Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik pleit voor minder vrouwenrechten voor de Marokkaanse vrouw!!!

Pagina's : [1] 2

coalitiegenoot
14-01-2004, 11:19

NOGMAALS!!! :rolleyes: Ik denk dat de huidige situatie vele malen verbeterd kan worden ten behoeve van de man. Door de vrouwenrechten voor Marokkaanse vrouwen drastisch te matigen. Ik pleit voor invoering van het oude systeem waar bij alle vrouwen maar 1 recht hadden namelijk het aanrecht. De huidige aanpak van amnesty international leidt tot, Meer haat :hihi: Meer prostitutie en ook abortussen.. Slecht moederschap Slechte geloofsbeheersing En vooral veel leugens Vrouwen liegen en zien alimentatie vaak als enige inkomstenbron, dit tot groot ongelloof van de Marokkaanse man :hihi:

faduoa
14-01-2004, 11:25
ik weet niet oud dat je bent maar hebt ieder geval geen verstand hoe hoe kun je zo iest vreselijk zeggen en als een man en vrouw scheiden dan betekent dat niet dat de vrouw de schuld heeft het ligt meestal aan de mannen ik denk dat een vrouw niet wil scheiden want zij kent het gevolgen van een gescheiden vrouw te zijn dat beteken geen respect dan ben je een **** en de man die gaat gewoon een jonge meisje nemen van 17 jaar dus de vrouw heeft het al moeilijk

coalitiegenoot
14-01-2004, 11:26
Origineel gepost door faduoa ik weet niet oud dat je bent maar hebt ieder geval geen verstand hoe hoe kun je zo iest vreselijk zeggen en als een man en vrouw scheiden dan betekent dat niet dat de vrouw de schuld heeft het ligt meestal aan de mannen ik denk dat een vrouw niet wil scheiden want zij kent het gevolgen van een gescheiden vrouw te zijn dat beteken geen respect dan ben je een **** en de man die gaat gewoon een jonge meisje nemen van 17 jaar dus de vrouw heeft het al moeilijk weer zo naief wijf die loert op alimentatie :rolleyes:

coalitiegenoot
14-01-2004, 11:28
Origineel gepost door ouajdia101 Jammer voor je.... Zal lekker toch niet gebeuren, die mannen denken alleen aan hunzelf. Zodat jij maar uitspoken wat je wilt, ik dacht het niet he? In marokko is dit ook allang niet meer het geval, oke. Haal je vrouw maar uit Zimbabwe, die zal lekker voor je koken!!!!!!!!!!!! het gebeurt al :rolleyes: wat dacht jij dat die rechten wat jij denkt te hebben dat die nagekomen worden ahhaahh laat me niet lachen :D

faduoa
14-01-2004, 11:33

ik ben geen wijf ik denk niet dat weet hoe een vrouw in mekaar zit

coalitiegenoot
14-01-2004, 11:37
Origineel gepost door faduoa ik ben geen wijf ik denk niet dat weet hoe een vrouw in mekaar zit alleen belgen die zich aangesporken vandaag heb jullie vrij ofzo :rolleyes:

coalitiegenoot
14-01-2004, 11:39
Origineel gepost door ouajdia101 Haal een vrouw uit marokko, ze maakt je gek totdat je geen haar meer op je kop hebt, (voodoo haha) en hopelijk dumpt ze jou na die paar jaar zodat ze papieren heeft voor een mooi, knap, leuke gozer. Maakt niet uit nederlands, turks of wat dan ook! ALLES IS BETER DAN EEN JOU!!!!!!!!!!! maak je maar geen zorgen om mij, ik zal het doorgeven als jij nou alvast opzoek gaat naar een neger dan ben jij later ook gelukkig :rolleyes:

coalitiegenoot
14-01-2004, 11:49
Origineel gepost door ouajdia101 Beter een neger dan jou! En dit meen ik ook ja......(ben zeker niet de enige) HAHAHA ben blij dat je het zelf zegt :D

coalitiegenoot
14-01-2004, 11:51
Origineel gepost door ouajdia101 Zei het net toch! ALLES IS BETER DAN JOU!!!!!!!!! Ja als je de enige op aarde zou zijn zouden zeker alle meisjes zelfmoord plegen. (zou je dan wel jammer vinden he) NEE ik pleit voor meer zelfmoord dus ga je gang of moet ik je anders onder de trein gooien? :rolleyes:

Johanna
14-01-2004, 11:51
Origineel gepost door ouajdia101 Jammer voor je.... Zal lekker toch niet gebeuren, die mannen denken alleen aan hunzelf. Zodat jij maar uitspoken wat je wilt, ik dacht het niet he? In marokko is dit ook allang niet meer het geval, oke. Haal je vrouw maar uit Zimbabwe, die zal lekker voor je koken!!!!!!!!!!!! ik kook ook voor mijn man, omdat hij niet kan koken. Jammer mannen kunnen over het algemeen beter koken dan vrouwen. Gelijke rechten zijn er en zullen ook blijven bestaan

coalitiegenoot
14-01-2004, 11:53
Origineel gepost door Johanna ik kook ook voor mijn man, omdat hij niet kan koken. Jammer mannen kunnen over het algemeen beter koken dan vrouwen. Gelijke rechten zijn er en zullen ook blijven bestaan schijnbedriegt jij zult nooit gelijk behandelt worden geloof me!!! geloof me jij zal noooit gelijk behandelt worden hoog uit zal het lijken net als of je rechten hebt maar in principe net niks :rolleyes:

Wa7ida
Origineel gepost door coalitiegenoot NOGMAALS!!! :rolleyes: Ik denk dat de huidige situatie vele malen verbeterd kan worden ten behoeve van de man. Door de vrouwenrechten voor Marokkaanse vrouwen drastisch te matigen. Ik pleit voor invoering van het oude systeem waar bij alle vrouwen maar 1 recht hadden namelijk het aanrecht. De huidige aanpak van amnesty international leidt tot, Meer haat :hihi: Meer prostitutie en ook abortussen.. Slecht moederschap Slechte geloofsbeheersing En vooral veel leugens Vrouwen liegen en zien alimentatie vaak als enige inkomstenbron, dit tot groot ongelloof van de Marokkaanse man :hihi: hmmmmmm lekker de hele dag voor de buis hangen en de man lekker voor de inkomsten zorgen...lijkt me wel leuk zo een leventje waren er maar meer mannen met de zelfde gedachte... :)

gizlain
Is er dan echt niks maar dan ook niks positiefs over de marokkaanse meiden/vrouwen. Wat heb jij toch in godsnaam meegemaakt en een hele erge trauma aan overgelaten.

coalitiegenoot
14-01-2004, 11:55
Origineel gepost door Wa7ida hmmmmmm lekker de hele dag voor de buis hangen en de man lekker voor de inkomsten zorgen...lijkt me wel leuk zo een leventje waren er maar meer mannen met de zelfde gedachte... :) LOGICA VAN EEN DROL :rolleyes:

Wa7ida
14-01-2004, 11:59

Origineel gepost door coalitiegenoot LOGICA VAN EEN DROL :rolleyes: ik verplaats me in jouw logic... :) moet je na gaan...

Pagina's : [1] 2