Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Probleem!

Pagina's : [1] 2

sweetjamila
03-07-2008, 16:14

Dit is ff serieus dus geen domme shit reacties aub! Mijn vriendin is getrouwd geweest nu is al een tijd gescheiden. Ze heeft inmiddels een heel leuke man leren kennen, zijn ouders zijn langs geweest en alles is gewoon officieel. Ze zijn 2 weken geleden op papier getrouwd. Ze is dus al ontmaagd door haar 1e man, nu heeft ze gemeenschap gehad met haar man maar zijn geslachtsdeel is echt zeg maar.. ja sorry echt voorschut om dit te zeggen maar ik heb ook niet echt verstand van.. maaruhhh lang maar niet zeg maar dik! Ze voelt niks, alleen zeg maar dat hij de beweging maakt ..maar ze voelt in het begin wel iets maar later niet meer.. dan voelt ze helemaal niks. Dus ze krijgt bijna nooit een orgasme.. Terwijl bij haar ex man.. was die gewoon goed en kreeg ze echt een orgasme.. Ze weet niet wat ze moet doen, sex is niet het alle belangrijkst.. maar een man moet zijn vrouw toch wel laten komen ofniet. Hij gebruikt ook wel zijn vinger en zijn mond maar daardoor krijgt ze geen orgasme alleen door zeg maar echte sex maarja bij hem voelt ze dus niet zijn geslachtsdeel.. Ze houdt heel erg veel van hem, maar dit is niet echt leuk voor haar en zeker niet haar man. Want hij weet dat ze geen orgasme krijgt. wat moeten ze doen? Of beter gezegt.. volgens mij kunnen ze hier niks aandoen want zijn geslachtsdeel word toch niet dikker.. wie heeft advies?

mowie_ram
03-07-2008, 16:16
:lol: hij kan toch zijn voet erin douwen :o of is die ook dun?

sweetjamila
03-07-2008, 16:52
Ik en jij, Wat weet jij nou van mij? Juist helemaal NIKS. Dus kom aub niet dom praten met ja, waarom zeg je dat het voor je vriendin is terwijl het voorjezelf is. Denk je dat ik mij ga schamen om dit probleem? als het om mij gaat had ik dat heus wel gezegt... Misschien ben je in de war met jezelf.. en jouw gewoontes.. Its not me baby!

Medinah_2006
03-07-2008, 17:07
Mijn vriendinnen en ik praten over veel maar er zijn grenzen, je gaat niet zo ver dat je zelfs over het geslachtsdeel van je man gaat spreken. Die vriendin van je is kennelijk nooit aan een huwelijk toe geweest anders was het vast niet zo ver gekomen. Je gaat toch niet de daad vergelijken met je ex? Ik vind dat zij zoiets samen met haar man moet bespreken als ze een echte vrouw is.

Misspoes
03-07-2008, 17:34

moeilijk:(

Jou_wil_ik
03-07-2008, 18:18
waarom zeggen dat het voor een vriedin is .. terwijl het voor jezelf is? sorry hoor, echt niet negatief bedoelt maar het valt me zo erg op hier op m.nl .. ja voor me vriendin blabla terwijl het voor hun zelf is.. anyway ik weet het ook niet,, een dikke lul operatie zal hem goed doen.. oftie bestaat is een tweede wat jij nu zegt BESTAAT , dat heb ik ergens gelezen of gezien , maar wordt denk ik niet in nederland gedaan het is net als borstvergroten er word dan vet in het velletje gespoten van de lullie waardoor hij dik wordt maar ja anders doet hij maar 10 condooms om

beverwijk
03-07-2008, 18:27
laat haar sex hebben met iemand met een joekel van een totompaal dan zal ze genoegen nemen met dat dingetje van haar man haha

samiraaaatje
03-07-2008, 22:14
tja ik zou zeggen probeer een ander standje waarbij je benen bijelkaar hebt zegmaar..of anders wat aanspannen (je vagina) zodat je toch gestimuleerd word om klaar te komen...

sweetjamila
04-07-2008, 00:36
jullie zijn erg wollah... we hebben het hier over een probleem, maar hier word echt doelloos gereageerd.. jammer.. echt jammer!

MrTestosteron4
04-07-2008, 00:37
jullie zijn erg wollah... we hebben het hier over een probleem, maar hier word echt doelloos gereageerd.. jammer.. echt jammer! ze kan van hem scheiden he, als hij haar seksueel niet bevredigt

Jou_wil_ik
04-07-2008, 00:38
jullie zijn erg wollah... we hebben het hier over een probleem, maar hier word echt doelloos gereageerd.. jammer.. echt jammer! hahahahah , ga toch een dokter raadplegen in plaats van deze levenloze mensen

tazenoesht
04-07-2008, 01:48
Wat een probleem zeg.. :rolleyes:

ToosTandloos.
04-07-2008, 02:38
Wat een probleem zeg.. :rolleyes: Als jij dit geen probleem noemt weet ik niet wat jij onder het huwlijk verstaat :rolleyes: Dit onderwerp kun je idd beter niet hier starten dame, daar is men hier veel te kinderachtig voor. Beter zoek je een serieus nederlands forum waarin wat meer ervaren mensen reageren.

abou_gizoe
04-07-2008, 09:31
en wat moeten wij nu voor je doen?? z'n pipie opblazen ning? jij bent helemaal dr'aan ow ik bedoel je vriendin natuurlijk ;)

abou_gizoe
04-07-2008, 11:11

iehw vriendinnen die over lul van hun man praten gatverdemme hoop dat zijn lul kleiner wordt en ze helemaal niks meer gaat voelen met der verwijde kut, tfoe :hihi:gemeen hoor alsof het echt over haar vriendin gaat

Pagina's : [1] 2