Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onze filosofie

Pagina's : [1] 2 3 4

coalitiegenoot
14-01-2004, 13:14

Ik heb maar eens maatregelen voor jullie getroffen aangezien alle kleineratten onder jullie hier ijn om te daten. Bewijst dit maar weer ik raad jullie aan om snel in te schrijven want de ware kan je niet te lang laten wachten!! Owja je persoonlijk advies en er wordt voor je bemiddelt door mij voor jou hahahahahahahahahhahahahah :hihi : Omniya heeft als doel mensen met dezelfde culturele achtergrond en/of religie die serieus op zoek zijn naar elkaar, bij elkaar te brengen. De mensen achter Omniya weten als geen ander hoe moeilijk het is om in Nederland een geschikte levenspartner met dezelfde achtergrond te vinden. Dit gegeven heeft geleid tot het ontstaan van Omniya, en heeft reeds vele mensen bij elkaar heeft gebracht. Ons ledenbestand bestaat hoofdzakelijk uit Turkse en Marokkaanse singles, maar ook andere nationaliteiten staan bij ons ingeschreven. Er is dus voor ieder wat wils! Omniya onderscheidt zich van andere (internet-) relatiebemiddelingsbureaus door een persoonlijke aanpak. Geen 'computermatch' maar persoonlijk betrokken medewerkers die op basis van jouw persoonsprofiel en jouw eigen wensen en behoeften voor jouw op zoek gaan naar geschikte kandidaten. De werkwijze van Omniya staat garant voor optimale coaching en een persoonlijke en discrete bemiddeling. Vind je ook, net als wij, dat relatiebemiddeling maatwerk moet zijn, dan staat Omniya voor je klaar. Neem gerust contact met ons op! :stout:

Haatje
14-01-2004, 13:17
Er is niets zo zielig, als iemand, zo dood als jij, om zichzelf zien lachen.

misstomaatje
14-01-2004, 13:19
Origineel gepost door Haatje Er is niets zo zielig, als iemand, zo dood als jij, om zichzelf zien lachen. zoals ik al eerder zei een klein zielig hoopje stront :zwaai:

coalitiegenoot
14-01-2004, 13:20
Origineel gepost door Haatje Er is niets zo zielig, als iemand, zo dood als jij, om zichzelf zien lachen. was jou dood ook maar zo grappig :hihi:

misstomaatje
14-01-2004, 13:22

Origineel gepost door coalitiegenoot was jou dood ook maar zo grappig :hihi: dit slaat werkelijk nergens op wat jij nu zegt,dat krijg je als je niks zinigs kunt zeggen

coalitiegenoot
14-01-2004, 13:22
Origineel gepost door misstomaatje zoals ik al eerder zei een klein zielig hoopje stront :zwaai: een hoopje stront is ergens goed voor namelijk electriciteit nu jij nog ergens goed voor zijn en we boeken vooruit gang. maar heb jij je al aangemeld of ben je er nog meebezig? :giechel:

misstomaatje
14-01-2004, 13:24
Origineel gepost door coalitiegenoot een hoopje stront is ergens goed voor namelijk electriciteit nu jij nog ergens goed voor zijn en we boeken vooruit gang. maar heb jij je al aangemeld of ben je er nog meebezig? :giechel: ik heb jou aangemeld,aangezien er niks zinnigs uit je mond komt behalve kinderachtige taal :zwaai:

coalitiegenoot
14-01-2004, 13:25
Origineel gepost door misstomaatje ik heb jou aangemeld,aangezien er niks zinnigs uit je mond komt behalve kinderachtige taal :zwaai: jij gaat off-topic!!

misstomaatje
14-01-2004, 13:27
Origineel gepost door coalitiegenoot jij gaat off-topic!! dat bedoel ik kinderachtig gewoon,word eens volwassen

Darine_Chamalia
14-01-2004, 13:36
Heeft iemand ooit tegen jou gezegd, hoe wanhopig en zielig je overkomt? Nee: bijdeze Ja: voor herhaling vatbaar!

coalitiegenoot
14-01-2004, 13:38
Origineel gepost door Darine_Chamalia Heeft iemand ooit tegen jou gezegd, hoe wanhopig en zielig je overkomt? Nee: Ja: voor herhaling vatbaar! nee ik krijg alleen maar fan mails van hoe geflipt ik overkom :giechel:

Laila_Jiblia
14-01-2004, 14:30
wollah jij bent zo zielig, heb nog nooit zo een hopeloos geval als jou gezie.wesh heb je geen leven of wat.

coalitiegenoot
14-01-2004, 14:31
Origineel gepost door Laila_Jiblia wollah jij bent zo zielig, heb nog nooit zo een hopeloos geval als jou gezie.wesh heb je geen leven of wat. nee ik wil jou leven leiden :rolleyes:

Darine_Chamalia
14-01-2004, 15:07
Origineel gepost door coalitiegenoot nee ik krijg alleen maar fan mails van hoe geflipt ik overkom :giechel: Heel stoer, maar je blijft een h.oer! (oeoeoe hoe kwam ie aan?? Zo spreek jij dus continu over de meiden) Ik hoop hard, anders zou ik graag een x de uitdaging willen nemen om jou een knal te geven!

coalitiegenoot
14-01-2004, 15:15

Origineel gepost door Darine_Chamalia Heel stoer, maar je blijft een h.oer! (oeoeoe hoe kwam ie aan?? Zo spreek jij dus continu over de meiden) Ik hoop hard, anders zou ik graag een x de uitdaging willen nemen om jou een knal te geven! ik noem jou en de rest van de dames zo vaak H.oer dat het haast geen waarde meer heeft voor mij, wat jammer is weer voor de H.oeren zelf die goed werk verrichten en geen erkening krijgen van mij.. die uitdaging je bent uitgenodigt :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4