Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sanawat al daya3 wie heeft het net gezien?

Pagina's : [1] 2 3

Chouaffa...
03-07-2008, 21:59

Wat denken jullie gaat Lemiz nou eindelijk tegen Yahya zeggen dat ze zwanger is? Balen hoor nu moet ik weer wachten tot zondag :moe:

Chaiimaa_b
03-07-2008, 22:05
hahahah wollahila Mijn moeder ging net stuk om mij, ik vrat bijna de tv op :kwaad: ze doet er al een eeuwigheid over, en nu ligt ze in het ziekenhuis

kalimaat
03-07-2008, 22:09
:haha: Ik wist niet dat m.nl leden dit ook keken Dit is die ene turkse serie toch?

Chouaffa...
03-07-2008, 22:15
Juist turkse serie.... Ik vind haar ook echt dom doen hoor ik zou het allang gezegd hebben ze doet echt moeilijk erover..

Chaiimaa_b
03-07-2008, 22:19

Juist turkse serie.... Ik vind haar ook echt dom doen hoor ik zou het allang gezegd hebben ze doet echt moeilijk erover.. jaa precies, telkens als ze het wil vertellen komt er wel wat tussen. En die tim of teim maakt mij misselijk, over plakband gesproken :rolleyes:

Chouaffa...
03-07-2008, 22:24
jaa precies, telkens als ze het wil vertellen komt er wel wat tussen. En die tim of teim maakt mij misselijk, over plakband gesproken :rolleyes: Ja echt he mij ook psygopaat hij is helemaal geobserdeerd door lemiz man al die foto´s in die kamer echt eng syko.... Maar ik had ergens op internet gezien het einde dat hij zich uiteindelijk gaat doodschieten maar ik wil weten of lemiz het gaat vertellen nu ik kan nie wachte tot zondag ...

ladynador
03-07-2008, 22:42
en ik maar denken dat ik de enige ben die de serie volg. ik vermoed wel dat lemis het gaat vertellen (al leek het voor mij een eeuwigheid te duren)hoe dan ook ze komen denk ik wel weer gauw samen

Chouaffa...
03-07-2008, 22:43
ik ben echt verlaafd geworden eraan ik wil hem ook heel graag op dvd hebben weet iemand of dit verkrijgbaar is?

dunai
03-07-2008, 23:36
mensen jullie kunnen het online volgen, ze zijn een aflevering verder dan tv. kijkt niemand noor dan. ik ben verslaafd aan die series niet normaal wellah tijdens mijn pauze lig ik het werk neer en dan ga ik er naar kijken zo erg is het ook.

Chouaffa...
04-07-2008, 18:45
mensen jullie kunnen het online volgen, ze zijn een aflevering verder dan tv. kijkt niemand noor dan. ik ben verslaafd aan die series niet normaal wellah tijdens mijn pauze lig ik het werk neer en dan ga ik er naar kijken zo erg is het ook. Hey meid kun je me aub zeggen via welke site ik het kan bekijken? Ja noor kijk ik ook maar vind ik niet zo spannend als sanawaat...

Miss_ThUg_R
04-07-2008, 18:53
http://www.panet.co.il/online/video/13/f7.html hier kun je noor zien, ik weet ni of je sanawaat al dayaa3 erin kunt vinden. Als je geen arabisch kunt lezen zoek ik t wel effe voor je

kalimaat
04-07-2008, 19:23
Ik heb het een keer gezien, sorry vind het te nep die turkse serie. Niets kan tippen aan Bab al7ara en andere syrische series.

Chouaffa...
04-07-2008, 19:28
http://www.panet.co.il/online/video/13/f7.html hier kun je noor zien, ik weet ni of je sanawaat al dayaa3 erin kunt vinden. Als je geen arabisch kunt lezen zoek ik t wel effe voor je Graag meid ik kan idd geen arabisch lezen ....

Miss_ThUg_R
04-07-2008, 22:21
Ik heb het een keer gezien, sorry vind het te nep die turkse serie. Niets kan tippen aan Bab al7ara en andere syrische series. Bab al7ara is idd top! ik kan niet wachten op deel 3, heel de familie kijkt mee:hihi: Graag meid ik kan idd geen arabisch lezen .... ik ga effe checken vr jou

Miss_ThUg_R
04-07-2008, 22:28

hier heb je m http://www.panet.co.il/online/video/13/f1.html

Pagina's : [1] 2 3