Bekijk originele versie : Wat zou je doen...
Als je gisteren middag te horen hebt gekregen dat je een goedaardige knobbeltje in je borst hebt?????
Je hebt een hele maand zorgen gemaakt of het nou kwaad/goed aardige knobbeltje zou zijn..... Wat zouden jullie nu vandaag doen???
je kan dan wel gaan treuren..... maar ik heb geleerd dat dat niet help... ik zou mijn leven gewoon oppakken en sbar hebben.....
misstomaatje
14-01-2004, 12:08
Origineel gepost door zoubida
Als je gisteren middag te horen hebt gekregen dat je een goedaardige knobbeltje in je borst hebt?????
Je hebt een hele maand zorgen gemaakt of het nou kwaad/goed aardige knobbeltje zou zijn..... Wat zouden jullie nu vandaag doen???
een goed aardig knobbeltje?
dan zou ik me geen zorgen maken,als allah soehanahoe wata3ala wil dat je iets krijgt ,dan kun je nergens naartoe vluchten .
wees blij dat het niets ernstigs is :zwaai:
Wat zou ik doen>>>> Leven zolang ik nog te leven heb..
Beschouw het als een wake up call...
lilchakir
14-01-2004, 12:23
Origineel gepost door zoubida
Je hebt een hele maand zorgen gemaakt of het nou kwaad/goed aardige knobbeltje zou zijn..... Wat zouden jullie nu vandaag doen??? is dit nou toeval of niet lees mijn stukje die ik net heb geschreven bij is dit elweswes of toeval nadat ik het hebgepost opende ik deze topic :zwaai:
Origineel gepost door Nassira0099
Lieve Zoubida,,
Om héél eerlijk te zijn zou ik er denk een niet al te grote heisa over maken.
Waarom ?
Omdat het dan schijnbaar mijn lot is ( elmektab ) en daar kun je verders weinig tegen in brengen.
Ik zou dan denk ik wel vanaf de beruchte dag dat ik het 'slechte' nieuws te horen krijg héél anders in het leven staan.
Ik zou stoppen met naar school gaan--> ( Lijkt me verder weinig zin te hebben )
Ik zou alle dingen die ik nog in mijn leven wou ondernemen gaan verrichten zoals: de bedevaart naar Mekka...
Ik zou bepaalde mensen met wie ik ooit een akkefietje heb gehad gaan opzoeken en het uitpraten. Weet je waar ik me zelf nu net op betrapt heb? Dat als je weet dat je nog maar kort op deze wereld zult zijn je het makkelijker vind om bijv. als eerste initiatief te nemen om met iemand een ruzie bijtepraten. Maar zo zit een mens ook nu eenmaal in elkaar.
Ik houd het nu maar hierbij...
Vul me aan als je over bepaalde dingen anders denkt..
Afz: Nassira..
Dank je wel voor je uitleg meid. Maar het is een goed aardige knobbeltje ;)... Ik ben ALLAH dankbaar voor het nieuws dat ik gehoord had. Ik zou ALLAH ook dankbaar geweest zijn als het een kwaadaardige knobbeltje was. ALLAH oe akbar en machtig........
Maar tnx meissie :blauwkus:
Origineel gepost door lilchakir
is dit nou toeval of niet lees mijn stukje die ik net heb geschreven bij is dit elweswes of toeval nadat ik het hebgepost opende ik deze topic :zwaai:
Ik denk dat het geen toeval is meid. En geloof me ik heb niet zo snel elweswes maar jah als je zo iets in je borst ontdenkt dan wordt je er niet echt vrolijk van. Je gaat niet van het ergste uit maar zoals ik al eerder zei ALLAH oe akbar.......
Ik heb je topic nog niet gelezen ;)...
:zwaai:
Origineel gepost door Mouny
Beschouw het als een wake up call...
Beschouw ik ook. Dank je wel...
Origineel gepost door lilchakir
is dit nou toeval of niet lees mijn stukje die ik net heb geschreven bij is dit elweswes of toeval nadat ik het hebgepost opende ik deze topic :zwaai:
Ps nog bedankt dat je blij bent voor me ;) :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.