Bekijk originele versie : Cadootje voor Verloofde!!!! Helpppppppppp
Ik wil iets kopen of iets leuks doen, maar weet niet wat? Heeft iemand leuke ideeen of tips??
jah ik wil ook weten vertel vertel is me eerste kadotje dus jullie moeten helpen
iemand kom op er zijn meiden die ervaring hiermee hebben.... ik hbe 0.0 ervaring :S
ChupaChup82
03-07-2008, 15:59
Horloge met tekst en/of datum erin gegraveerd.
als hij veel leest over de islam; het boek de ideale moslimman, of ik hou van mijn vrouw, fouten van de echtgenoot.
mooie fotolijst met een foto van jullie erin.
ChupaChup82
03-07-2008, 16:02
Dingen die jullie kunnen doen:
een lange strandwandeling en daarna in een romantisch restaurant samen eten, misschien ook nog een filmpje pakken.
Karten.
als jullie al officieel getrouwd zijn kunnen jullie een privesauna met bubbelbad huren, of gaan zwemmen in een privezwembad.
Dingen die jullie kunnen doen:
een lange strandwandeling en daarna in een romantisch restaurant samen eten, misschien ook nog een filmpje pakken.
Karten.
als jullie al officieel getrouwd zijn kunnen jullie een privesauna met bubbelbad huren, of gaan zwemmen in een privezwembad.
Jaa daar zat ik zelf ook aan te denken.. heb je misschien ook een idee waar, in welke stad etc??
ChupaChup82
03-07-2008, 16:13
Wij deden dat in de winter in scheveningen, je hebt op de boulevard hele leuke romantische restaurantjes (met kaarslicht) maar nu is het natuurlijk anders.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.