Bekijk originele versie : Welke programma?
mariam_kenouz
03-07-2008, 17:47
Assalamoe 3aleikoem,
De pc van mijn vriendin kan geen kaarten laten zien. Denk bv aan kaarten op www.9292ov.nl (http://www.9292ov.nl) of de kaart op www.marktplaats.nl (http://www.marktplaats.nl). Welke (gratis) software moet ik installeren? Flashplayer is al geinstalleerd. Dus volgens mij moet het een ander programma zijn, maar ik zou niet weten welke..
Wie kan me helpen?
mariam_kenouz
03-07-2008, 18:12
Itla3
Narutard
03-07-2008, 19:15
firefox ;)
Misschien heeft ze java ervoor nodig maar dat weet ik niet zeker
mariam_kenouz
03-07-2008, 21:14
firefox ;)
Misschien heeft ze java ervoor nodig maar dat weet ik niet zeker
Firefox is een browser? En internet explorer ook. Dus what's the different?
En dat over Java lijkt me inderdaad ook logisch..
meschien is java niet geinstaleerd op de pc
Ik denk dat het indd ook daar aan ligt, heb dat niet gecontroleerd. En ga dat dan ook doen.
Ik dank jullie wel.
Narutard
03-07-2008, 22:13
Firefox is een browser? En internet explorer ook. Dus what's the different?
Die meen je niet of wel?
mariam_kenouz
04-07-2008, 10:21
Die meen je niet of wel?
Volgens mij stond er een vraagteken achter? Dus wou ik daar graag een antwoord op. Ik ben geen computertechneut.. En daarnaast begreep ik niet wat je wil zeggen met 't woord firefox alleen. Ik wil graag bij leren dus vroeg ik of je het verschil wilt uitleggen. Ik heb Internet Explorer én Mozilla Firefox als internetbrowser.. Dus wat is eigenlijk het verschil behalve uiterlijk en opties. Ik gebruik Firefox om pagina's sneller te laden laden. Dit is bij Internet Explorer heel traag.
Of ik begrijp hier iets niet goed.
mariam_kenouz
04-07-2008, 19:02
Heeft Firefox een functie die als Java functioneert of installeert 't Java zelf erbij...?
Narutard
05-07-2008, 00:02
Heeft Firefox een functie die als Java functioneert of installeert 't Java zelf erbij...?
Naja firefox is iig veel stabieler en sneller dan internet explorer.
ALs je echt het verschil wil leren moet je zoeken naar internet explorer vs firefox op google.s
mariam_kenouz
05-07-2008, 00:05
Naja firefox is iig veel stabieler en sneller dan internet explorer.
ALs je echt het verschil wil leren moet je zoeken naar internet explorer vs firefox op google.s
Zal ik doen. Shoukran.
mariam_kenouz
05-07-2008, 00:29
Misschien is javascript niet ingeschakeld.
Dat weet ik niet, dat moet ik nog zien. Volgens mij is 't nog helemaal niet geinstalleerd. Ik ga weer van de week langs. Dan horen jullie 't wel van mij.
rock3tcat
05-07-2008, 00:36
Misschien is javascript niet ingeschakeld.
Die kaarten zijn meestal gemaakt onder AJAX dus ik denk dat je gelijk hebt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.