Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden blijven the best!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Abdel0095
14-01-2004, 13:33

Meiden, Dit heb ik al eens eerder gezegd, maar na al dat commentaar op jullie de afgelopen tijd, wil ik dat nog eens beamen. Jullie blijven nr 1! Ik zou dus zeggen, neem die topics niet al te serieus, want 99,9% van ons, de Marokkaanse mannen, willen niets anders dan een Marokkaanse vrouw!! ;) groetjes Abdel

RisLaine
14-01-2004, 14:13
Origineel gepost door Abdel0095 Meiden, Dit heb ik al eens eerder gezegd, maar na al dat commentaar op jullie de afgelopen tijd, wil ik dat nog eens beamen. Jullie blijven nr 1! Ik zou dus zeggen, neem die topics niet al te serieus, want 99,9% van ons, de Marokkaanse mannen, willen niets anders dan een Marokkaanse vrouw!! ;) groetjes Abdel Kom Op Lady's, Handjes In De Lucht..! :hoera: :hoera: :hoera:

Followyourheart
14-01-2004, 14:15
Yesssss :rolleyes: Jammer dat de meesten jongens altijd dan vooraf veel dingen hebben geflikt en wij dat maar moeten pikken :D

SOmaar
14-01-2004, 14:35
Origineel gepost door Abdel0095 Meiden, Dit heb ik al eens eerder gezegd, maar na al dat commentaar op jullie de afgelopen tijd, wil ik dat nog eens beamen. Jullie blijven nr 1! Ik zou dus zeggen, neem die topics niet al te serieus, want 99,9% van ons, de Marokkaanse mannen, willen niets anders dan een Marokkaanse vrouw!! ;) groetjes Abdel dat weet ik wel hoor maar bedankt

Jamal_fes
14-01-2004, 14:47

jah!ik weet niet of het bij iedereen zo is???Kijk ik zou ook voor een marokkaanse meisje kiezen,maar sinds een paar dagen is het uit tussen mij en mijn marokkaanse meisje(EX):(,vind het wel jammer,maar grote gedeld aan haar zelf te danken.Omdat zij steeds maar leugens verteeld enz,en dan kom ik tot mijn vraag aan Jullie marokkaanse meisjes: Waarom zij de meeste van jullie zo onerlijk? En alleen maar de andere aan pijn laten leden,als jij maar blij bent!!:( Ewa Mohim,Allah yahdi Magalak.

gizlain
14-01-2004, 14:48
Origineel gepost door Abdel0095 Meiden, Dit heb ik al eens eerder gezegd, maar na al dat commentaar op jullie de afgelopen tijd, wil ik dat nog eens beamen. Jullie blijven nr 1! Ik zou dus zeggen, neem die topics niet al te serieus, want 99,9% van ons, de Marokkaanse mannen, willen niets anders dan een Marokkaanse vrouw!! ;) groetjes Abdel Juist :goedzo:

Jamal_fes
14-01-2004, 16:10
nejet_sweety ,Gelijk heb je ook!

Soemaja
14-01-2004, 16:10
Kijk toch , toch een man naar mijn zegen. Zo hoort het, het hoeft niet altijd de op -en aanmerkingen over de vropuwen. :Iluvu:

BentFes
14-01-2004, 16:11
:goedzo: Bedankt Abdel0095

coalitiegenoot
14-01-2004, 16:12
Origineel gepost door Abdel0095 Meiden, Dit heb ik al eens eerder gezegd, maar na al dat commentaar op jullie de afgelopen tijd, wil ik dat nog eens beamen. Jullie blijven nr 1! Ik zou dus zeggen, neem die topics niet al te serieus, want 99,9% van ons, de Marokkaanse mannen, willen niets anders dan een Marokkaanse vrouw!! ;) groetjes Abdel wat een vieze hond gek, complimenten geven in de hoop dat er pussy voor krijgt triest geval :rolleyes: Marokkaanse chicks zijn waardeloos!! 10 keer minder waard dan de rest op aarde!! :kwaad:

Abdel0095
14-01-2004, 16:49
Origineel gepost door coalitiegenoot wat een vieze hond gek, complimenten geven in de hoop dat er pussy voor krijgt triest geval :rolleyes: Marokkaanse chicks zijn waardeloos!! 10 keer minder waard dan de rest op aarde!! :kwaad: Nee broeder, ik zeg dit, omdat het gewoon een feit is. :) Verder zou ik je willen verzoeken wat meer op je woordkeus te letten. We zijn tenslotte volwassenen, dus je kunt je mening ook op een normale manier weergeven. groet Abdel

Dodelijk
14-01-2004, 17:14
Nou zeg dat maar niet te snel, sommige tegenwoordig tfoeeeeeeeeeeee...........Ze worden daardoor alleen maar arroganter!

Dodelijk
14-01-2004, 17:15
Maar hoe zit het met de dames???????????????

dayennight1
14-01-2004, 17:20
Origineel gepost door Abdel0095 Nee broeder, ik zeg dit, omdat het gewoon een feit is. :) Verder zou ik je willen verzoeken wat meer op je woordkeus te letten. We zijn tenslotte volwassenen, dus je kunt je mening ook op een normale manier weergeven. groet Abdel goed geZegd ;) ...En heel bedankt dat je zo voor ons opkomt... :blauwkus:

coalitiegenoot
14-01-2004, 17:22

Origineel gepost door Abdel0095 Nee broeder, ik zeg dit, omdat het gewoon een feit is. :) Verder zou ik je willen verzoeken wat meer op je woordkeus te letten. We zijn tenslotte volwassenen, dus je kunt je mening ook op een normale manier weergeven. groet Abdel op een andere manier zou je het niet eens begrijpen hond!! :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4