Bekijk volle/desktop versie : Terra College Den Haag (oude stevin college)



14-01-2004, 12:34
http://www.tmo-college.com/


Terra CoLLege.
Dat is de nieuwe naam van vijf scholen voor voortgezet onderwijs.

Samen bieden onze scholen alle mogelijke opleidingen.

Daar zit dus ook de opleiding bij die geschikt

is voor uw zoon of dochter!


Het Terra College is ontstaan door een fusie. De gefuseerde scholen zijn: Haagse School voor

Mode & Kleding, Hofstede Praktijkschool, Interconfessioneel Hofstadcollege - afdeling Horeca

& Techniek, TMO-College (locaties Beatrijs, Overvoorde en Thomas More) en Stevin College

(locaties Beresteinlaan en Zuidlarenstraat).

Voor de data van de open dagen kunt U hierop klikken.

Sommige scholen blijven in hetzelfde gebouw en blijven dezelfde opleidingen verzorgen.

Andere scholen krijgen in de komende jaren een nieuw gebouw of krijgen er nieuwe

opleidingen bij. Eén school is zelfs helemaal nieuw: het Terra College in Wateringse Veld.


Dit schooljaar zal de "oude website" van het TMO-College nog te zien zijn met links naar het nieuwe deel.

Binnenkort zal de organisatie van het gehele Terra College te zien zijn.


Het Thomas More - Overvoorde College
(het TMO-College)
is een school voor vmbo, havo en
vwo. Het TMO- College verzorgt het
onderwijs in Den Haag Zuidwest op
drie locaties:

Locatie Overvoorde
Westhovenplein 121
2532 BE Den Haag
070 – 329 60 01
havo, vwo en onderbouw- vmbo

Locatie Beatrijs
Beatrijsstraat 12
2531 XE Den Haag
070 – 3 84 00 00
vmbo

Locatie Thomas More
Beresteinlaan 625
2542 JR Den Haag
070 – 3 66 43 40
vmbo en havo/ vwo- onderbouw



Email:eafransz@caiw.nl


Het TMO- College is een ‘smalle’ brede scholengemeenschap: het vbo omvat de sector economie, met de afdelingen administratie en handel/ verkoop. Het TMO- College is een interconfessionele scholengemeenschap. Het spreekt vanzelf dat wij er voor zorgen dat ook anderen zich op ons college thuis voelen, zoals blijkt uit onze uitgangspunten en doelstellingen.
Het TMO- College is een relatief kleine scholengemeenschap in den Haag Zuidwest, op de grens van het Westland.

De afgelopen tien jaren is het onderwijs erg veranderd. Niet alleen het onderwijs veranderde, maar ook de maatschappij, de leerling, de ouders, de docenten. Allerlei ontwikkelingen zijn in volle gang. Het TMO- College probeert het goede van vroeger te behouden, maar neemt actief deel aan onderwijskundige ontwikkelingen om zo verantwoord mogelijk te onderwijs aan onze leerlingen te kunnen verzorgen.

Het TMO- College kun je typeren als een rustige, wat strenge school waar leerlingen gedegen onderwijs krijgen.

Maar je kunt het TMO- College ook typeren als een school die sinds jaar en dag begeleiding van de leerlingen erg belangrijk vindt. Wij besteden extra aandacht aan de brugklasleerling en uit ons programma blijkt dat wij buitenschoolse activiteiten erg waardevol vinden.

Tenslotte zou je het TMO kunnen typeren als een school met veel enthousiaste docenten waar leerlingen het naar hun zin hebben.
En, laat ons dat niet vergeten, met goede examenresultaten.Maar daarover later...


Om verder door onze homepage te bladeren kun je naar de vernieuwde Zapper gaan om vandaaruit op alles te klikken wat het bekende 'wijsvingertje' oplevert.


Kijk hier naar de geslaagden van dit schooljaar.
of hier voor de laatste introductiedagen

Nieuw in de Zapper is de rubriek TMO-Alfabet ,de rubriek Cultuur/CKV,en de rubriek Aktueel.

Nieuw is ook de rubriek TMO-album met foto's over o.a. de skireis en de laatste disco.
Deze homepage kan het best bekeken worden met Netscape 4.7
of met Microsoft Internet Explorer versies 5 of nieuwer.

Deze pagina is het laatst bewerkt op18-01-2003


http://www.tmo-college.com/

14-01-2004, 13:37


Probeer je nu het imago van de school op te peppen ofzo?

15-01-2004, 22:51
:verdomme: wat wil je hiermee bereiken

16-01-2004, 16:31
Vraag ik mezelf ook af

16-01-2004, 16:38


Het is een geweldige school, tenminste dat heb ik me laten vertellen !!

16-01-2004, 16:43
Het was misschien een leuke school

18-01-2004, 17:34
WAS...... is zeker het goede woord

18-01-2004, 18:11
helaas wel ja

18-01-2004, 19:18
Op hun folders zie je geen Turk, Marokkaan, Antiliaan,..etc maar twee auto. leerlingen en een gekleurde meisje van wie het gezicht niet te zien is.

Dit vat ik als volgt:
Wij hebben alleen maar allo. leerlingen maaar shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhht niet te hard op zeggen en anders krijgen wij een label opgeplakt.

Wat een hypocriet maatschappij (Autochtonen bedoel ik) !

18-01-2004, 19:36
ja een beetje nep he. Meerendeel is toch echt allochtoon. Ze schamen zich voor ons. We zijn natuurlijk achterstandsleerlingen he

18-01-2004, 20:50

Citaat:
Origineel gepost door ksis
Op hun folders zie je geen Turk, Marokkaan, Antiliaan,..etc maar twee auto. leerlingen en een gekleurde meisje van wie het gezicht niet te zien is.

Dit vat ik als volgt:
Wij hebben alleen maar allo. leerlingen maaar shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhht niet te hard op zeggen en anders krijgen wij een label opgeplakt.

Wat een hypocriet maatschappij (Autochtonen bedoel ik) !
klopt wel jah

18-01-2004, 20:51

Citaat:
Origineel gepost door RaiseUp
ja een beetje nep he. Meerendeel is toch echt allochtoon. Ze schamen zich voor ons. We zijn natuurlijk achterstandsleerlingen he
Niet allemaal gelukkig , er zijn ook velen die goeie leerlingen zijn maar je hebt wel gelijk voor sommige zullen we altijd achterstand leerlingen blijven > me3lish wij wetn beter toch

18-01-2004, 23:04


Ook al wordt de volgende premier een turk of een marokkaan of een andere allochtoon, we zullen altijd die " onderontwikkelde buitenlander" blijven..!Wat er ook gebeurt! (voor sommige dan)