marokkanen proberen elkaar meer zwart te maken en de grond in te boren, dan wat anders, in plaats voor elkaar op te staan en elkaar positieve dingen aan te leren, nee ze pushen elkaar nog meer de duisternis en het harame in....
xxxxxxx
inderdaad jammer is dat
Followyourheart
14-01-2004, 14:35
Origineel gepost door SOmaar
Marokkanen onderling haten elkaar en de Nederlanders haten Marokkanen
Gaan we weeeeeeer...........Marokkanen haten elkaar niet. En Nederlandesr haten Marokkanen ook niet. Marokkanen onderling maken ruzie onder elkaar omdat ze het ebste met elkaar willen; en Nederlanders haten Marokkanen niet maar ze moeten zichelf wel verdedigen als ze alleen maar worden uitgescholden enzo door ons. Klaar zo is het en niet hoe jij het zei! :rolleyes: hehe
kenitra_flower
14-01-2004, 20:56
Zie je we vinden het allemaal zo slecht en erg hoe we over elkaar denken, maar het is jammer dat velen van ons toch hieraan meedoen
ik hoop dat het nog gaat veranderen
Mister_Ferrari
14-01-2004, 21:01
Marokkanen zijn temperamentvol zelfs achter hun pc, als ze i-net niet hadden dan zouden de muren ervan langs krijgen :hihi:
01LaHbIbAh09
14-01-2004, 21:02
Heeey Mensen, we zijn Zusters/Broeders van elkaar!!! Ik als Muslima zou jullie nooit kunnen haten!!! Ik hou van jullie aLS Broeders en Zusters in de IsLam!!! :)
Delpiero10
14-01-2004, 21:14
WORD UP !!! waarom haten we elkaar, gaat nergens over
littlegirl
14-01-2004, 21:20
je doet nu precies hetzelfde
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.